  • 1. Data: 2010-08-01 14:44:02
    Temat: 450 tys na kolejny portal
    Od: Tomasz Sowa <t...@t...NOSPAM.org>

    http://www.tuwroclaw.com/wiadomosci,450-tys-na-kolej
    ny-portal-miejski-we-wroclawiu,wia5-3266-3572.html

    "Ma to być portal społecznościowy, na którym wrocławianie będą się
    wymieniać informacjami o wszystkim związanym z Wrocławiem[...]"

    Ciekawi mnie czy był konkurs rozpisany i jakie były warunki uczestnictwa.
    No i co obejmuje dokładnie ta cena.

    --
    Tomek

  • 2. Data: 2010-08-01 17:25:22
    Temat: Re: 450 tys na kolejny portal
    Od: Peter May <p...@o...pl>

    W dniu 2010-08-01 16:44, Tomasz Sowa pisze:
> [...]
    > wymieniać informacjami o wszystkim związanym z Wrocławiem[...]"
    >
    > Ciekawi mnie czy był konkurs rozpisany i jakie były warunki uczestnictwa.

    Cena zawierać może również "przyszły wkład na rzecz wzajemnego
    zrozumienia" :P

    Technicznie to takie 3+. Nie bardzo rozumiem po co komu XHTML
    Transitional i generalnie po co im tam XHTML. Moda, pewnie chodzi o to,
    że to takie modne :-) Nie działa dobrze z wyłączoną grafiką (brak menu),
    potworki programistyczne "<a href="#" onclick="javascript:" mówią, że
    bez JavaScript-u nie pochulasz, itd. No, to jak na 450 tys. to stanowczo
    za drogo za tę jakość.

    --
    Peter

  • 3. Data: 2010-08-01 20:04:33
    Od: Tomasz Sowa <t...@t...NOSPAM.org>

    Dnia Sun, 01 Aug 2010 19:25:22 +0200, Peter May napisał(a):

> [...]
    > potworki programistyczne "<a href="#" onclick="javascript:" mówią, że
    > bez JavaScript-u nie pochulasz, itd. No, to jak na 450 tys. to stanowczo

    Samego html-a to nie traktowałbym tutaj jako przeważający czynnik w cenie.
    Myśle że może tam jest jakiś bardzo rozbudowany backend, lub może ta cena
    zawiera wsparcie przez rok w postaci dwóch lub trzech dziennikarzy z
    obsługą (fotografowie etc). Tak się tylko łudzę bo przecież nie wyrzucili
    pieniędzy podatnika :)

    --
    http://www.advstar.com/

  • 4. Data: 2010-08-01 20:28:51
    Od: Peter May <p...@o...pl>

    W dniu 2010-08-01 22:04, Tomasz Sowa pisze:

    > Samego html-a to nie traktowałbym tutaj jako przeważający czynnik w cenie.

    Naturalnie, że nie. Ja tylko poddałem ocenie wybrany fragment całości.

> [...]
    > zawiera wsparcie przez rok w postaci dwóch lub trzech dziennikarzy z
    > obsługą (fotografowie etc). Tak się tylko łudzę bo przecież nie wyrzucili

    Bez poznania warunków umowy trudno jest ocenić czy pieniądze podatników
    zostały właściwie wydane. Niemniej jednak część pracy jest widoczna
    "gołym okiem" i można ją śmiało poddać ocenie.

    --
    Peter

  • 5. Data: 2010-08-01 22:59:17
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    On 2010-08-01 19:25, Peter May wrote:
    > potworki programistyczne "<a href="#" onclick="javascript:" mówią, że

    nie został zatrudniony koder HTML/CSS, a kod klepał kto miał akurat czas ;]

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";

  • 6. Data: 2010-08-03 07:16:10
    Od: beherit / pn <b...@s...firenet.eu.org>

    W dniu 2010-08-02 00:59, Paweł Piskorz pisze:

    > nie został zatrudniony koder HTML/CSS, a kod klepał kto miał akurat czas ;]

    Kod klepał silnik na którym to jest postawione :) w dużej części.

    ps. co do kwoty to i tak lepiej niż portal promujący wschód Polski, błąd
    na błędzie a 23 mln poszło.

  • 7. Data: 2010-08-03 08:07:58
    Od: Peter May <p...@o...pl>

    W dniu 2010-08-03 09:16, beherit / pn pisze:

    > Kod klepał silnik na którym to jest postawione :) w dużej części.
    >
    > ps. co do kwoty to i tak lepiej niż portal promujący wschód Polski, błąd
    > na błędzie a 23 mln poszło.

    <łudzę się mode on>
    Dopóki nie powstanie jakaś instytucja, która będzie weryfikować
    rzetelnie jakość wykonanych prac, dopóty będą wyrastać różnego rodzaju
    potworki za miliony.
    <łudzę się mode off>

    No i inna sprawa, że za 23 mln nie można było znaleźć fachowców? Nie, bo
    szukający ich też nie są fachowcami. I koło się zamyka :/

    --
    Peter

  • 8. Data: 2010-08-03 08:50:50
    Od: "Cezar" <c...@B...pl>

> [...]
    > jakość wykonanych prac, dopóty będą wyrastać różnego rodzaju potworki za

    NIKu juz nie ma?

    c.

  • 9. Data: 2010-08-03 10:01:20
    Od: Peter May <p...@o...pl>

    W dniu 2010-08-03 10:50, Cezar pisze:

    > NIKu juz nie ma?

    Jest. I co z tego wynika? Niewiele.

    --
    Peter

  • 10. Data: 2010-08-03 13:23:50
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 3 Aug 2010 09:50:50 +0100, Cezar napisał(a):

    > NIKu juz nie ma?

    A ktoś się przejmuje ich raportami?
    Robią masę rzetelnej roboty, która później wędruje do szuflady...

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl