  • 21. Data: 2020-01-14 00:39:17
    Temat: Re: Aparat Panasonic GX80 i mocowanie obiektywu
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2020-01-13 16:22, elmer radi radisson wrote:

    > W sumie biorac pod uwage ze inna fabryka (?) zerznela 1:1 Panasa 12-32,
    > to pewnie mozliwe.

    Coś nie mogę znaleźć tego 12-32. Nie chodzi Ci przypadkiem o 14-42 pod
    nazwą Meitu? Podobno to produkcja OEM Panasonica dla korpusu Meitu, z
    produkcji którego zrezygnowano.

  • 22. Data: 2020-01-14 11:10:18
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2020-01-14 00:39, Uncle Pete wrote:

    > Coś nie mogę znaleźć tego 12-32. Nie chodzi Ci przypadkiem o 14-42 pod
    > nazwą Meitu? Podobno to produkcja OEM Panasonica dla korpusu Meitu, z
    > produkcji którego zrezygnowano.

    Meitu tez - swoja droga.
    Ale zobacz np. taki wynalazek
    https://pl.aliexpress.com/item/32817186585.html

    swoja droga, cena w tym przypadku od czapy.

    --

    memento lorem ipsum

  • 23. Data: 2020-01-15 14:16:16
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2020-01-14 13:10, elmer radi radisson wrote:

    > Meitu tez - swoja droga.
    > Ale zobacz np. taki wynalazek
    > https://pl.aliexpress.com/item/32817186585.html
    >
    > swoja droga, cena w tym przypadku od czapy.

    Znowu krzywa wyszukiwarka na Ali zawiodła... Dziwna sprawa - wysoka cena
    i na foto wygląda identycznie z oryginałem. Może kolejny panasonikowy OEM?

    Swoją drogą, dziwią mnie niektóre chińskie wyroby, takie jak np. części
    do aparatów fotograficznych i obiektywów. Stłukłem wyświetlacz w
    Olympusie XZ-2, na Ebaju znalazłem nówkę sztukę opisaną jako
    nieoryginalny zamiennik. Była identyczna z oryginałem (napisy,
    rozmieszczenie elektroniki, kolory płytek i ścieżek itp) poza dwoma
    szczegółami. Brak był tasiemki samoprzylepnej do mocowania wyświetlacza
    w ramce (ale może była częścią ramki, a nie wyświetlacza) i jakość
    obrazu była potworna. Czy to są jakieś odrzuty producentów OEM?