  • 1. Data: 2012-08-31 14:58:55
    Temat: A4 Bramki w Gliwicach
    Od: kamilos <k...@o...pl>

    Witajcie,

    czy jadąc A4 od strony Krakowa i zjeżdżając w Gliwicach na ul. Rybnicką
    (DK 78) jestem narażony na oczekiwanie przed bramkami i opłaty? Z google
    maps wynika, że kiedyś tam plac na PPO był przed zjazdem ale mogło się
    coś zmienić.

    Pozdrawiam
    KJ

  • 2. Data: 2012-08-31 15:14:48
    Temat: Re: A4 Bramki w Gliwicach
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kamilos" napisał w wiadomości
> [...]
    >Rybnicką (DK 78) jestem narażony na oczekiwanie przed bramkami i
    >opłaty? Z google maps wynika, że kiedyś tam plac na PPO był przed

    Oplaty chyba nie
    http://www.dziennikzachodni.pl/artykul/586961,a4-za-
    darmo-ale-tylko-miedzy-sosnica-a-kleszczowem,id,t.ht
    ml

    Ale czekanie tak.

    J.

  • 3. Data: 2012-08-31 15:26:30
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "kamilos" napisał w wiadomości grup

> [...]
    > maps wynika, że kiedyś tam plac na PPO był przed zjazdem ale mogło się coś

    Lepiej zjedź wcześniejszym zjazdem (Gliwice-Sośnica) ominiesz dwa komplety
    bramek. Co z tego że darmowych jak są potężne korki.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 4. Data: 2012-08-31 15:31:25
    Od: kamilos <k...@o...pl>

    W dniu 31-08-2012 15:26, Ergie pisze:

    > Lepiej zjedź wcześniejszym zjazdem (Gliwice-Sośnica) ominiesz dwa
    > komplety bramek. Co z tego że darmowych jak są potężne korki.

    Wlasnie glownie o czas mi chodzilo. Bo mam takie krotkie miedzyladowanie
    po drodze do Austrii i chcialbym stracic jak najmnie czasu. Dzieki za
    informacje.

    Pozdrawiam
    KJ