  • 1. Data: 2021-03-07 15:51:54
    Temat: Jak ja to zrobiłem? UEFI+BIOS
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Witajcie.

    Mam zagwozdkę.
    Kilka miesięcy temu zrobiłem sobie bootowalny pendrive, na którym jest
    kilka systemów. Systemy te są widoczne przez narzędzie Yumi.

    Ale to, co ciekawe, to Yumi "zwykłe" obsługuje wyłącznie start przez
    BIOS, nie obsługuje UEFI.
    Jednak tak jakoś spreparowałem pendrive, że w kompie z BIOS zgłaszają
    się systemy BIOS-owe (np. Hirens, linuxy, Windows PE Strelec), a w
    przypadku startu przez UEFI od razu wchodzi Strelec Windows PE.

    Ma ktoś szklaną kulę?
    Jak ja to zrobiłem? Teraz nie jestem w stanie tego powtórzyć na innych
    pendrajwach.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 2. Data: 2021-03-13 17:52:11
    Temat: Re: Jak ja to zrobiłem? UEFI+BIOS
    Od: Tasiorsa <t...@p...fm>

    W dniu 2021-03-07 o 15:51, Adam pisze:
> [...]
    >
    > Ma ktoś szklaną kulę?
    > Jak ja to zrobiłem? Teraz nie jestem w stanie tego powtórzyć na innych

    Może po prostu użyłeś YUMI UEFI?

    Krzysiek aka Tasiorsa

  • 3. Data: 2021-03-13 21:38:13
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2021-03-13 o 17:52, Tasiorsa pisze:

    > Może po prostu użyłeś YUMI UEFI?

    Nie miałem Yumi UEFI. Zwykłe Yumi 2.0.5.

    Mogłem wcześniej coś Rufusem nagrywać, ale Yumi znów nie widzi systemów
    nagrywanych Rufusem.

    Wot, zagwozdka :(

    --
    Pozdrawiam.