  • 1. Data: 2021-03-08 15:04:49
    Temat: Karta wifi Abit WLP-01 i dwa kompy.
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Problem jest taki: Są dwa podobne desktopy, oba z i5 i linuksem Mint. W
    jednym karta wifi Abit WLP-01 działa z marszu a w drugim nie (w żadnym
    slocie). Wykluczyłem system operacyjny, niesprawność slotów i
    niesprawność karty. UEFI w tym kompie w którym karta nie działa jest na
    domyśnych wartościach. Ma ktoś pomysł o co może tu chodzić?
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 2. Data: 2021-03-08 18:52:47
    Temat: Re: Karta wifi Abit WLP-01 i dwa kompy.
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj Jacek Maciejewski, 08 mar 2021 w
    news:jwukmlt53roz.gt11i5mtmlav.dlg@40tude.net napisałeś/aś:

> [...]
    > niesprawność karty. UEFI w tym kompie w którym karta nie działa jest na
    > domyśnych wartościach. Ma ktoś pomysł o co może tu chodzić?

    Zostają dwie różne płyty główne i biosy.