  • 11. Data: 2009-02-28 22:56:22
    Temat: Re: Asus Eee PC 900 - odgłosy pracy
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 28.02.2009 Tomasz Potega <s...@m...univ.gda.pl> napisał/a:
    > Sklep stanął na wysokości zadania - mam w tej chwili drugi,
    > już cichy egzemplarz. Dopiero teraz można myśleć o jakimkolwiek
    > użytkowaniu sprzętu :)
    >
    > Dzięki wszystkim za informacje.

    Myślę że warto podać nazwę sklepu, miło że ma zdrowe podejście do
    klienta.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 12. Data: 2009-02-28 23:50:12
    Od: Tomasz Potega <s...@m...univ.gda.pl>

    Sergiusz Rozanski pisze:
    > Myślę że warto podać nazwę sklepu, miło że ma zdrowe podejście do
    > klienta.

    Mowa o gdańskim RAM.net (http://www.ram.net.pl/). Przez telefon
    nie do końca udało się ustalić co dalej z tym komputerem (ale
    też dzwoniłem kilka minut przed zamknięciem); umówiliśmy się
    na "odsłuch" innego egzemplarza - z którym szczęśliwie dzień
    później wychodziłem z siedziby sklepu...

    pozdrowienia,
    shadow

  • 13. Data: 2009-03-01 00:02:45
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    ** Sergiusz Rozanski <w...@s...com> wrote:

    > Myślę że warto podać nazwę sklepu, miło że ma zdrowe podejście do klienta.

    Oczywiście sklep zachował się poprawnie ale to ich psi obowiązek skoro
    sprzedali wadliwy towar to mają obowiązek go wymienić. No i jeżeli wada
    istnieje od zakupu to o żadnej reklamacji nie ma mowy (co innego jakby się
    ujawniła po jakimś okresie). Więc naprawdę to żadna łaska z ich strony tylko
    profesjonalizm, który oczywiście się ceni.

    --
    + ' .-. .
    , * ) )