  • 1. Data: 2009-09-08 06:55:06
    Temat: Wiązanie (opakowywanie) tasmami
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl>

    Witam,

    Nie wiem,co wpisac w googla. Chodzi mi o takie
    tasmy, biale, dosyc waskie, bardzo mocne, plastikowe,
    ktorymi obwiazuje sie rozne elementy do transportu
    i zaciska metalowa klamerka.
    Tak sie opakowuje np. gabarytowy sprzet AGD, czasem
    widze,ze sa tym zwiazane deski dotransportu.

    Jak to sie nazywa i co wpisac w googla ?

    Potrzebuje umocowac kilka rzeczy i taki system wydal
    mi sie bardzo dobry.

    pozdrawiam
    pluton

  • 2. Data: 2009-09-08 07:08:21
    Temat: Re: Wiązanie (opakowywanie) tasmami
    Od: Orzel <r...@w...pl>

    pluton pisze:
> [...]
    > widze,ze sa tym zwiazane deski dotransportu.
    >
    > Jak to sie nazywa i co wpisac w googla ?
    >
    > Potrzebuje umocowac kilka rzeczy i taki system wydal

    Popularnie mówi sie bandówka

    Pozdrawiam
    Orzeł

  • 3. Data: 2009-09-08 07:11:19