  • 1. Data: 2010-02-16 10:54:15
    Temat: Re: Zamarzl hamulec
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Torbut" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:hldq5m$mnk$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Niestety przez totalna glupote i nawyki pozostale z lata zaciagnalem
    > hamulec reczny na mrozie i koniec. Po 2 dniach samochod ani dygnie.
    > Dramaturgii dodaje takze to, ze pod sniegiem na ktorym stoi samochod jest
    > lod. Czy znacie jakies swojskie metody oprocz czekania na odwilz?
    > Pozdrawiam...

    Lewarek i pod samochód z suszarką... Albo doholować do ogrzewanego garażu.
    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 3. Data: 2010-02-16 10:59:51
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Torbut
    >Czy znacie jakies swojskie metody oprocz czekania na odwilz?

    Tak ta metoda to palnik. Jeśli felga jest alu to trzeba ją zdjąć, jak
    stalowa to podgrzewasz całość tylko kołpak ściągasz.

    --
    krzysiek82

  • 4. Data: 2010-02-16 11:00:40
    Od: "kurdybanek" <k...@n...plt>

    > Lewarek i pod samochód z suszarką...

    Broń Boże!

    > Albo doholować do ogrzewanego garażu.

    I owszem.

  • 5. Data: 2010-02-16 11:05:51
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Broń Boże!

    Dlaczego? Ja niedawno farelkowałem samochód. Działa.

  • 6. Data: 2010-02-16 11:11:25
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

> [...]
    > Dramaturgii dodaje takze to, ze pod sniegiem na ktorym stoi samochod jest
    > lod. Czy znacie jakies swojskie metody oprocz czekania na odwilz?

    skoro zamarzło to i tak linki do wymiany.
    Jesli jest taka mozliwość odczepić/ociąc linke przy kołach i pojechać
    wymienić linki z pancerzem na nowe, ktore nie będą zamarzac.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    Omega X25XE

  • 7. Data: 2010-02-16 11:12:58
    Od: -=Elwood=- <elwood@[usun]o2.pl>

    W dniu 2010-02-16 10:59, krzysiek82 pisze:

    > Tak ta metoda to palnik. Jeśli felga jest alu to trzeba ją zdjąć, jak
    > stalowa to podgrzewasz całość tylko kołpak ściągasz.

    A jak zamarzła Ci woda w osłonie linki hamulcowej to se możesz grzać
    felgę do usranej śmierci...
    --
    -=Elwood=-

    Our Knowledge Is Our Power

  • 8. Data: 2010-02-16 11:14:14
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    -=Elwood=- pisze:
    > A jak zamarzła Ci woda w osłonie linki hamulcowej to se możesz grzać
    > felgę do usranej śmierci...

    i tak bywa, ja zawsze patrze po sobie, linka jest nasmarowana więc i
    szansa zamarznięcia minimalna.

    --
    krzysiek82

  • 9. Data: 2010-02-16 11:14:56
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Torbut pisze:
    > Niestety przez totalna glupote i nawyki pozostale z lata zaciagnalem
    > hamulec reczny na mrozie i koniec. Po 2 dniach samochod ani dygnie.

    Głupotę?
    Czy ja wiem... są dwie szkoły: zaciągaj zawsze, bo inaczej będzie
    się blokował oraz: nigdy nie zaciągaj, bo się zablokuje i nie pojedziesz.
    Ja tam hołduję pierwszej, bo lubię mieć sprawne mechanizmy jakby co,
    i od 20 lat to działa. W tym roku raz lekko przymarzł ale nie
    zablokował, tylko trochę tarł może kilkaset m.

  • 10. Data: 2010-02-16 11:17:33
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Jakub Witkowski pisze:
    > Głupotę?

    raczej przez brak wiedzy, w zime auto zostawiamy na biegu i po sprawie,
    nie ma się co denerwować, nie każdy musi wiedzieć co i jak :)

    --
    krzysiek82