  • 11. Data: 2009-01-29 23:52:32
    Temat: Re: Adres ip drukarki po usb
    Od: "doom3" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Jacek Kalinski" <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl> napisał w
    wiadomości news:slrngo4bq1.57l.jacek_kal@nntp.dyski.one.pl...
    >W artykule
    ><2...@p...g
    ooglegroups.com>,

    > Ciekawe jaki adres IP ma Ci wyświetlić drukarka, która działa na USB ;)
    > USB nie ma adresów IP.

    zartowales tym powyzszym ??? - no przyznaj sie prosze...

    --
    doom3

  • 12. Data: 2009-01-30 07:40:05
    Od: Wangog <W...@g...pl>

    Jacek Kalinski pisze:
    > W artykule <2...@p...go
    oglegroups.com>,

    > Ciekawe jaki adres IP ma Ci wyświetlić drukarka, która działa na USB ;)
    > USB nie ma adresów IP.

    Zastanawiam sie czy prubujesz sobie nabic statystyki postow czy naprawde
    nie umiesz czytac ze zrozumieniem.

    Przeciez chyba wyraznie napisalem ze chodzi o ip karty sieciowej.
    Drukarka jest podlaczona do komputera za pomoca kabla usb.
    Aby zmienic niektore ustawienia trzeba je zmienic przez http.

  • 13. Data: 2009-01-30 07:42:15
    Od: Wangog <W...@g...pl>

    doom3 pisze:
    > Uzytkownik "Pele" <p...@g...com> napisal w wiadomosci
    p.googlegroups.com...

    > Nie bylo by od razu prosciej jakbys napisal model tej "cholernej drukarki"
    > co by znacznie ulatwilo ludziom chcacym Ci pomoc ?
    > Nie traktuj ludzi jak wrozki ;)

    Kontynuowalem temat ze wzgledu, jak mi sie wydaje, troche bardziej
    ciekawszy problemik niz na faktyczny problem.
    A jesli juz pytasz to Konica Minolta ProPage 1350 (z jakas koncowka
    oznaczajaca jest jest sieciowka)

  • 14. Data: 2009-01-30 08:42:58
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Thu, 29 Jan 2009 22:33:33 +0000 (UTC),
    Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl> screamed:

    > Ciekawe jaki adres IP ma Ci wyświetlić drukarka, która działa na USB ;)
    > USB nie ma adresów IP.

    Moja płytka ewaluacyjna ma 192.168.1.2. Może być? Połączenie po USB
    oczywiście. W systemie tworzy mi się oczywiście odpowiedni interfejs.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:226B ]
    [ 09:42:06 user up 11968 days, 21:37, 1 user, load average: 0.90, 0.71, 0.06 ]

    France? I would have loved it - without the French.

  • 15. Data: 2009-01-30 18:41:21
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 30.01.2009 08:40, Wangog pisze:
    > Przeciez chyba wyraznie napisalem ze chodzi o ip karty sieciowej.

    Zacytuję Ciebie:

    > Jak mozna zdobyc adres ip i/lub mac-adres karty sieciowej drukarki
    > podlaczanej po usb ?

    Gdzie niby do jasnej ciasnej piszesz o jakiejkolwiek karcie
    sieciowej?

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 16. Data: 2009-01-30 19:39:18
    Od: Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl>

    W artykule <gluafc$pdp$1@inews.gazeta.pl>, Wangog napisał(a):

    > Zastanawiam sie czy prubujesz

    Jeżeli już, to: próbujesz.

    > sobie nabic statystyki postow czy naprawde
    > nie umiesz czytac ze zrozumieniem.

    Potrafię czytać i odpowiedziałem na Twoje nieprecyzyjnie zadane
    pytanie. Ale mniejsza o to. Nie róbmy offtopicu, bo uśmieszka na końcu
    zdania też nie dostrzegłeś.

    > Przeciez chyba wyraznie napisalem ze chodzi o ip karty sieciowej.
    > Drukarka jest podlaczona do komputera za pomoca kabla usb.
    > Aby zmienic niektore ustawienia trzeba je zmienic przez http.

    Nie podałeś nawet co to za drukarka (kolejna nieprecyzyjność).
    Większość z nich ma oprogramowanie dołączone na płycie CD lub dostępne
    do pobrania z Internetu. A oprogramowanie to ma bardzo często dużo
    większe możliwości zmiany ustawień niż dostęp przez www.

    Mogłeś następnie wykonać reset drukarki do ustawień fabrycznych
    i sprawdzić w logach serwera DHCP jaki adres drukarka otrzymała.

    Ale to też już nieważne, skoro odczytałeś MAC adres karty sieciowej.
    Im więcej szczegółów podasz, tym skuteczniejszą i szybszą odpowiedź
    otrzymasz.

    Jacek

  • 17. Data: 2009-01-30 19:52:16
    Od: Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl>

    W artykule <gltfg3$2grl$1@news2.ipartners.pl>, doom3 napisał(a):

    > zartowales tym powyzszym ??? - no przyznaj sie prosze...

    Upewnię się tylko - obaj mówimy o _drukarce_ na USB?
    To przyznaję się, nie wiem jak odczytać "adres IP" :)

    Jesteś pewien, że pomiędzy złączem USB drukarki nie musi być "czegoś"
    dodatkowego, żeby widoczna była pod adresem IP? Kurka, to po co
    sprzedają wersje drukarek na USB i ich droższych kolegów z kartą sieciową?
    Przecież jest to zdzierstwo! ;) Wolę kupić drukarkę tylko ze złączem USB
    i podłączyć ją do PC/switcha po adresie IP.

    Jacek

  • 18. Data: 2009-01-31 03:27:03
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Wangog napisał(a):

    > A jesli juz pytasz to Konica Minolta ProPage 1350 (z jakas koncowka
    > oznaczajaca jest jest sieciowka)

    http://printer.konicaminolta.com/support/current_pri
    nters/pp1350w_sup.htm

    I tam szukaj pod haslem "SEH Baseline 650 Print Server"

    Oczywiscie zacznij od: http://printer.konicaminolta.com/support/current_pri
    nters/SEH650_READ_ME_FIRST.pdf

    j.

    --