  • 11. Data: 2022-12-31 13:50:02
    Temat: Re: 4 identyczne procesory w laptopie?
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 31 Dec 2022 11:33:31 GMT, PiteR napisał(a):

    > in <news:top52a.ag4.1@outspace.org>

    > ale jest ratunek
    >
    > można wejść do BIOS i wyłączyć wszystkie
    > zostawić tylko jeden ;)

    O ile BIOS to umie, bo spotykałem tak wykastrowane, że prawie nic nie mają
    do ustawień.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 12. Data: 2022-12-31 15:34:25
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 31.12.2022 o 01:12, PiteR pisze:
    > in <news:tonsgv$34m$1@gioia.aioe.org>

    > a u mnie aż osiem jest moc!
    >
    > https://ibb.co/FVvSKWx

    No to super:-) A ja już myślałam, że u mnie jest coś schrzanione.
    Te 4 razy to kiepska moc czy jako taka?

    --
    animka

  • 13. Data: 2022-12-31 15:41:13
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 31.12.2022 o 02:35, PiteR pisze:
    > in <news:4vvuqhp8auk07i3lr015upmbp5oruvtct5@4ax.com>

    > bo ten co ma nie umiał zrobić scroll zrzutu :)

    Chyba tak :-)

    --
    animka

  • 14. Data: 2022-12-31 15:44:20
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 31.12.2022 o 12:33, PiteR pisze:
    > in <news:top52a.ag4.1@outspace.org>

    > ale jest ratunek
    >
    > można wejść do BIOS i wyłączyć wszystkie
    > zostawić tylko jeden ;)

    Taka głupia to ja nie jestem, wolałam najpierw zapytać :-)

    --
    animka

  • 15. Data: 2022-12-31 15:46:08
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 31.12.2022 o 13:18, PiteR pisze:
    > in <news:eshaa8hw15nj.l6bj515vnfb9.dlg@40tude.net>

    > o panie jest pałer
    > procek wielkości pocztówki :)

    LOL

    --
    animka

  • 16. Data: 2022-12-31 15:51:32
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 31.12.2022 o 13:50, Adam pisze:

    > O ile BIOS to umie, bo spotykałem tak wykastrowane, że prawie nic nie mają
    > do ustawień.

    Teraz mi się nie chce sprawdzać. Bios z tego roku i ma dużo opcji do
    ustawienia.

    --
    animka

  • 17. Data: 2022-12-31 15:51:51
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    --
    animka

  • 18. Data: 2022-12-31 16:31:49
    Od: Szwambuł Trantiputl <t...@d...com>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 31 Dec 2022 12:27:57 GMT
    doszła do mnie wiadomość <hVVrL.1743194$%fx6.1382154@fx14.ams1>
    od Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> :

    >Pasjans powinien na tym pojść, a przy dobrym GPU może i tetris 3D.
    >A poważniej, nieźle żeś się tym fakturowaniem-sql przejął :)

    Pasjans to może nie, ale Pong wygląda fajnie:
    https://www.youtube.com/watch?v=qkYhLirPuU8
    Doom jest mało grywalny:
    https://www.youtube.com/watch?v=hSoCmAoIMOU
    --
    Pójdziesz Pleśniowy
    Legniesz Ciekliwy

  • 19. Data: 2022-12-31 20:00:22
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 31 Dec 2022 15:44:20 +0100, w <tophsd$1vrd$1@gioia.aioe.org>, Animka
    <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał(-a):

    > Taka głupia to ja nie jestem, wolałam najpierw zapytać :-)

    Zapytałaś, to teraz do dzieła.

  • 20. Data: 2022-12-31 21:16:54
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 31 Dec 2022 20:00:22 +0100, r...@k...pl napisał(a):

    > Zapytałaś, to teraz do dzieła.

    Wiesz, my sobie żartujemy, a Animka może sobie niepotrzebnie wyłączyć HT
    albo inną opcję.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam