  • 1. Data: 2010-03-13 09:28:27
    Temat: najlepsze autko dla kobietki
    Od: "gigi" <b...@o...pl>

    Hej! Moje stare autko właśnie idzie w odstawkę i mam problem- jakie autko
    byłoby według Was najlepsze dla kobiety, dodam, że pracującej ale niewiele
    podróżującej. Więc powinno być małe i przestronne, jedyne moje wymaganie, żeby
    było odważne, cokolwiek to nie znaczy:) ach i czy w granicah 35 tysięcy coś by
    się znalazło?:) mam nadzieję, że pomożecie:)
    z góry dziękuję!

  • 2. Data: 2010-03-13 09:40:05
    Temat: Re: najlepsze autko dla kobietki
    Od: Gabriel'Varius' <g...@p...onet.pl>

    gigi pisze:
> [...]
    > było odważne, cokolwiek to nie znaczy:) ach i czy w granicah 35 tysięcy coś by
    > się znalazło?:) mam nadzieję, że pomożecie:)
    Poszukaj postu "Wyprzedaż 2009" z 07.03.2010 i poczytaj moje odpowiedzi.
    Jesli szukasz autka dla kobiety a ma byc przestronne i nowe to w tej
    kwocie moja zona kupila nowe Twingo Wind+ dodatkowe wyposazenie.
    Jesli szukaz uzywanych to wybor jest spory, trzeba sie tylko najedzic,
    nadenerwowac, wydac troche kasy w ASO lub SKP i liczyc na szczescie
    jesli chce sie kupic cos w przyzwoitym stanie do max 3 lat
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 3. Data: 2010-03-13 09:41:31
    Od: Gabriel'Varius' <g...@p...onet.pl>

    A zapomnialem dodac, nie ma czegos takiego jak "najlepsze autko dla
    kobietki" :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 4. Data: 2010-03-13 10:01:49
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytkownik "gigi" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    Więc powinno być małe i przestronne, jedyne moje wymaganie, żeby
    > było odważne, cokolwiek to nie znaczy:) ach i czy w granicah 35 tysięcy
    > coś by
    > się znalazło?:) mam nadzieję, że pomożecie:)

    Wydaje mi się że wszystkie te wymagania spełnia Hyundai Getz. Na pewno i
    przede wsystskim jest baaardzo odważny, co mogę stwierdzić po ponad 6 latach
    eksploatacji. A jak kupisz 1.4 to współczynnik odwagi do kwadratu :). 1.1
    bym nie kupował
    --
    Jackare
    Getz - 2003, Logan MCV - 2008, 3372 - 1994

  • 5. Data: 2010-03-13 10:26:02
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

> [...]
    > coś by
    > się znalazło?:) mam nadzieję, że pomożecie:)

    Aygo, C1, 107 - poszukaj może jeszcze jest gdzieś z 2009 roku. C1 nawet z
    2010 będzie w tej cenie.
    http://www.toyota.pl/images/spec_aygo_2009.pdf
    http://www.toyota.pl/images/spec_aygo.pdf
    http://www.peugeot.pl/media/deliacms/media//44/4437-
    47ac15.pdf
    A na stronie citroena królują flashe i nie chce mi się grzebać za cennikiem
    ;-)

    Jestem bratem użytkowniczki aygo - bardzo fajnie to jeździ, jakość wykonania
    b. przyzwoita, spalanie rewelacyjne. Tylko na trasy się nie nadaje.

    --
    Yogi(n)

  • 6. Data: 2010-03-13 10:39:13
    Od: Gabriel'Varius' <g...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Jestem bratem użytkowniczki aygo - bardzo fajnie to jeździ, jakość
    > wykonania b. przyzwoita, spalanie rewelacyjne. Tylko na trasy się nie
    Te auta nie dosc, ze drogie jak cholera to jeszcze wykonane gorzej niz
    Panda - nawet zamykanego schowka nie maja w najbogatszej wersji a
    bagaznik jak w maluchu(wlasciwie to otwierana szyba nie klapa bagaznik),
    plastiki to tragedia a przelaczanie nawiewow itp. bardzo nieporeczne
    podczas jazdy, nie da sie otworzyc szyby pasazera siedzac na miejscu
    kierowcy wersja z el. szybami itp
    Ponadto to ma 3 cylindrowy silnik, ktory podczas pracy przypomina dzwiek
    pracujacej pralki i odkurzacza :-) Jedyna zaleta to male spalanie i nic
    ponadto, do wady zaliczyc mozna jeszcze wszedobylska blache i problem z
    pedalem gazu oraz bardzo szybko padajacym sprzedlem.
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 7. Data: 2010-03-13 10:58:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik gigi b...@o...pl ...

> [...]
    > moje wymaganie, żeby było odważne, cokolwiek to nie znaczy:) ach i czy
    > w granicah 35 tysięcy coś by się znalazło?:) mam nadzieję, że

    a jakie jest najlepsze dla mężczyzny?

  • 8. Data: 2010-03-13 11:01:25
    Od: Gabriel'Varius' <g...@p...onet.pl>

    Budzik pisze:
    > Użytkownik gigi b...@o...pl ...

    > a jakie jest najlepsze dla mężczyzny?
    Nie czytasz chyba grupy skoro nie wiesz :-) Jedynym, slusznym i
    najlepszym autem jest GRANADA :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 9. Data: 2010-03-13 11:10:28
    Od: "glang" <g...@o...pl>

> [...]
    > coś by
    > się znalazło?:) mam nadzieję, że pomożecie:)

    ja Ci napiszę czym jeździ moja żona
    otóż Toyota Corolla 1.4 D4D z "automatyczna" skrzynią biegów.
    a jak szukałem to nie patrzyłem na marki tylko na to co chciałem aby miała
    czyli w miarę nowy 2-3 lata i automat, oczywiścieklima itp to standard więc
    nie nadmieniam. wybór był między A klasa, Modusem itp a że była do wziecia
    Corolka to długo się nie zastanawiałem.
    Autko jest bardzo wygodne zarówno do miasta jak i na trasę, przestronne,
    spory bagażnik. Trzeba się tylko przyzwyczaić do specyficznego "automatu" :)
    No i jak na ten silnik to sporo pali w mieście ok 7 litrów ale na trasie
    potrafi zejść poniżej 5.
    pzdr
    GL

  • 10. Data: 2010-03-13 11:12:43
    Od: me-how <t...@k...pl>

    Gabriel'Varius' pisze:

> [...]
    > ponadto, do wady zaliczyc mozna jeszcze wszedobylska blache i problem z
    > pedalem gazu oraz bardzo szybko padajacym sprzedlem.

    a jezdziles tym kiedys? czy tylko poogladales i mowisz ze pada to i
    tamto? plastik jest, blacha tez, ale to kupujac widzisz,

    o jakich problemach z gazem i sprzeglem piszesz?