  • 11. Data: 2021-03-15 17:27:37
    Temat: Re: Acer, problem z kartą LAN
    Od: Eneuel <e...@g...cm>

    W dniu 13 mar 2021 o 21:23, t-1 pisze:

    > Czy miał ktoś styczność z laptopem acer

    Mam Acera.

    > i rozwiązał problem połączenia GE?

    Kiedyś próbowałem połączyć F-S z Acerem via RJ -- nic z tego nie wyszło.

    Ten Acer ma gniazdo [nie wiem -- jaskółcze czy kukułcze] USB-C, ale:
    - nijak nie można znaleźć w tym gnieździe napięcia
    - nijak nie można zasilić laptopa z tego gniazda

    Akumulator jest, nawet sprawny, ale bez uprzedzenia, znienacka laptop
    potrafi wyłączyć się, gdy pracuje na akumulatorze. Być może to wina
    dodatkowego ;) obciążenia -- HDD w miejscu CDVD i SSD NVMe w slocie
    M.2 oraz dodatkowej RAMki 8 GiB?... (bez dodatkowego HDD też tak było)

    Przewód zasilający zepsuł się -- jest to koncentryk, w którym padła
    wewnętrzna żyła miedzi. Izolacja na zewnątrz nie była uszkodzona;
    odpada rozdeptanie, bo pęknięcie/przetopienie jest zbyt blisko
    laptopa; oplot nie był uszkodzony...

    Być może przewód nie wytrzymał ww. dociążenia? -- laptopa można
    spokojnie zasilać ze znacznie słabszego zasilacza eMachines, więc
    szału energetycznego nie ma, ponadto (z przyczyn oczywistych) nie
    zachodzi potrzeba częstego ładowania akumulatora...

    Serwis Acera zawzięcie twierdził, że NVMe ten laptop nie obsłuży
    z powodów sprzętowych -- tymczasem NVMe normalnie pracuje, w tym
    zezwala na bootowanie z siebie...

    Przewód zasilający ma zgrubienie [antydemoniczne?] w miejscu kolidującym
    z gniazdem USB -- gdy do tego USB coś wepnę, zgrubienie przewodu trafi
    akurat w to coś, co jest wpięte, więc nieuważne postawienie laptopa na
    stole powoduje wyłamywanie tegoż gniazda...

    Dwa jedyne USB-3 są po stronie wylotu gorącego powietrza, a że dyski
    USB-3 mają króciuteńkie przewody, tak podpięty dysk zazwyczaj jest
    dogrzewany :) w trakcie swej pracy...

    Obok tych dwóch USB-3 jest ww. martwe USB-C i HDMI.

    Pokrywy/ekranu nie można otworzyć do półpełnego (pi, 180°) kąta...

    -=-

    Dwoma słowami -- uroki Acera...

    --
    ,_._ _,-'""`-._ ._. .-.
    (,-.`._,'( |\`-/| .,; o.' e...@g...com '.O_'

  • 12. Data: 2021-03-18 11:14:46
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "t-1" napisał:

    > WAN nie ma tu nic do rzeczy.

    Chyba żartujesz. Podejmujesz dyskusję z grupową kretynką???

    Pzdr

  • 13. Data: 2021-03-18 11:56:31
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2021-03-18 o 11:14, Kamil pisze:

    > ...Podejmujesz dyskusję ....

    Czy trochę empatii coś kosztuje?

  • 14. Data: 2021-03-18 12:09:54
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 18.03.2021 Kamil <m...@t...pl> napisał/a:

    > Chyba żartujesz. Podejmujesz dyskusję z grupową kretynką???

    ...wypowiedział się uprzejmie gość wyzywający innych od chamów :-)

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.