  • 1. Data: 2012-08-31 16:11:45
    Temat: kierowca zawodowy
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Do 3,5 tony. Jak bezboleśnie wykręcić się z tej fuchy?
    Psychotesty mam ważne jeszcze 4 lata.
    Zemsty i wyrzucenia mnie z pracy nie obawiam się.

    Z wyglądu okaz zdrowia ;)

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 2. Data: 2012-08-31 16:17:57
    Temat: Re: kierowca zawodowy
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PiteR" napisał w wiadomości grup
    >Do 3,5 tony. Jak bezboleśnie wykręcić się z tej fuchy?
    >Psychotesty mam ważne jeszcze 4 lata.
    >Zemsty i wyrzucenia mnie z pracy nie obawiam się.

    Zwolnic sie ?
    A moze ... jezdzic zgodnie z przepisami, az ktos zauwazy ze za wolno
    :-)

    J.

  • 3. Data: 2012-08-31 16:38:51
    Od: Kazimierz Uromski <i...@z...kom>

    W dniu 2012-08-31 16:17, J.F pisze:

    > Zwolnic sie ?
    > A moze ... jezdzic zgodnie z przepisami, az ktos zauwazy ze za wolno :-)

    Hmm, szybciej wyszłoby po pijanemu podjechać pod komisariat świeżo
    kupionym 126p i przyznać się do przestępstwa (:

  • 4. Data: 2012-08-31 19:04:29
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** J.F pisze tak:

    > Zwolnic sie ?

    hehe pracuję nad tym ;)

    > A moze ... jezdzic zgodnie z przepisami, az ktos zauwazy ze za wolno
    > :-)

    weterani radzą zarysować plastik o martwą naturę (słupek, krawężnik) ;)
    ale obawiam się, że dziś to może nie być równie skuteczne.

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 5. Data: 2012-08-31 20:28:28
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    W dniu 2012-08-31 16:11, PiteR pisze:
    > Do 3,5 tony. Jak bezboleśnie wykręcić się z tej fuchy?

    Czy normalne złożenie wypowiedzenia to jest sposób bolesny ?

  • 6. Data: 2012-08-31 20:42:47
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Excite pisze tak:

    > Czy normalne złożenie wypowiedzenia to jest sposób bolesny ?

    z pracy lżejszej od spania tak :)
    dotąd byłem rezerwowym aż tu gwiazdor mi się rozchorował :/

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 7. Data: 2012-09-01 11:09:06
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2012-08-31 20:42, PiteR pisze:
    > z pracy lżejszej od spania tak :)
    > dotąd byłem rezerwowym aż tu gwiazdor mi się rozchorował :/

    Tak czytam, czytam i zachodzę w głowę jaka to praca?
    Chłopie tvny krzyczą że kryzys idzie i trzeba się cieszyć że się pracę
    ma i siedzieć cicho :-)

  • 8. Data: 2012-09-01 12:36:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 31 Aug 2012 16:38:51 +0200, Kazimierz Uromski napisał(a):
    > Hmm, szybciej wyszłoby po pijanemu podjechać pod komisariat świeżo
    > kupionym 126p i przyznać się do przestępstwa (:

    Mialo byc nieszkodliwie ... to raczej przejechac sie pare razy przed FR w
    dniu gdy sie jest na urlopie :-)

    J.

  • 9. Data: 2012-09-01 12:38:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 01 Sep 2012 11:09:06 +0200, z napisał(a):

    > Tak czytam, czytam i zachodzę w głowę jaka to praca?
    > Chłopie tvny krzyczą że kryzys idzie i trzeba się cieszyć że się pracę
    > ma i siedzieć cicho :-)

    O ile rozumiem kolega sie stosowal - siedzial cicho, pensje bral, nie robil
    nic. Ale teraz z powodu choroby zmiennika musi robic, i to mu sie nie
    podoba :-)

    J.

  • 10. Data: 2012-09-01 12:51:15
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2012-09-01 12:38, J.F. pisze:
    > O ile rozumiem kolega sie stosowal - siedzial cicho, pensje bral, nie robil
    > nic. Ale teraz z powodu choroby zmiennika musi robic, i to mu sie nie
    > podoba :-)

    To po co się chwalił przy podpisywaniu umowy o pracę że ma PJ.
    Chyba nie ma obowiązku wyjawiania takich informacji. Jak nie potrzebne
    do etatu.