  • Data: 2022-11-23 12:39:28
    Temat: 3600W - co kupić
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć.

    Nie, nie potrzebuję tyle, ale wole dmuchać na ciepłe.

    Potrzebny przedłużacz, o jak największej mocy dopuszczalnej (3600W?),
    domowy, godny zaufania, 5m, dobrze jak by miał pstryczek.

    Mam w sumie 3 sztuki. Po obciążeniu ~3kW wszystkie robią się bardzo
    gorące, konkretnie przewód jest na granicy utrzymania w ręce. Wszystkie
    noname. W jednym po kilkunastu minutach wypaliło styki w przełaczniku
    (!), drugi przylepił się do podłogi.

    Mam jeden, bardzo stary, markowy, ale marki jakiej - już nie pamiętam,
    który jest praktycznie zimny podczas pracy.

    Chciałbym kupic nowy, nie grzejący sie, 3600W, solidny, może z jakimś
    TUV albo zaświadczeniem od proboszcza.

    Co mam kupić? Myślałem, że jakiś Legrand czy coś innego markowego, ale
    one na oko mają tak samo cienkie druty jak te niemarkowe. Na oko, bo nie
    sprawdzałem. Być może w hipermarketach wiszą same takie cieniasy.
    Pogogoloałem trochę ale niewiele z tego wynika: te moje też mają moce
    >3kW a topią się. Nie chce przeprowadzać testu na sobie.

    Ktoś może podpowiedzieć, co konkretnie kupić?

    Są "gumowe/budowlane" ale one wygladają źle, a niestety dodatkowym
    warunkiem jest to, że "ma jakoś wyglądać". Czyli to musiałby być raczej
    koloru białego i wyglądzie listwy a nie przyłącza betoniarki.

    Docelowo podpięte będzie lekko ponad 2kW, ale to dla moich też za dużo:
    są zdecydowanie za ciepłe i najzwyczajniej strach używać.