  • 21. Data: 2023-09-29 15:34:54
    Temat: Re: 3 osoby spłonęły
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 27.09.2023 o 21:28, Pete pisze:
    > No i lewy przód M5 roztrzaskany, czyli wyprzedzał z prawej.
    raczej nie, pasa nie zmienił, kijanka zmieniała z lewego na prawy co
    widać po
    Bmw, ma bardziej rozbity prawy bok a nie lewy. To że oponę lewą stracił
    nic nie zmienia.

    --
    Janusz

  • 22. Data: 2023-09-29 15:36:27
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 29.09.2023 o 15:12, J.F pisze:
    > BMW nie ma tez prawego koła, czyli wyprzedzał z lewej?
    Tak wygląda.

    > Ciakawe jak te 200m przejechal ... na trzech?
    2 i 1/2 :) lewe przednie leciało na feldze.

    --
    Janusz

  • 23. Data: 2023-09-29 16:12:16
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2023-09-29 o 15:12, J.F pisze:

    > Wylaczyc i włączyc ? :-)

    To raczej tak nie działa.

    > miganie długimi powiedzmy ze widze - ale moze byc tez spowodowanie
    > nierównosciami na drodze (ktorych tam chyba nie ma), albo uzasdnione.
    > snop iskier widzę, reszty nie widzę. Pasów nie widac, nie wiadomo co
    > sie tam stało. Moze biegi cos wiecej zobaczą?

    Zobaczą to, co im każe zobaczyć góra.

    > BMW nie ma tez prawego koła, czyli wyprzedzał z lewej?

    Pochrzaniły mi się strony, bo pisałem z pamięci. Tak, z lewej.

    > Ciakawe jak te 200m przejechal ... na trzech?

    Ruch jednostajnie opóźniony (bo nie sądzę, żeby do zatrzymania wciskał
    pedał hamulca) od 253km/h do 0 trochę czasu (i drogi) zajmuje.
    Wszak nie zderzył się ze ścianą (a szkoda) tylko z jadącą pewnie ok 120
    km/h Kijanką.

    --
    Pete

  • 24. Data: 2023-09-29 17:45:37
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 29 Sep 2023 16:12:16 +0200, Pete wrote:

    > To raczej tak nie działa.

    Kiedys muszą włączyc. Dopiero w ASO ?

    > Zobaczą to, co im każe zobaczyć góra.

    Ale beda mieli lepsze filmy niz skompresowane przez YT.

> [...]
    > pedał hamulca) od 253km/h do 0 trochę czasu (i drogi) zajmuje.
    > Wszak nie zderzył się ze ścianą (a szkoda) tylko z jadącą pewnie ok 120

    https://lodz.se.pl/rodzina-splonela-zywcem-krzyczeli
    -wolajac-o-pomoc-policja-ujawnia-szczegoly-wypadku-n
    a-a1-aa-QbuX-Cvsk-5mcc.html

    8-me zdjecie w galerii - bmw ma zeszlifowaną lewą felge.

    Hamowal, obróciło go, czy napęd sie zablokował ... bo prawego koła nie
    ma. Zdjeło tez opone z lewego ... jednak obrócilo, czy najpier
    zeszlifował opone?

    Na kilku zdjęciach jest kia - mowicie, ze uszkodzenia pasują?

    P.S. Policja o wypadku 2 dni później
    https://piotrkow-trybunalski.policja.gov.pl/ep/infor
    macje/88702,Uwazajcie-na-drogach-dwa-wypadki-smierte
    lne-w-powiecie-piotrkowskim.html

    o BMW ani słowa ... ale na zdjęciu własnie BMW :-)

    PPS. Czekali czekali i kierowca zniknął ?

    https://lodz.se.pl/list-gonczy-za-kierowca-bmw-jego-
    wizerunek-bedzie-upubliczniony-aa-7Npc-ZHmX-wio8.htm

    J.

  • 25. Data: 2023-09-29 19:54:00
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 29.09.2023 o 17:45, J.F pisze:

    > Kiedys muszą włączyc. Dopiero w ASO ?

    > Ale beda mieli lepsze filmy niz skompresowane przez YT.

    Raczej niewiele to zmieni.

> [...]
    >
    > https://lodz.se.pl/list-gonczy-za-kierowca-bmw-jego-
    wizerunek-bedzie-upubliczniony-aa-7Npc-ZHmX-wio8.htm

    Coraz większy smród w polucji się niesie....

    --
    Pete

  • 26. Data: 2023-09-29 22:32:30
    Temat: Re: 3 osoby spłonęły Warsztat Mobile Coders
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:1fr2j5iz7tgmz$.nvhsbjmx5o1m.dlg@40tude.net>
    user J.F pisze tak:

    > Oni sa od tego, zeby auto jechalo szybko.
    > Kierowca od tego, zeby jechac bezpiecznie ... i przepisowo.

    rozwiercam lufy w broni gazowej
    krótkie terminy, przystępne ceny.

    ja tylko rozwiercam ;)

    zdjęli zabezpieczenie 250km/h samochód stracił homologacje i przegląd

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI i klimy

  • 27. Data: 2023-09-29 23:04:59
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:p1phdzi9phhi.lwttw584qhpw$.dlg@40tude.net>
    user J.F pisze tak:

    > PPS. Czekali czekali i kierowca zniknął ?
    >
    > https://lodz.se.pl/list-gonczy-za-kierowca-bmw-jego-
    wizerunek-bedzi
    > e-upubliczniony-aa-7Npc-ZHmX-wio8.html

    noo panie jak w Anglii, morda w gazecie

    Jest list gonczy za Sebastianem Majtczakiem, kierowca bmw

    Wydalem polecenie, aby w zwiazku z wydaniem listu gonczego zostal
    tez opublikowany wizerunek sprawcy i to lada moment zapewne nastapi
    powiedzial minister sprawiedliwosci i prokurator generalny
    Zbigniew Ziobro.

    https://lodz.wyborcza.pl/lodz/7,35136,30246153,smier
    c-rodziny-w-wypadku-na-a1-list-gonczy-za-kierowca-bm
    w.html

    --
    Piter

    #ZawszeGratem

  • 28. Data: 2023-09-30 03:06:11
    Temat: Re: 3 osoby spłonęły - dał nogę
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    user J.F pisze tak:

    > PPS. Czekali czekali i kierowca zniknął ?

    Zbyszko dał ciała?

    Podobno urodzony w Bonn Sebastian Majtczak "uczestnik" wypadku
    na A1 który przejeżdzał obok z prędkością co najmniej 253km/h
    dał już nogę z Niemiec poza Europę na niemieckim paszporcie.

    Może tak się zestresował, że pojechał zwiedzać Makczu Pikczu
    aby zaznać niebiańskiego spokoju?

  • 29. Data: 2023-09-30 09:34:18
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 29.09.2023 o 22:32, PiteR pisze:
> [...]
    > krótkie terminy, przystępne ceny.
    >
    > ja tylko rozwiercam ;)
    >

    > zdjęli zabezpieczenie 250km/h samochód stracił homologacje i przegląd

    Pełno takich, ten z reno z Krakowa pewnie tez tak miał, tylko kto to
    sprawdzi?
    nikt, to dopiero wychodzi jak się coś stanie, czyli jak już się mleko
    wyleje :(
    Wg mnie te firmy tuningowe powinny mieć licencję i obowiązek zgłaszania
    przeróbek poza homologację aby takie auta wykluczyć z normalnego ruchu,
    po torach niech sobie jeżdżą jak ich stać na tuningi.

    --
    Janusz

  • 30. Data: 2023-09-30 10:06:32
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:uf8ip6$4oi$1$Janusz@news.chmurka.net>
    user Janusz pisze tak:

    > Pełno takich, ten z reno z Krakowa pewnie tez tak miał, tylko kto
    > to sprawdzi?

    czy ubezpieczalnie pobierają oświadczenie samochód nie ma zmian?
    teraz automatycznie nie powinien dostać żadnego odszkodowania i bulić
    renty rodzinie.

> [...]

    > zgłaszania przeróbek poza homologację aby takie auta wykluczyć z
    > normalnego ruchu, po torach niech sobie jeżdżą jak ich stać na

    wg mnie to samochody powinny mieć limit ceny np 40 tys funtów i
    elektroniczny limit prędkości 200km/h bo powyżej tej ceny to wybryk i
    marnowanie zasobów planety. Kto oglądał megafabryki to wie jak
    skomplikowane i pracochłonne są takie mocne samochody.