  • 1. Data: 2020-07-24 11:33:36
    Temat: Adapter USB-C / HDMI
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Witajcie.

    Obok było o HDMI -> DP, a ja zapytam o źródle z wyjściem USB-C i
    monitorze/tv z HDMI.

    Jest tego mnóstwo.
    Ale:

    1/
    Jako źródło nr 1 - laptop - tu chyba nie powinno być problemów. Chyba,
    że będzie problem z 4k.
    Przerabiał ktoś taki temat?

    2/
    Samsung Galaxy S9+ - mam do niego stację dokującą.
    Ale czasem gdzieś na wyjeździe, gdzie nie mam możliwości pchać na TV
    przez wifi czy BT, przydała by się przejściówka. Niestety, z telefonami
    jest problem, aby utrafić, zwłaszcza z samsungami.

    Zna ktoś coś, co pójdzie zarówno w 2/ jak i w 1/?

    Czy w 1/ pójdzie praktycznie każda przejściówka?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 2. Data: 2020-07-24 12:04:16
    Temat: Re: Adapter USB-C / HDMI
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:rfe9tj$oq$1$Adam@news.chmurka.net>
    user Adam pisze tak:

    > Jako źródło nr 1 - laptop - tu chyba nie powinno być problemów.
    > Chyba, że będzie problem z 4k.
    > Przerabiał ktoś taki temat?

    Jak widzę jak mój pc się grzeje przy 4K 60fps to
    nie wybrażam sobie tego w przypadku laptopa.

    No chyba że laptop do lodówki ;)

    --
    Piter

    człowiek chciał być królem planety
    więc matka natura dała mu koronę

  • 3. Data: 2020-07-24 12:26:20
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-07-24 o 12:04, PiteR pisze:
    > in <news:rfe9tj$oq$1$Adam@news.chmurka.net>

    > Jak widzę jak mój pc się grzeje przy 4K 60fps to
    > nie wybrażam sobie tego w przypadku laptopa.
    >
    > No chyba że laptop do lodówki ;)

    Spokojnie obsługuje 3 szt. 1920x1200 + 1 szt. 4k.

    Thinkpad P70 (Xeon E3-1505M + 32GB RAM) z dedykowaną NVIDIA Quadro
    M4000M z 4GB GDDR5. Nawet przy bardziej wymagających grach nie grzeje
    się mocno.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 4. Data: 2020-07-25 02:39:23
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-07-24, Adam <a...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > Samsung Galaxy S9+ - mam do niego stację dokującą.
    [..]
    > Czy w 1/ pójdzie praktycznie każda przejściówka?

    Niestety nie. Mam dwa adaptery typu hub (hdmi, RJ45 i inne
    wodotryski), raczej niższa półka choć nie najniższa. Jeden działa ze
    wszystkim co sprawdzałem (laptop Dell'a, Macbook, Surface), a drugi
    nie działa z Surface. Z tym, że Surface to twór Majkrosoftu, więc nie
    dyskredytowałbym tak od razu huba :) Z Samsungiem nie pomogę, bo
    żadnego nie mam.

    Lepiej sprawdzić.

    --
    Marcin

  • 5. Data: 2020-07-25 06:13:06
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-07-24, Adam <a...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >
    > Thinkpad P70 (Xeon E3-1505M + 32GB RAM) z dedykowaną NVIDIA Quadro
    > M4000M z 4GB GDDR5. Nawet przy bardziej wymagających grach nie grzeje

    To jest też przecież kwestia do czego się urządzenia używa. Ostatnio
    eksperymentuję z pudełkiem Chuwi Herobox, takie mini pc, wyłącznie
    bierne chłodzenie. VLC odtwarza płynnie standardowe filmy 4k z BD (z
    plików), kodowane hevc. CPU zajęte w tym czasie <20%. Widac, że GPU
    jest blisko granicy, ale pudełko się niespecjalnie grzeje.

    --
    Marcin