  • 1. Data: 2010-05-11 20:06:09
    Temat: ATmega8 - cała Polska oszalała?
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    Zrobiłem płytkę i wybrałem się zakupić części i w sklepie, gdzie miesiąc
    temu kupowałem ATmega8-16AU za 6.50zł (co było imo wysoką ceną, bo
    normalnie sprowadzałem za 4.3zł, ale wtedy potrzebowałem 'teraz')
    usłyszałem, że atmegi są trudno dostępne i 'lekko' podrożały - 13zł/sztuka.

    Obszedłem więc jeszcze 3 sklepy a tam atmega8 za 16zł/sztuka +
    informacja, że żadna hurtownia w Polsce nie ma ich już w DIP.

    Wygląda na to, że w Poznaniu nie da się kupić taniej, niż za 13zł, a
    sprzedawca od którego zawsze brałem na allegro podniósł cenę z 4.3 do 8zł.
    Aukcja "zagapionego" sklepu - 50 sztuk za 6.3zł skończyła się w jeden dzień.

    Wie ktoś o co chodzi? Atmel wyczyścił magazyny, czy co?

    Michoo

  • 2. Data: 2010-05-11 20:30:41
    Temat: Re: ATmega8 - cała Polska oszalała?
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    Michoo przemówił ludzkim głosem:

    > Wie ktoś o co chodzi? Atmel wyczyścił magazyny, czy co?

    Gospodarka ruszyła, a Atmel nie przewidział zwiększonego
    zapotrzebowania. Terminy na procki zrobiły się fajne - po 8 tygodni,
    czyli w lipcu sytuacja może się unormuje.

  • 3. Data: 2010-05-11 20:32:33
    Od: "Roman" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michoo" <m...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > sprzedawca od którego zawsze brałem na allegro podniósł cenę z 4.3 do 8zł.
    > Aukcja "zagapionego" sklepu - 50 sztuk za 6.3zł skończyła się w jeden

    Chyba za dużo pyr jecie ;-))) (bez obrazy).

    Zobacz w moim "sklepie za rogiem" - loco Bytom :

    http://www.diax.pl/user/index.php5?page=1&cid=27&fir
    st=40

    Pozdrawiam
    Roman

  • 4. Data: 2010-05-11 20:59:34
    Od: "Filip J" <f...@o...pl>

    Użytkownik "Roman" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > dzień.
    >
    > Chyba za dużo pyr jecie ;-))) (bez obrazy).
    >
    > Zobacz w moim "sklepie za rogiem" - loco Bytom :
    >
    > http://www.diax.pl/user/index.php5?page=1&cid=27&fir
    st=40

    Ale co chciałeś pokazać? Że na stanie nie mają?
    Pozdrawiam
    FJ

  • 5. Data: 2010-05-11 21:10:44
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    Roman pisze:
> [...]
    > dzień.
    >
    > Chyba za dużo pyr jecie ;-))) (bez obrazy).
    >
    > Zobacz w moim "sklepie za rogiem" - loco Bytom :

    To spójrz co się na tej aukcji stało:

    Michoo

  • 6. Data: 2010-05-11 21:16:21
    Od: "Roman" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Filip J" <f...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ale co chciałeś pokazać? Że na stanie nie mają?

    ????????? Przy tej ATMedze jest symbol nieskończoności - czyli brak ?

    Roman

  • 7. Data: 2010-05-11 21:18:58
    Od: "Roman" <r...@p...onet.pl>

    > To spójrz co się na tej aukcji stało:

    To w tym DIAXie jest nawet zdziebko taniej i (ponoć) nieskończona ilość.

    Roman

  • 8. Data: 2010-05-12 06:26:23
    Od: "wilkxt" <w...@w...pl>

    st=40

    > To spójrz co się na tej aukcji stało:

    http://www.piekarz.pl/index.php?page=offer&item=9557

    tu maja i jeszce taniej

    Pozdrawiam
    Tomek W

  • 9. Data: 2010-05-12 09:13:22
    Od: "Kacper" <e...@W...pl>

    Użytkownik "wilkxt" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

    > http://www.piekarz.pl/index.php?page=offer&item=9557
    >
    > tu maja i jeszce taniej
    >
    > Pozdrawiam
    > Tomek W

    Sam to zauważyłem bo tydzień temu szukałem.
    Koszmar, ledwo co na allegro wyszperałem w historii i domówiłem
    telefonicznie.
    Gdzie nie zadzwoniłem to nie mają i czekają na dostawę po kilka tygodni.
    TQFP jeszcze są ale sądząc po tej wskazanej aukcji pewno też niedługo
    zabraknie.
    Także potwierdzam, jakaś nagła nagonka się zrobiła.

    Rafał

  • 10. Data: 2010-05-12 09:28:33
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Kacper" <e...@W...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zabraknie.
    > Także potwierdzam, jakaś nagła nagonka się zrobiła.

    Moze zasypuja nimi zatoke meksykanska?