  • 11. Data: 2009-01-10 11:32:56
    Temat: Re: Akumulatorki a zabawki dla dziecka, BC 900 -dV
    Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl>

    "ygreko" news:gjj800$shj$1@node2.news.atman.pl

    > 2. Im wolniej tym lepiej -- ta opcja wydaje sie sensowna, ale co z
    > pomiarem -dV?

    W przypadku BC-900 (BC-700), IC-8800 sprawa bez znaczenia, bo piki prądu
    ładowania są zawsze takie same na poziomie 1,6A. Od wybranego prądu
    ładowania zależy tylko współczynnik wypełnienia więc zarówno na prądzie
    200mA jak i 1000mA (i więcej) -dV działać będzie tak samo.

    http://www.digicamfotos.de/index3.htm?http://forum.p
    enum.de/showthread.php?id=17111

  • 12. Data: 2009-01-10 20:44:34
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    Andrzej Litewka pisze:

> [...]
    > ładowania zależy tylko współczynnik wypełnienia więc zarówno na prądzie
    > 200mA jak i 1000mA (i więcej) -dV działać będzie tak samo.

    Czy to znaczy, że nawet w małe chińskie ogniwa AAA (500mAh) te ładowarki
    pakują piki 1,6A? :-o

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/