  • 1. Data: 2011-10-13 09:26:18
    Temat: Przepisanie numeru TPSA a abonament
    Od: SP1QXL <ap1qxl@pl>

    Witam!

    Moja Babcia zmarła w styczniu, miała jakiś TPSAny abonament, który nie
    znajduje sie już w ofercie. Mama nie przepisuje telefonu na siebie, bo
    boi sie, ze nie przepiszą ze starym abonamentem. Słusznie? Jeśli nie to
    może jakaś podstawa prawna?

    Pzdr. TL

  • 2. Data: 2011-10-13 10:13:59
    Temat: Re: Przepisanie numeru TPSA a abonament
    Od: f...@...pl

    On Thu, 13 Oct 2011 11:26:18 +0200, SP1QXL <ap1qxl@pl> wrote:

> [...]
    >znajduje sie już w ofercie. Mama nie przepisuje telefonu na siebie, bo
    >boi sie, ze nie przepiszą ze starym abonamentem. Słusznie? Jeśli nie to

    a jaki abonament byl do tego numeru? Czy ktos bedzie z tego numeru
    nadal korzystal i w jakim zakresie? Sa inne rozwiazania, aby miec
    (zachowac) numer a nie placic haraczy ze strony TP.

    Odezwij sie pod "espetrzyromannataliahenrykmalpainteriakropkapeel"

    73

  • 3. Data: 2011-10-13 10:25:36
    Od: f...@...pl

> [...]

    >znajduje sie już w ofercie. Mama nie przepisuje telefonu na siebie, bo
    >boi sie, ze nie przepiszą ze starym abonamentem. Słusznie? Jeśli nie to

    dzwnilem z ciekawosci na Blekitna Linie i zadalem wlasnie takie
    pytanie. Pani stwierdzila, ze nie bedzie problemu. Nalezy przyjsc z
    akatem zgonu i swoim dowodem osobistym i mozna przepisac z
    pozostawieniem abonamentu - zmienia sie tylko wlasciciel!

    Ale trzeba byc ostroznym, bo BLine czasami glupoty wygaduje, wiec przy
    zalatwianiu sprawy pilnowac na nowej umowie, aby pozostal ten stary
    abo - inaczej nie podpisywac !!!!

    73

  • 4. Data: 2011-10-13 19:08:06
    Od: "Maciek." <m...@g...com>

    Użytkownik "SP1QXL" <ap1qxl@pl> napisał
    > Moja Babcia zmarła w styczniu, miała jakiś TPSAny abonament, który nie
    > znajduje sie już w ofercie. Mama nie przepisuje telefonu na siebie, bo boi
    > sie, ze nie przepiszą ze starym abonamentem. Słusznie?

    Najlepiej iść do punktu z aktem zgonu i dow. os. W parę minut się sprawę
    załatwi, czytając 3 razy to co się podpisuje.
    A później należy być czujnym, bo może pojawić się kurier z nową umową, że
    promocja, że na 2 lata, itp. Oczywiście kurier bez zapowiedzi, chyba, że
    mama poda nr komórki jako kontaktowy - wtedy dostanie esa "dziś nastąpi
    próba dostarczenia..." Pewnie nie jest to regułą ale w moim przypadku tepsa
    miała do zyskania pozbycie się przeze mnie abo socjalnego. Myślałem, że to
    stara umowa na nowe dane ale jak się zorientowałem, że to próba zrobienia
    mnie w jajo, to tylko grzecznie pogoniłem pana kuriera.

    --
    M.

  • 5. Data: 2011-10-13 21:42:32
    Od: wiwany <w...@g...pl>

    Jedno ale- chyba nie ma możliwości przepisania abonamentu na osobę, która nie spełnia
    warunków, jakie były potrzebne do jego uzyskania, gdy był w ofercie. Dotyczy to chyba
    planu podstawowego ( dawniej socjalnego ). Dla jego uzyskania był potrzebny zdaje się
    warunek bycia "klientem" MOPS/GOPS.

  • 6. Data: 2011-10-14 12:07:29
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    W dniu 2011-10-13 23:42, wiwany pisze:

> [...]
    > gdy był w ofercie. Dotyczy to chyba planu podstawowego ( dawniej
    > socjalnego ). Dla jego uzyskania był potrzebny zdaje się warunek

    Plan socjalny dostępny był dla wszystkich. Po jego wycofaniu ze
    sprzedaży wprowadzili plan przyjazny, na który trzeba mieć "papierek".

    Marek

  • 7. Data: 2011-10-14 13:17:48
    Od: "brum" <b...@o...eu>

> [...]
    > sie, ze nie przepiszą ze starym abonamentem. Słusznie? Jeśli nie to może

    zazwyczaj tp nie pozwala zachowac przy cesji abonamentu, ktory nie jest juz
    w sprzedazy
    a podstawa prawna ? w przypadku tp slowo prezesa to najlepsza podstawa

  • 8. Data: 2011-10-14 16:51:40
    Od: "ArturW" <w...@v...pl>

    Abonament pozostanie bez zmian pod warunkiem dokonania cesji, a nie zmiany
    abonenta. Cesja to wstąpienie w prawa i obowiązki abonenta. Czyli
    przejmujesz wszystko co miał poprzedni abonent np. umowy na czas określony,
    wszystkie usługi, abonamenty i inne zobowiązania. Natomiast zmiana abonenta
    to zerwanie wszelkich umów u poprzedniego abonenta oraz podpisanie nowej
    umowy z TP na nowych warunkach. Najlepiej wykonać to w Salonie. Wypełniacie
    z poprzednim abonentem oświadczenie cesji, a umowa zostanie dosłana pocztą.
    I nie daj sobie wmówić że musi nastąpić zmiana planu taryfowego.
    pozdr

  • 9. Data: 2011-10-14 18:09:03
    Od: "Telesfor" <T...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ArturW" <w...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > oświadczenie cesji, a umowa zostanie dosłana pocztą. I nie daj sobie
    > wmówić że musi nastąpić zmiana planu taryfowego.

    A czy do cesji nie potrzeba dwojga? Z nieboszczykiem jako cedujacym
    się niestety nie da żadnej cesji przeprowadzić....

    --
    Jerzy_K

  • 10. Data: 2011-10-15 05:20:19
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > A czy do cesji nie potrzeba dwojga? Z nieboszczykiem jako cedujacym się
    > niestety nie da żadnej cesji przeprowadzić....

    sluszna uwaga
    a do cesji potrzeba trojga i operator nie musi sie na nia zgadzac