  • 1. Data: 2020-07-26 10:38:07
    Temat: Drukarka nie kolaboruje
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    Czołem. Problem mnie przerósł, dlatego pytam. Drukarka ( Canon LBP6000 )
    nie chce działać z jednym z domowych pecetów ( z innymi jest OK ).
    Reinstalacja sterowników i podłączenie jej lokalnie po usb nic nie daje.
    Dokumenty wysłane do drukarki mają status "wysłane" i nic kompletnie się
    nie dzieje, poza blokowaniem innych użytkowników. W ustawieniach
    drukarki praktycznie nic nie można zrobić, wszystko ustawione z
    automatu. OS to W7. Jakieś sugestie ?

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 2. Data: 2020-07-26 10:44:59
    Temat: Re: Drukarka nie kolaboruje
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2020-07-26 o 10:38, PeJot pisze:
> [...]
    > Reinstalacja sterowników i podłączenie jej lokalnie po usb nic nie daje.
    > Dokumenty wysłane do drukarki mają status "wysłane" i nic kompletnie się

    Jest jeszcze komunikat: "Drukarka została wstrzymana".

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 3. Data: 2020-07-26 13:02:02
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 26 Jul 2020 10:44:59 +0200, PeJot napisał(a):

    > Jest jeszcze komunikat: "Drukarka została wstrzymana".

    A co, nie ma w opcjach sterownika "wstrzymana/nie wstrzymana"?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 4. Data: 2020-07-26 13:29:12
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    > A co, nie ma w opcjach sterownika "wstrzymana/nie wstrzymana"?

    Jest, i drukarka ma tę opcję w głębokim poważaniu, tzn. *nie drukuje*
    bez względu na ustawienia.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 5. Data: 2020-07-26 14:33:13
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-07-26 o 13:29, PeJot pisze:

    > Jest, i drukarka ma tę opcję w głębokim poważaniu, tzn. *nie drukuje*
    > bez względu na ustawienia.

    W Menadżerze zadań, w procesach w tle jest Bufor Wydruku? Może wyłączony.

    --
    animka

  • 6. Data: 2020-07-26 15:19:00
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid>

    Osoba podpisana jako PeJot <P...@n...pl>
    w artykule <news:rfjfdp$1582$1@gioia.aioe.org> pisze:

> [...]
    > ) nie chce działać z jednym z domowych pecetów ( z innymi jest OK ).
    > Reinstalacja sterowników i podłączenie jej lokalnie po usb nic nie

    Reinstalacja zwykle nie kasuje istniejącej konfiguracji, choć część
    ustawień może zmienić na domyślne. Prędzej pomoże podłączenie drukarki do
    innego portu USB.

    A teraz spójrz na zacytowany tekst i naucz się pisać nawiasy (mają być
    przyklejone do tekstu, który się w nich zawiera).

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień miejscami z<=>h w adresie)

  • 7. Data: 2020-07-26 19:34:11
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2020-07-26 o 14:33, Animka pisze:

    > W Menadżerze zadań, w procesach w tle jest Bufor Wydruku? Może wyłączony.

    Włączony. I bufor wydruku przeczyszczony. I nic. Na koniec W7 przy
    grzebaniu w temacie zaczyna się wieszać.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 8. Data: 2020-07-27 17:41:30
    Od: PeJot <P...@n...pl>

> [...]
    > nie chce działać z jednym z domowych pecetów ( z innymi jest OK ).
    > Reinstalacja sterowników i podłączenie jej lokalnie po usb nic nie daje.

    /.../

    Czy jest możliwa sytuacja, gdy drukarka z nieoryginalnym tonerem, i to
    na wykończeniu nie chce drukować z OS 32 bit *), ale działa z innymi OS
    64 bit ?

    *) i nie powiadamia o tym w żaden sposób PC

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 9. Data: 2020-07-27 17:59:05
    Od: pioruns <w...@w...com>

    On 26/07/2020 18:34, PeJot wrote:

    > Włączony. I bufor wydruku przeczyszczony. I nic. Na koniec W7 przy
    > grzebaniu w temacie zaczyna się wieszać.

    Sam sobie odpowiedziałeś, system spier*lony, do reinstalacji. Skoro na
    innych idealnie drukarka działa, to nie psuj drukarki tylko napraw
    system w felernym komputerze. Powodzenia.

    --
    pozdrawiam, pioruns

  • 10. Data: 2020-07-27 19:06:30
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2020-07-27 o 17:59, pioruns pisze:

    > Sam sobie odpowiedziałeś, system spier*lony, do reinstalacji.

    Reinstalacja czy próba naprawy ?

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem