  • 1. Data: 2021-07-17 09:51:25
    Temat: Aplikacja wykrywająca drgawki pacjenta
    Od: anna <a...@g...com>

    Poszukuję aplikacji (Android , iOS), która pracuje w tle non-stop
    i zbiera dane z akceleratora, żyroskopu
    a w momencie, gdy pacjent dostaje drgawek i nie może wybrać numeru
    z książki telefonicznej "wybiera" numer (zdefiniowany) i zestawia
    połączenie.
    Istnieje coś takiego?

  • 2. Data: 2021-07-17 10:30:48
    Temat: Re: Aplikacja wykrywająca drgawki pacjenta
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 17.07.2021 o 09:51, anna pisze:
> [...]
    > a w momencie, gdy pacjent dostaje drgawek i nie może wybrać numeru
    > z książki telefonicznej "wybiera" numer (zdefiniowany) i zestawia

    A jak jedzie rowerem po bruku?

    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.se
    izure.alert&hl=pl

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 3. Data: 2021-07-17 11:01:01
    Od: anna <a...@g...com>

    Dnia Sat, 17 Jul 2021 10:30:48 +0200, LordBluzg(R) napisał(a):

    > A jak jedzie rowerem po bruku?
    >
    > https://play.google.com/store/apps/details?id=com.se
    izure.alert&hl=pl
    Dziękuję.
    Obecnie leży w łóżku. A jak już wstanie to niewątpliwie wsiądzie na rower,
    a w okolicy nie ma bruku. Przydałaby aplikacja "wszystko mająca" tj.
    z dodatkową funkcją wykrywania upadku pieszego, że o rowerzyście nie
    wspomnę. Wystarczy akcelerometr czy żyroskop też winien mieć smartfon
    obsługujący potencjalną aplikację?

  • 4. Data: 2021-07-17 11:11:14
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 17.07.2021 o 11:01, anna pisze:

> [...]
    > z dodatkową funkcją wykrywania upadku pieszego, że o rowerzyście nie
    > wspomnę. Wystarczy akcelerometr czy żyroskop też winien mieć smartfon

    Szukaj raczej dodatkowych opasek reagujących na konkretne bodźce
    pochodzące z ciała. Sam telefon jest błędnym rozwiązaniem. Nie wiem czy
    lekarz ma na ten temat jakieś wiadomości ale jest to dostępne (niestety
    płatne).
    https://play.google.com/store/apps/details?id=uk.org
    .openseizuredetector&hl=pl

    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.my
    medicwatch.seizure.prod&hl=pl

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 5. Data: 2021-07-17 11:27:52
    Od: anna <a...@g...com>

    Dnia Sat, 17 Jul 2021 11:11:14 +0200, LordBluzg(R) napisał(a):

> [...]
    > pochodzące z ciała. Sam telefon jest błędnym rozwiązaniem. Nie wiem czy
    > lekarz ma na ten temat jakieś wiadomości ale jest to dostępne (niestety

    Dziękuję bardzo.

  • 6. Data: 2021-07-17 20:36:13
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2021-07-17 o 11:11, LordBluzg(R) pisze:

    > Szukaj raczej dodatkowych opasek reagujących na konkretne bodźce
    > pochodzące z ciała. Sam telefon jest błędnym rozwiązaniem.

    Może trzeba szukać roweru z opcją "help" czy tam "chcę żyć" :-)

  • 7. Data: 2021-07-17 20:53:44
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    [...]

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 8. Data: 2021-07-20 16:21:49
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 17.07.2021 o 10:30, LordBluzg(R) pisze:

    > A jak jedzie rowerem po bruku?
    >
    > https://play.google.com/store/apps/details?id=com.se
    izure.alert&hl=pl

    Wtedy dzwoni do zarządcy.