  • 21. Data: 2022-12-31 22:07:01
    Temat: Re: 4 identyczne procesory w laptopie?
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 31.12.2022 o 20:00, r...@k...pl pisze:

    > Zapytałaś, to teraz do dzieła.

    Spadaj małpko na drzewo, do bananów.

    --
    animka

  • 22. Data: 2022-12-31 22:08:14
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 31.12.2022 o 21:16, Adam pisze:

    > Wiesz, my sobie żartujemy, a Animka może sobie niepotrzebnie wyłączyć HT
    > albo inną opcję.

    Mnie dzisiaj żarty się nie imają.

    --
    animka

  • 23. Data: 2022-12-31 23:22:53
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 31 Dec 2022 22:07:01 +0100, w <toq8ce$1flf$1@gioia.aioe.org>, Animka
    <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał(-a):

    > Spadaj małpko na drzewo, do bananów.

    Nie, dziękuję, już mi wystarczy twojego bananowego towarzystwa.

  • 24. Data: 2023-01-03 22:11:55
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 31 gru 2022 o 12:55, Adam pisze:

    > Możemy się policytować ;)

    Mam dwa. :) Ktoś ma mniej? Nie? -- więc jestem jednym z najlepszych?! ;)
    Czasami (ale bardzo rzadko) CPU pracuje na 100% -- bywa, że tak potrafi
    niemal przez minutę...

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/...

  • 25. Data: 2023-01-04 13:47:12
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 3 sty 2023 o 22:11, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > Mam dwa. :) Ktoś ma mniej? Nie? -- więc jestem jednym z najlepszych?! ;)
    > Czasami (ale bardzo rzadko) CPU pracuje na 100% -- bywa, że tak potrafi
    > niemal przez minutę...

    Właśnie wczoraj zaszalał antimalware tak, że musiałem go zdusić -- dałem
    20% -- wkrótce spadło niemal do zera... Może wpisanie 20% daje 2%?... ;)

    Mam dwa procesory w Acerze na srebrnym Athlonie i cztery w Acerze na
    Intelu, choć ów Intel nie ma czterech rdzeni -- ma cztery wątki. Acer
    z Athlonem miał przez jakiś czas też cztery procesory w MU, choć dwa
    szare c2d -- zamiast ;) srebrnych. Mógłby mieć aż osiem, w tym sześć
    szarych?... (cztery i7, dwa c2d i dwa srebrne)

    Acer na Intelu jest zdecydowanie szybszy od Acera na srebrnym
    Athlonie, ale na co dzień różnicy w tych szybkościach nie widzę.
    Acer z Intelem ma dwa HDD zamiast jednego HDD i szybszy CPU, choć
    nieco mniej RAMek. W tym roku zamierzam kupić do obu laptopów
    po 16 GiB DDR4 SO-DIMM 2400 CL17...

    -=-

    BTW pralko-suszarki Candy opisywanej na innych grupach -- Acera na
    Intelu sprzedał mi Media Expert. Komputer ma uszkodzony akumulator
    (akurat to nie musi być winą sklepu) i miał (wymieniłem zasilacz
    na nowy) najwyraźniej mechanicznie maltretowany przewód niskiego
    napięcia -- łączący zasilacz z laptopem. Komputer ten kupiłem
    ,,z półki'', z zainstalowanym 64W10...

    Przestrzegam przed Media Expert i przed Terg SA!

    --