  • 11. Data: 2010-05-27 07:06:36
    Temat: Re: Akcja Warszawa 11.06 - plakat
    Od: WITO <w...@g...com>

    On 27 Maj, 08:40, Szwed <w...@n...pl> wrote:
    > Jesteśmy otwarci na propozycje innych form protestu. Wystarczy napisac tu
    > lub na maila motoautostrady.
    >
    > pozdr
    > Szwed

    Inicjatywa ustawodawcza (100 tys. podpisów) - wiele wpływowych osób
    jeździ na motocyklach, może by się udało nagłośnić temat...?

    pzdr
    WITO

  • 12. Data: 2010-05-27 07:59:51
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Szwed napisał(a):
    > Jesteśmy otwarci na propozycje innych form protestu.

    Ja bym Grzybola wybral do parlamentu.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 13. Data: 2010-05-27 08:58:04
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-05-26 23:07:25 +0200, WITO <w...@g...com> said:

    > Myślę, że będzie miał to w d.... W przeciwieństwie do motocykli
    > stów i
    > rzeszy Bogu ducha winnych ludzi stojących korkach,

    Bo normalnie to nie stoją? Zresztą, jak niby przepisowa jazda (i to w
    dodatku jednośladów) miałaby wpłynąć na korki? Przecież większość
    kierujących tak jeździ, nie?

    > którzy co tydzień
    > oglądają grupy społeczne protestujące w jedynie słusznej sprawie.

    Słyszałem że w Koluszkach nie ma demonstracji.

    > Tym
    > razem dla odmiany ochoczo, w geście solidarności ukochają
    > motocyklistów i serdecznie ich (nas) pozdrowią.

    Tak jak wcześniej górników, stoczniowców, rolników, pielęgniarki,
    gejów... Wszczonsające. Lepiej niech chłopaki zacięcie dyskutują w
    necie, o! To dopiero jest skuteczna metoda zmieniania rzeczywistości.

    de Fresz

  • 14. Data: 2010-05-27 12:47:52
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"WITO"
    Inicjatywa ustawodawcza (100 tys. podpisów) - wiele wpływowych osób jeździ
    na motocyklach, może by się udało nagłośnić temat...?

    Zajmij sie tym - masz moj podpis

    Tytus z fabryki

  • 15. Data: 2010-05-27 12:51:03
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    n...@s...com pisze:

    > ale nie wiem czy aby nawolywanie do silowego
    > obalenia panujacego porzadku prawnego nie jest karalne.

    Z Twoim gabarytem ?

    Nie jest.

    KJ

  • 16. Data: 2010-05-27 13:46:28
    Od: n...@s...com

    On Thu, 27 May 2010 14:51:03 +0200, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    >Z Twoim gabarytem ?
    >
    >Nie jest.

    Leni tez byl maly!

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 17. Data: 2010-05-27 18:21:44
    Od: WITO <w...@g...com>

    On 27 Maj, 14:47, "Tytus z fabryki" <t...@g...pl> wrote:
> [...]
    > Inicjatywa ustawodawcza (100 tys. podpisów) - wiele wpływowych osób jeździ
    > na motocyklach, może by się udało nagłośnić temat...?

    Ja mam w dupie opłaty autostrady - nie jeżdżę. Jeżdżę za to do roboty
    m.in. ul. Chałbińskiego. Ale znajdę objazd. Martwi mnie, że kiedyś
    wkur**ny katamaran, który przypadkowo nie wyda na czerwonym wyrazi w
    ten sposób opinię o motocyklistach.

    A z innej beczki - śmieszy mnie podejście - przyjedźmy do W-wy,
    podpalmy opony, pokażmy, że jest nas dużo i rozwiążemy problem. Jeśli
    komuś zależy i drukuje plakaty, pisze elaboraty w necie, to proponuję
    przekuć ten zapał w coś konstruktywnego - inicjatywę ustawodawczą,
    która jest/ma być skutecznym wpływaniem na decyzje Sejmu. Chyba, że
    chodzi o piknik w centrum W-wy, to inna sprawa - wezmę wolne i
    przyjadę.

    A Tobie Tytus jak przeszkadzają opłaty, to weź temat w swoje ręce -
    także możesz liczyć na mój głos.

    pzdr
    WITO

  • 18. Data: 2010-05-27 19:04:53
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka
    "WITO"
    ***Jeżdżę za to do roboty m.in. ul. Chałbińskiego.

    I o to chodzi - koledze moze przeszkadzac protest - kolega nie jezdzi
    autostradami - za to jezdzi Chalbinskiego i dlatego w piatek prosi sie o nie
    utrudnianie ruchu bo kolega bedzie mial spoznienie...
    '
    ***A Tobie Tytus jak przeszkadzają opłaty, to weź temat w swoje ręce -
    także możesz liczyć na mój głos.

    Biore - m.in. wybierajac sie na ten protest i zachecajac znajomych pomimo ze
    nie korzystam z autostrad.
    Ale chce dzialac na miare swoich mozliwosci - a kibordloriorowac zza
    monitora.

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 19. Data: 2010-05-27 19:09:40
    Od: WITO <w...@g...com>

    On 27 Maj, 21:04, "Tytus" <t...@g...pl> wrote:
> [...]
    > nie korzystam z autostrad.
    > Ale chce dzialac na miare swoich mozliwosci - a kibordloriorowac zza

    Mnie protest nie przeszkadza, zauważyłem tylko nieskuteczność (w mojej
    subiektywnej ocenie) tej formy reformowania przepisów. Trzymam kciuki,
    może nawet kiedyś pojadę na A-4 sprawdzić o co cho ;-)

    Ale nauczyłem się nowego słowa - "kibordloriorowac" - tzn. niezupełnie
    - jestem na dobrej drodze - co to oznacza??? :-D

    pzdr
    WITO

  • 20. Data: 2010-05-27 20:36:00
    Od: Szwed <w...@n...pl>

    > Ja mam w dupie opłaty autostrady - nie jeżdżę.

    Ja motocyklem po autostradzie również nie jeżdżę. Mój nie za bardzo się
    nadaje na te prędkości.
    W akcji uczestniczę, bo z jednej strony walczymy o te głupie opłaty, ale z
    drugiej jest to wstęp do innych rzeczy, o które chcemy zawalczyc.
    Między innymi bus-pasy, wygodną jazdę między samochodami, możliwosc wjazdu
    do stref ograniczonego ruchu, równą nawierzchnię przed skrzyżowaniami i
    kilka innych rzeczy.
    Do tej pory motocykliści w zasadzie nie upominali się o swoje prawa (kiedyś
    coś tam było o śliskiej farbie na ulicach). Rowerzyści przez upierdliwe
    "masy krytyczne" wyrobili sobie przez kilka lat takie lobby, że teraz mają
    coraz więcej praw. I jakoś się nie boją "zemsty katamaraniarzy".

    > A z innej beczki - śmieszy mnie podejście - przyjedźmy do W-wy,
    > podpalmy opony, pokażmy, że jest nas dużo i rozwiążemy problem.

    A czytałeś co przysłałem w poprzednim moim poście?
    Osoba wysoko postawiona w ministerstwie powiedziała jednemy z kolegów z
    motoautostrady, że motocykliści to grupka mała, nieznacząca,
    niezorganizowana i nie ma co się z nami liczyc.
    Niestety nasi prymitywni politycy za grupy zorganizowane i znaczące uważają
    wyłacznie tych, którzy zrobią burdel pod Sejmem. Wiec musimy się dostosowac
    do ich poziomu...

> [...]
    > przekuć ten zapał w coś konstruktywnego - inicjatywę ustawodawczą,
    > która jest/ma być skutecznym wpływaniem na decyzje Sejmu.

    Zdajesz sobie sprawę ile to roboty zebrac 100tyś podpisów? Żeby tyle
    zebrac, trzeba by np. w Warszawie zebrac 10tyś. Weź znajomych, idźcie i
    zbierzcie, to my zbierzemy w Krakowie.
    A nawet jak zbierzemy, to posłowie mogą ustawę odrzucic i co?
    Ktoś musiałby tą ustawę też napisac. Znasz chętnych? Bo ja się na prawie
    nie znam.

    pozdr
    Szwed