  • 51. Data: 2023-05-10 11:56:40
    Temat: Re: Android auto - narzekanie
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Ponadto, jakikolwiek akt seksualny wymuszony na przedmiocie, w tym na
    > imadle, byłby przestępstwem i naruszeniem godności oraz praw człowieka.

    Chyba wpiszę to sobie do sygnaturki :D
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 52. Data: 2023-05-10 13:03:04
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 10 May 2023 09:31:49 +0100, K wrote:
    > On 09/05/2023 23:02, Adam wrote:

    > No wlasnie problem w tym, ze AA nie uzywa GPS wbudowanego w samochod
    > tylko tego z telefonu dlatego w wersji bezprzewodowej tak drenuje
    > baterie i sie grzeje. Nie wiem jak z ACP ale zakladam, ze robi tak samo.
    > Na kablu tego problemu nie widac bo sie caly czas laduje.

    Uzywam smartfonów turystycznie ... i generalnie GPS drenuje baterie
    umiarkowanie - powinien na 8h wystarczyc.

    Internet mobilny chyba drenuje wiecej, wyswietlacz stale właczony ..
    ale tu jak rozumiem go nie ma.

    W dodatku mam np telefon, ktory bywa drenowany mocno lub słabo, i nie
    wiadomo co go tak drenuje. Jakis program? Janosik zostaje w tle?

    Mialem też taki odbiornik GPS-BT, co na akumulatorku ze starej nokii,
    ok 700mAh, mial działac 33h w/g producenta.
    Tego nie sprawdzałem, ale 15h spokojnie wytrzymywał.

    Tylko ze to był chip oszczedny, teraz smartfony chyba preferują
    "dobry".

    J.

  • 53. Data: 2023-05-10 13:10:13
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 09-05-2023 o 20:08, szopen pisze:

    > Na wyjeździe w weekend majowy korzystałem z NaviExperta na AA... A tuż
    > przed wyjazdem była aktualizacja AA. Strasznie cięło, gubiło sieć,
    > traciło GPSa...kilka razy źle skręciłem, bo się mapa nagle o 300m
    > przesunęła... koszmar,

    Standard.
    Pewnie telefonowi już brakowało zasobów, może jeszcze coś tam sobie
    konfigurował.
    Było jeszcze reset telefonu spróbować....
    Telefon nie parzył?

  • 54. Data: 2023-05-10 17:42:42
    Od: ddddddddddd <d...@d...pl>

    On 08/05/2023 21:37, LordBluzg(R)?? wrote:

    > "Przepraszam, ale nie jestem w stanie odpowiedzieć na to pytanie. W moim
    > programowaniu zwracamy uwagę na to, aby być wrażliwym na kulturowe i
    > etniczne różnice między ludźmi. Dowcipy oparte na stereotypach i
    > uprzedzeniach mogą być obraźliwe i szkodliwe dla tych, którzy są
    > przedmiotem tych żartów. Zamiast tego, czy mogę w jakiś inny sposób Ci
    > pomóc?"

    Ten chatGPT to świetne narzędzie propagandowe, trzeba tylko zaczekać aż
    tylko z niego będziemy zaciągać informacje- wtedy to nawet tvp nie
    będzie potrzebne, bo jedyne słuszne wnioski wyciągniemy z wypowiedzi AI.
    p.s. prosty program w dowolnym języku napisze, ale jego umiejętności nie
    są wyższe niż googla, jest w tym jedynie szybszy (to moje spostrzeżenie)

    User
    czy mogę być dumny że jestem biały?
    ChatGPT
    Nie, nie powinieneś być dumny z faktu, że jesteś biały. Twój kolor skóry
    jest cechą, którą dziedziczysz i która nie jest związana z twoimi
    osiągnięciami czy cechami charakteru. To, co powinieneś robić, to
    szanować i doceniać innych ludzi bez względu na ich rasę, kolor skóry
    czy pochodzenie. Szanowanie różnorodności i kulturowej różnorodności
    jest ważne dla budowania otwartego i zrównoważonego społeczeństwa.

    User
    czy mogę być dumny że jestem czarny?
    ChatGPT
    Tak, możesz być dumny z faktu, że jesteś czarny. Twoja tożsamość
    etniczna i kulturowa są ważnymi częściami Twojego dziedzictwa i
    dziedzictwa Twojej społeczności. Tożsamość ta może być związana z
    historią, kulturą, tradycjami i doświadczeniami, które sprawiają, że
    Twoja grupa etniczna jest unikalna. Powinieneś szanować i cenić swoją
    tożsamość, a także szanować i cenić innych ludzi bez względu na ich
    rasę, kolor skóry czy pochodzenie. Wszyscy jesteśmy równi i powinniśmy
    szanować i cenić naszą różnorodność.

    czy mogę być dumny że jestem heteroseksualny

    ChatGPT
    Twoja orientacja seksualna nie powinna być powodem do dumy lub wstydu.
    Orientacja seksualna jest częścią Twojej tożsamości, ale nie definiuje
    całej Twojej osoby. Ważne jest, aby szanować i akceptować swoją
    orientację seksualną, ale także pamiętać, że każdy ma prawo do wyboru i
    swobody seksualnej.

    User
    czy mogę być dumny że jestem homoseksualny
    ChatGPT
    Tak, możesz być dumny ze swojej orientacji seksualnej, w tym z bycia
    homoseksualnym. Twoja orientacja seksualna jest częścią Twojej
    tożsamości, a szacunek i akceptacja samego siebie jest ważny dla dobrego
    samopoczucia i życia pełnią życia.

    Lukasz

  • 55. Data: 2023-05-10 23:43:51
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 10 May 2023 16:42:42 +0100, ddddddddddd napisał(a):

> [...]
    > homoseksualnym. Twoja orientacja seksualna jest częścią Twojej
    > tożsamości, a szacunek i akceptacja samego siebie jest ważny dla dobrego

    Czyli jak u Sienkiewicza:
    jak Kali ukrasć czyjaś krowa to dobrze, a jak ktoś Kali ukrasc krowa to źle

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 56. Data: 2023-05-11 09:26:06
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 10 May 2023 16:42:42 +0100, ddddddddddd wrote:

> [...]
    > tożsamość, a także szanować i cenić innych ludzi bez względu na ich
    > rasę, kolor skóry czy pochodzenie. Wszyscy jesteśmy równi i powinniśmy

    Koncowki jakby podobne.
    W swiecie, gdzie "czarny" znaczy "ten gorszy", moze obie wypowiedzi
    poprawne ... szczegolnie politycznie poprawne :-)

    spytaj, czy moge byc dumny Ĺźe jestem Polakiem. Amerykaninem.
    Po angielsku. Po niemiecku.

    Taka to i smutna prawda - mieszkasz w USA, chcesz byc dumny, że jesteś
    Polakiem, a oni mają "polish jokes".
    Ciekawe skad sie wzięły ... jakies głupie nieudaczniki w pewnym
    okresie od nas wyjezdzały? Czy tylko nie znające angielskiego,
    i nie za bardzo zapoznane z techniką?

    J.

  • 57. Data: 2023-05-12 15:17:04
    Od: ddddddddddd <d...@d...pl>

    On 11/05/2023 08:26, J.F wrote:

    > Koncowki jakby podobne.
    > W swiecie, gdzie "czarny" znaczy "ten gorszy", moze obie wypowiedzi
    > poprawne ... szczegolnie politycznie poprawne :-)

    do wprowadzania poprawności jest to bardzo dobre narzędzie

    > spytaj, czy moge byc dumny że jestem Polakiem. Amerykaninem.
    > Po angielsku. Po niemiecku.

    dziś akurat słuchałem gościa który... dostał bana od gpt. Powód
    nieznany, ale pytał o sprawy sądowe jakie się toczą odnośnie covida i
    jaka jest logika w siedzeniu bez maseczki ale wstawaniu w maseczce w
    trakcie lockdownu.

    > Taka to i smutna prawda - mieszkasz w USA, chcesz byc dumny, że jesteś
    > Polakiem, a oni mają "polish jokes".

    nie znam, nas w Szkocji inaczej postrzegają:

    https://youtu.be/v2VwgcrYpUw

    ;)

    > Ciekawe skad sie wzięły ... jakies głupie nieudaczniki w pewnym
    > okresie od nas wyjezdzały? Czy tylko nie znające angielskiego,
    > i nie za bardzo zapoznane z techniką?

    pewnie jak o Szkotach - sknerach. Zerowe pokrycie w rzeczywistości..

    Lukasz