  • 1. Data: 2023-07-17 16:24:31
    Temat: Anek - czy da sie przeniesc WSZYSTKO ze jednego na drugi?
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Próbowałem dziś przenieść wszystko z jednego fona Sony na drugi Sony, no i nieco d...
    blada, bo niby aplikacje się przenoszą ale tak
    jakby gołe ze sklepu, ani nie ma ich na pulpicie ani danych do logowania nie przenosi
    (setup google ten co sie pojawia przy
    włączaniu wyczyszczonego telefonu, bo niestety 30 czerwca 2023 to był ostatni dzień
    działania "Xperia Transfer 2").
    Może jakaś zewnętrzna aplikacja jest, co przeniesie wszystko (łącznie z ustawieniami
    ekranu startowego itp.)?
    Bo tak to parę godzin zbędnego rzeźbienia w g... .

    I przypomni ktoś, jak zmienić lokalizację słuchawy na Indonezję (żeby rozmowy
    nagrywać jak niebiały człowiek, bo białasom nie wolno
    przecież)?

  • 2. Data: 2023-07-17 22:43:07
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 17 Jul 2023 16:24:31 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):

> [...]
    ustawieniami ekranu startowego itp.)?
    > Bo tak to parę godzin zbędnego rzeźbienia w g... .

    I tutaj podoba mi się samsungowy SmartSwitch - przenosi wszystko, włącznie
    z credentialsami do programów.

    Wydaje mi się, że lata temu SmartSwitch przenióśł mi z jakiegoś chińczyka
    na Samsunga. Może zadziała na innych telefonach?

    > I przypomni ktoś, jak zmienić lokalizację słuchawy na Indonezję (żeby rozmowy
    nagrywać jak niebiały człowiek, bo białasom nie wolno
    > przecież)?

    Wydaje mi się, że jakiś fragment firmware się podmieniało.
    Ale nie siedzę w temacie, pomimo, że mi cholernie brakuje nagrywania.
    Do modelu S5 włącznie jak klienci do mnie dzwonili i mówili, co trzeba i
    gdzie zrobić, a byłem w samochodzie, to później sobie odsłuchiwałem i to
    robiłem.
    Teraz tak nie da rady.
    Debile z Androida tak wymyślili :(

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 3. Data: 2023-07-18 01:58:00
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-07-17, Adam <a...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    ustawieniami ekranu startowego itp.)?

    > I tutaj podoba mi się samsungowy SmartSwitch - przenosi wszystko, włącznie

    Dość słabo mu nawet pomiędzy Samsungami z tym wychodzi (szczególnie w
    kwestii credentials), ale innym wychodzi równie słabo, albo i gorzej.
    Może nie da się inaczej.

    > Wydaje mi się, że lata temu SmartSwitch przenióśł mi z jakiegoś chińczyka
    > na Samsunga. Może zadziała na innych telefonach?

    Tu mu nie robi. Przenosiłem kiedyś z Redmi.

    --
    Marcin

  • 4. Data: 2023-07-18 23:04:40
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Do andka 12 zainstaluj ACR Cube oraz ACR Cube Helper (ściągasz spoza wujkowego sklepu
    ), i za podpowiedziami włącz Cube ACR App
    Connector, dźwięk obu stron idealny (i to bez głośnomówiącego, szczena mi opadła).
    Na 13 gorzej idzie, bo ACR App Connector nie da się włączyć.

    -----

  • 5. Data: 2023-07-19 17:36:42
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Eneuel w news:u98ipa$kv6$1$Eneuel@news.chmurka.net
    > ąćęłńóśźż
    > Od jakiegoś czasu mam z tym problemy...

    pytanie generalne jest takie:
    czy dac sobie z tym spokoj, czy ACR Cube + ACR Cube Helper + Cube ACR App
    Connector to jest jakas nowa,odkrywcza hack-metoda na googlowe blokowania
    nagrywania?
    czyli: juz wszechswiatowo nie ma problemu z nagrywaniem od/do? :)
    (nie sprawdzam, bo w huawei problemu z nagrywanie nie mam, huawei dalo soft
    firmowy, obchodzi ograniczenia google)

  • 6. Data: 2023-07-20 19:55:34
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Na dziś działa do 12-tki (szczena mi opadła na jakość pierwszych przypadkowych
    nagrań), słabo z 13-tką (nie sprawdzałem szczegółów,
    może np. WhatsAppa i inne VoIp źle nagrywać).
    Tak z obserwacji Cube ACR to ciągły wyścig kto kogo.
    Dlatego ponawiam pytanie, jak zrobić Indonezję (ze szczegółami).

    -----