eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaAle cham jestem :))) (uwaga - bluzgam, nie pokazywać dzieciom) › Ale cham jestem :))) (uwaga - bluzgam, nie pokazywać dzieciom)
    From: "Anerys" <s...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Ale cham jestem :))) (uwaga - bluzgam, nie pokazywać dzieciom)
    Date: Fri, 5 Apr 2013 03:11:41 +0200

    Zadzwonił sobie na mój domowy, numer 326610858. Ponieważ nie mam nikogo w
    Katowicach, ani w okolicy, a ci, co ich jednak znam, jmają na mnie inne
    namiary i wiedzą, jak się ze mną skontaktować w sposób nie budzący
    wątpliwości. Tenże numer od jakiegoś czasu, hmm... co tydzień, najpierw na
    domowy, a jak nie odbieram, to na moją Sferię... Ale, najpierw na domowy,
    miałem aparat w łapie, to podjąłem połączenie, ale natychmiast je wywaliłem.
    Wiedziałem, że za moment zadzwonią na Sferię i się nie pomyliłem.
    Postanowiłem, że się postawię i...
    Dzień dobry, czy pan (imię i nazwisko)? (Czy oni też kurwa jebana mać, muszą
    pytać, podając moje imię w dopełniaczu, a nazwisko w mianowniku? (1), ja
    pierdolę, co za pojebany urzędniczy zwyczaj)
    Tak, to ja. (ciekawe, o kogo chcieli pytać na domowym... chyba muszę się
    okazać nieco wredny i każdą rejestrację gdziekolwiek naznaczać, aby widać
    było, któ sprzedał dane. Atakuje mnie też jakiś pierdolony spamer, z hosta w
    Vectranet, stale to samo IP. Dwukrotne zgłoszenie do ichniego abuse nie
    poskutkowało nawet "pocałuj nas w chuj", to ja im teraz niespodziankę - do
    UOKiK, GIODO, itd., czy może coś wredniejszego wymyślę, zastanowię się co do
    szczegółów, podpowiedzi "jak im dopierdolić, aby zabolało" mile widziane.
    Tym razem zgłoszenia nie będzie, aby nie zdążyli posprzątać)
    -Mamy z mennicy takie...
    -Dziękuję, nie jestem zainteresowany.
    - Ale proszę jeszcze posłuchać...
    (Hang-Up) :P
    Niech cipcie zrozumieją, że jak się mówi nie, to znaczy nie, jakby nie
    naciskała, to grzecznie bym się pożeglał i jeszcze życzył miłego dnia,
    spokojnej pracy, czy czego tam... Bo następnym razem wykorzystam swego ZT i
    nawciskam im bluzgów wszelakich, choć tego nie lubię - to będzie obrona
    konieczna, wolę załatwiać takie rzeczy pokojowo. A Wy sobie gdzieś zapiszcie
    ten numer jeśli go jeszcze nie macie (powtórzę - 326610858, Tellows niewiele
    o nim zeznaje), aby móc go odrzucać, jak się na wyświetlaczu pokaże.

    (1) Jakiś pierdolony urzędniczy "trynd" - załóżmy, że człowiek nazywa się
    Wojciech Kowalik. Dzwoni (kobiety mają głównie ten jebany zwyczaj, wkurwia
    mnie on nieziemsko) obiekt i pyta "czy rozmawiam z Wojciechem Kowalik?"
    Pindo jedna - pyta się - TYLKO I WYŁĄCZNIE - "czy rozmawiam z Wojciechem
    Kowalik_iem_?", nazwiska w języku polskim TEŻ SIĘ ODMIENIA(ją). Natomiast
    pytając "kto mówi", wtedy ma pytać "Czy przy telefonie Wojciech Kowalik?"

    Tyle na razie, sorka za bluzgi, ale wkurwiła mnie kobiecina, nie dość, że
    się odczepić nie chciała i musiałem siłowo zrobić hang-up, to mi jeszcze
    nazwisko zniekształca, jakbym jakąś lesbą był (to KOBIETY pytamy "czy
    rozmawiam z Arlettą Kowalik?"(2)). Wybaczcie, teraz długi czas będę spokojny
    :))

    (2) Logiczniej było by "... Kowaliką", bądź coś w podobie, ale przyjęło się
    nie odmieniać takich nazwisk kobietom, więc niech tak zostanie.

    A pipcie z telemarketingu... odpiszą "więcej nie dzwonić"? czy mam się
    przygotować na konieczność zjebania od stóp do głów?

    PS Może w stopce zamieszczać zamiast tych pierdół (ale spamerzy niech jednak
    biorą je poważnie - nie zgadzam się, to znaczy nie zgadzam się, nie ma tu
    żadnego "być może") numery dzwoniące z telemarketingu?