  • 1. Data: 2020-05-16 14:34:32
    Temat: VW jednak wypłaca (Dieselgate)
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    Od 1.5 do 6.5k EUR z grubsza 15% ceny nabycia auta. Z tych 450 tys którzy przystąpili
    do pozwu około połowa wzięła kasę a reszta będzie walczyć dalej bo 25 maja ogłoszenie
    wyroku i chodzą słuchy że VW polegnie ;-)

  • 2. Data: 2020-05-16 19:13:30
    Temat: Re: VW jednak wypłaca (Dieselgate)
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-05-16 o 14:34, Przemek Jedrzejczak pisze:

    > Od 1.5 do 6.5k EUR z grubsza 15% ceny nabycia auta. Z tych 450 tys którzy
    przystąpili do pozwu około połowa wzięła kasę a reszta będzie walczyć dalej bo 25
    maja ogłoszenie wyroku i chodzą słuchy że VW polegnie ;-)

    Nigdy nie zrozumiem, dlaczego odszkodowanie należeć by się miało
    klientce/klientowi, która/y kupił/a samochód. Przecież to nie on/a
    oddycha powietrzem ze spalinami, tylko niczemu niewinna osoba
    mieszkająca koło drogi lub idąca po chodniku obok.

  • 3. Data: 2020-05-16 19:34:45
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    To się nazywa niezgodność towaru z umową ;-)

  • 4. Data: 2020-05-16 19:44:15
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-05-16 o 19:34, Przemek Jedrzejczak pisze:

    > To się nazywa niezgodność towaru z umową ;-)

    To się nazywa pułapka społeczna. Ja pierdzę, Twoje dzieci dostają raka.
    Ja dostaję odszkodowanie.

  • 5. Data: 2020-05-16 20:41:20
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Poldek p...@i...eu ...

    > To się nazywa pułapka społeczna. Ja pierdzę, Twoje dzieci dostają
    > raka. Ja dostaję odszkodowanie.

    Pewnie dlatego ze ci co kupili wystapili o odszkodowanie.
    CZy wystapili o nie ci co oddychali zepsutym powietrzem?

    (wiem wiem, to idealistyczne podejscie)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Zbyt wiele wiedzy nigdy nie ułatwia decyzji."

  • 6. Data: 2020-05-16 21:59:55
    Od: K <e...@s...com>

    On 16/05/2020 18:13, Poldek wrote:

> [...]
    > oddycha powietrzem ze spalinami, tylko niczemu niewinna osoba
    > mieszkająca koło drogi lub idąca po chodniku obok.

    Moze tez oddychac bedac pieszym albo stojac w korku za innym VW majac
    otwarte szyby/dach/etc.

  • 7. Data: 2020-05-16 22:06:11
    Od: z <...@...pl>

    Niezgodność towaru z umową nie wyklucza srogiej kary za szkody ekologiczne

    Przecież to oczywiste

  • 8. Data: 2020-05-17 07:35:29
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    Oczywiste ? W unii europejskiej ? Buhahaha niemieckie motokoncerny są nietykalne

  • 9. Data: 2020-05-17 10:18:11
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-05-17 o 07:35, Przemek Jedrzejczak pisze:
    > Oczywiste ? W unii europejskiej ? Buhahaha niemieckie motokoncerny są nietykalne

    Napisałeś jak jest w UE.

    Ale trzeba ludziom przypominać jak powinno być.
    Z komentarzy widać że naród myśli że jak raz ukarany to już zamyka
    wszystkie inne możliwość.

  • 10. Data: 2020-05-17 10:54:44
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    Kara była w USA, Australii Korei i innych krajach. W unii europejskiej tylko Niemcy
    reszcie blond Ela i król Donald naprawdę chcieli pomóc ale się nie dało;-)
    Wszystkie zwierzęta są równe ale niektóre są rowniejsze;-)