  • 1. Data: 2010-02-16 10:28:02
    Temat: Asistance z holowaniem do domu a nie do najbliższego serwisu
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Witajcie
    Szukam takiego asistance który zagwarantuje mi, że auto zostanie
    przetransportowane w razie poważnej awarii do domu a nie do najbliższego
    serwisu (coś jak ADAC) bez względu na ilość km.
    Z góry dzięki za wszelkie sugestie.

    --
    krzysiek82

  • 2. Data: 2010-02-16 10:34:46
    Od: AL <a...@s...tam>

    krzysiek82 pisze:
> [...]
    > przetransportowane w razie poważnej awarii do domu a nie do najbliższego
    > serwisu (coś jak ADAC) bez względu na ilość km.

    bez sensu - jesli awaria zdarzy sie przy odleglosci 1000km, chcesz byc
    holowany 1000km do domu, gdy w sumie okaze sie, ze w najblizszym
    warsztacie za 1/10 ceny holowania usterka zostanie usunieta?

    (tak to nawet w erze nie ma)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 3. Data: 2010-02-16 10:39:30
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "AL" <a...@s...tam> wrote in message news:hldos4$f0$1@inews.gazeta.pl...

    > bez sensu - jesli awaria zdarzy sie przy odleglosci 1000km, chcesz byc
    > holowany 1000km do domu, gdy w sumie okaze sie, ze w najblizszym
    > warsztacie za 1/10 ceny holowania usterka zostanie usunieta?

    A jesli padnie silnik na amen, bedziesz pozniej jezdzil 1000km odebrac
    samochod, ktory w wasztacie pod domem naprawia o polowe taniej?

    > (tak to nawet w erze nie ma)

    Za granica jest, mam pakiet holowanie auta w dowolny punkt + nocleg +
    samochod zastepczy albo zwrot kosztow podrozy , nie wierze ze w polsce nikt
    tego nie oferuje.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 4. Data: 2010-02-16 10:41:16
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 16 Feb 2010 10:28:02 +0100, krzysiek82 wrote:
> [...]
    >przetransportowane w razie poważnej awarii do domu a nie do najbliższego
    >serwisu (coś jak ADAC) bez względu na ilość km.

    Idziesz do swojego banku i sie umawiasz na jakis tam limit kredytowy,
    co kosztuje niewiele. Po pierwszej szkodzie skladka rosnie :-)

    J.

  • 5. Data: 2010-02-16 10:42:02
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    AL pisze:
    > bez sensu - jesli awaria zdarzy sie przy odleglosci 1000km, chcesz byc
    > holowany 1000km do domu, gdy w sumie okaze sie, ze w najblizszym
    > warsztacie za 1/10 ceny holowania usterka zostanie usunieta?

    biorę pod uwagę to, że wszelkie naprawy i części za granicą są sporo
    droższe, a asistance nie pokrywa części, tylko transport do serwisu.
    Poza tym nie lubie jak ktoś inny dotyka się do mojego auta, wprost się
    wpieniam jak na przeglądzie facet sam chce przejechać przez ścieżkę
    diagnostyczną ;D

    --
    krzysiek82

  • 6. Data: 2010-02-16 10:44:02
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    kamil pisze:
    > A jesli padnie silnik na amen, bedziesz pozniej jezdzil 1000km odebrac
    > samochod, ktory w wasztacie pod domem naprawia o polowe taniej?

    dokładnie o to mi chodzi :) Np w serwisie w miasteczku Rosolina Mare
    (Włochy) za wymianę alternatora wołają 150euto aż strach sie zapytać ile
    kosztuje sam alternator :)

    > Za granica jest, mam pakiet holowanie auta w dowolny punkt + nocleg +
    > samochod zastepczy albo zwrot kosztow podrozy , nie wierze ze w polsce
    > nikt tego nie oferuje.

    Ja nie znalazłem, dlatego wygenerowałem posta bo może ktoś miał styczność.

    --
    krzysiek82

  • 7. Data: 2010-02-16 10:47:09
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    J.F. pisze:
    > Idziesz do swojego banku i sie umawiasz na jakis tam limit kredytowy,
    > co kosztuje niewiele. Po pierwszej szkodzie skladka rosnie :-)

    Proszę trochę jaśniej bo nie bardzo rozumiem.

    --
    krzysiek82

  • 8. Data: 2010-02-16 10:54:47
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > Idziesz do swojego banku i sie umawiasz na jakis tam limit kredytowy,
    > co kosztuje niewiele. Po pierwszej szkodzie skladka rosnie :-)

    czy aby napewno przemyslałeś to co napisales?

    W banku to se mozesz zrobic kredyt, ktory trzeba spłacić. Ubezpieczenie to
    skladka, a ew. kosztów ktore pokryje nie musisz zwracac.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    Omega X25XE

  • 9. Data: 2010-02-16 11:46:30
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 16.02.2010 krzysiek82 <s...@u...pl> napisał/a:
> [...]
    > przetransportowane w razie poważnej awarii do domu a nie do najbliższego
    > serwisu (coś jak ADAC) bez względu na ilość km.

    Cóż - ADAC. Mam, nie testowałem i mam nadzieję nie testować.
    --
    Samotnik

  • 10. Data: 2010-02-16 11:49:35
    Od: PJ <p...@g...com>

    //Za granica jest, mam pakiet holowanie auta w dowolny punkt + nocleg
    + samochod zastepczy albo zwrot kosztow podrozy , nie wierze ze w
    polsce nikt tego nie oferuje.

    to napisz jeszcze za ktora granica i ile to kosztuje

    P.