  • 1. Data: 2023-05-22 22:13:08
    Temat: Szok! Działający automat telefoniczny!
    Od: Grzexs <g...@p...fm>

    Natknąłem się na działający automat telefoniczny! Żółty eXanto Orange. w
    niepozornym budynku stacji, czy też raczej przystanku, Chełm Miasto. No
    szok!

    --
    Grzexs

  • 2. Data: 2023-05-23 10:54:56
    Temat: Re: Szok! Działający automat telefoniczny!
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 22 May 2023 22:13:08 +0200, Grzexs wrote:
    > Natknąłem się na działający automat telefoniczny! Żółty eXanto Orange. w
    > niepozornym budynku stacji, czy też raczej przystanku, Chełm Miasto. No
    > szok!

    Szok.
    Ciekawe co sie stalo.

    Ale ... na monety, na żetony, na karty orange, na karty kredytowe,
    darmowy ?

    A sprawdzałeś czy działa?
    Moze to podpucha? :)

    J.

  • 3. Data: 2023-05-23 21:48:57
    Od: Grzexs <g...@p...fm>

    > Szok.
    > Ciekawe co sie stalo.
    >
    > Ale ... na monety, na żetony, na karty orange, na karty kredytowe,
    > darmowy ?
    >
    > A sprawdzałeś czy działa?
    > Moze to podpucha? :)

    Na karty, no piszę, że żółtek eXanto. Sygnał był, ale nie mam karty,
    żeby sprawdzić. Może tam wisi, żeby w razie czego móc zadzwonić na 112?

    --
    Grzexs

  • 4. Data: 2023-05-24 10:10:41
    Od: PiotRek <n...@a...bbb>

    W dniu 23.05.2023 o 21:48, Grzexs pisze:

    > Na karty, no piszę, że żółtek eXanto. Sygnał był, ale nie mam karty,
    > żeby sprawdzić. Może tam wisi, żeby w razie czego móc zadzwonić na 112?

    Na pewno to był automat Orange a nie PKP?

    --
    P.

  • 5. Data: 2023-05-24 10:39:31
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 23.05.2023 o 21:48, Grzexs pisze:
    > nie mam karty, żeby sprawdzić.
    Do nich nie można dzwonić?

    Robert

  • 6. Data: 2023-05-24 13:54:01
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 24 May 2023 10:10:41 +0200, PiotRek wrote:
> [...]

    na sygnale mogło sie skończyc.

    No wlasnie - Ty nie masz, inni nie mają ... kupić sie nie da.
    Wiec po co taki automat?

    Tak guglam ... automaty i karty są jeszcze w wiezieniach.

    Jest to jakis pomysł ... ale to by im chyba wiecej kazali zostawic.

    > Na pewno to był automat Orange a nie PKP?

    I to moze być dobry trop ...

    J.

  • 7. Data: 2023-05-24 18:01:01
    Od: "i...@p...pl" <i...@p...pl>

    środa, 24 maja 2023 o 13:56:05 UTC+2 J.F napisał(a):
    > Tak guglam ... automaty i karty są jeszcze w wiezieniach.

    Potwierdzam, automaty w więzieniach pozostały i mają się dość dobrze :)

    Ircys

  • 8. Data: 2023-05-24 21:02:24
    Od: Grzexs <g...@p...fm>

    > Do nich nie można dzwonić?

    Kiedyś się dawało, na (prawie) każdym aparacie był numer
    (NN80(1÷5)xxxx). Na tym tam nie było.

    --
    Grzexs

  • 9. Data: 2023-05-24 22:35:31
    Od: Mark <t...@p...pl>

    Dnia 24.05.2023 o 21:02, Grzexs napisał(a):

    > Kiedyś się dawało, na (prawie) każdym aparacie był numer
    > (NN80(1÷5)xxxx). Na tym tam nie było.

    Od srebrnych już nie umieszczano na nich numerów bo po wyświetlało się
    go po naciśnięciu klawisza na wyświetlaczu.
    --
    Mark
    k...@p...pl

  • 10. Data: 2023-05-25 00:02:19
    Od: Grzexs <g...@p...fm>

    > Od srebrnych już nie umieszczano na nich numerów bo po wyświetlało się
    > go po naciśnięciu klawisza na wyświetlaczu.

    Zgadza się. Na srebrnych to działało, ale na żółtych już nie bardzo.
    Zwykle numer był pod wyświetlaczem.

    --
    Grzexs