  • 1. Data: 2010-05-11 22:30:44
    Temat: dopuszczalna moc nadajnika
    Od: "mw158979" <...@t...pl>

    Witam,

    Jakie sa uregulowania w PL dotyczace dopuszczalnej mocy
    nadajnika na pasma ogolnodostepne, interesuja mnie 433MHz, 2.4GHz.

    TIA

  • 2. Data: 2010-05-12 10:15:39
    Temat: Re: dopuszczalna moc nadajnika
    Od: "Piotr Laskowski" <p...@p...wp.pl>

    > Jakie sa uregulowania w PL dotyczace dopuszczalnej mocy
    > nadajnika na pasma ogolnodostepne, interesuja mnie 433MHz, 2.4GHz.

    W obu pasmach dopuszczalna moc to 10mW e.r.p.
    W przypadku 433MHz jest jeszcze ograniczenie aktywności nadajnika do 10%.

    Dane zaczerpnięte z "Rozporzadzenia Ministra Transportu z dnia 3 lipca 2007
    roku w sprawie urządzeń radiowych nadawczych lub nadawczo-odbiorczych, które
    mogą być używane bez pozwolenia radiowego".

    --
    Piotrek.
    http://www.pitlab.pl

  • 3. Data: 2010-05-12 19:10:08
    Od: "mw158979" <...@t...pl>

    "Piotr Laskowski" <p...@p...wp.pl> schrieb

> [...]
    które
    > mogą być używane bez pozwolenia radiowego".

    A tak, link:
    http://www.uke.gov.pl/_gAllery/74/24/7424/rozporzadz
    enie_MT_2007_Nr138_poz972.pdf

    Chociaz 2.4GHz wystepuje 2 razy w zalacznikach.
    Jako 'urzadzenia bliskiego zasiegu ogolnego stosowania' ma 10mW e.i.r.p.
    a jako 'szerokopasmowe systemy transmisji danych' juz 100mW e.i.r.p.

    Dzieki