    From: pokrec <p...@p...wywalto.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: AT91SAM7 - potrzebuje paru s?ów wsparcia...
    Date: Tue, 24 Feb 2009 17:12:58 +0100

    Wiem, wiem, pewnie wielu z was to zbulwersuje, ze pytam o elementarz,
    ale o uile z AVR-em sie juz poznalem dosc dobrze i daje sobie rade z
    Atmegami spod Linuxa (AVR-GCC i te sprawy), lacznie z samodzielnym
    budowaniem plytek "developerskich" i urzadzen na tych mikrokontrolerach,
    to w ARM-ach jestem dziewica. Mam przed soba kosteczke i chcialbym
    zaczac, ale nawet nie wiem, jak.
    Rozumiem, ze plytka minimalna plytka developerska to zasilanie zgodne z
    datasheetem, kwarc 3-20 MHz odpowiednio podlaczony (jak w datasheecie),
    piny test, reset, takie tam odpowiednio popodciagane / pouziemiane. Tak
    to zadziala?
    Jak zrobic programator do tego ukladu (jakis JTAG, czy inne cudo - pod
    AVR mam po prostu programator STK-200 na porcie rownoleglym i chodzi
    bezproblemowo).
    Nastepne pytanie: gdzie znalezc porzadny tutorial linuxowy - taki jak
    pod AVR-GCC, czym co kompilowac, jakie makefile'y robic, etc, etc.
    Portal SAM (www.at91.com) milczy jak zaklety a na stronie Atmela
    dominuje Windows (GRRRRRR! Nie lubie winzgrozy przy programowaniu sprzetu).
    Owszem patrze po sieci, patrze na przyklady, sam kod, ale ani slowa, jak
    to sprzetowo wcisnac do procesora. Tylko "kup programator, kup plytke
    ewaluacyjna, wetknij to sobie i koduj". A ja chce zrobic to sam od zera
    i byc niezalezny od wszelkiej masci dostawcow...
    Moze ktos mi slowko szepnac?
    Pzdr,
    POKREC.