  • 1. Data: 2010-07-27 09:28:28
    Temat: Facebook - jak zaczac
    Od: "Derian" <M...@w...pl>

    Sorki jesli nie ta grupa ale nie wiem, ktora grupa dyskusyjna jest do tego
    najlepsza.
    Chce zalozyc strone/profil/konto na facebook.
    Nie lapie roznic miedzy w/w ale chodzi mi o to aby strona miala zapis
    facebook.com/nazwafirmy
    Po zalozeniu konta/profilu na facebooku widze facebook/pages/nazwafirmy.
    Teraz do wyboru jest firma/organizacja/profil/inne. Co wybrac? Jakie to moze
    miec konsekwencje.

    Mozecie cos poradzic? Moze jest w necie jakis sensowny przewodnik po
    facebooku?

  • 2. Data: 2010-07-27 11:05:04
    Temat: Re: Facebook - jak zaczac
    Od: Dawid Suder <d...@c...pl>

    Tak, jak masz podane.
    Chcesz założyć konto dla firmy, to zakładasz "firma".

    By uzyskać podany przez Ciebie adres
    musiałbyś założyć konto zwykłej osobie.

    Zajrzyj jeszcze tutaj
    ftp://ftp.helion.pl/online/facebo/facebo-7.pdf

    To fragment książki

    http://helion.pl/ksiazki/facebook_daj_sie_poznac_luk
    asz_suma,facebo.htm

    --
    Pozdrawiam,
    Dawid Suder (DawidS28)

  • 3. Data: 2010-07-29 06:19:07
    Od: Chuck <c...@c...org>

    2010-07-27 11:28, Derian napisał(a):
> [...]
    > moze miec konsekwencje.
    >
    > Mozecie cos poradzic? Moze jest w necie jakis sensowny przewodnik po

    Dla firmy to najlepiej strona FB.

    http://www.facebook.com/help/?page=900

    --
    CZAK