eGospodarka.pl

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › Audi kontra mercedes, wypadek
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 17

  • 1. Data: 2021-11-25 15:21:40
    Temat: Audi kontra mercedes, wypadek
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    Dla nieklikających
    "Wypadek wydarzył się w środę przed godziną 13.30 w miejscowości Bargłów
    Dworny w powiecie augustowskim.

    - Ze wstępnych ustaleń policjantów wynika, że jadący w stronę Augustowa
    25-letni kierowca audi zjechał z nieznanych przyczyn na przeciwległy pas
    ruchu i uderzył czołowo w jadącego z naprzeciwka mercedesa"
    "25-letni kierowca audi zginął na miejscu. Poinformowano, że 44-letni
    kierowca mercedesa i jego pasażer nie odnieśli obrażeń"

    https://wiadomosci.wp.pl/tragiczny-wypadek-na-podlas
    iu-nie-zyje-25-latek-6708559368666048a

    Czyli co, Audi było aż takim trupem (ze zdjęcia nie wygląda) czy to do
    dupy auta?

    --
    Janusz


  • 2. Data: 2021-11-25 16:14:44
    Temat: Re: Audi kontra mercedes, wypadek
    Od: K <n...@e...com>

    On 25/11/2021 14:21, Janusz wrote:
    > Dla nieklikających
    > "Wypadek wydarzył się w środę przed godziną 13.30 w miejscowości Bargłów
    > Dworny w powiecie augustowskim.
    >
    > - Ze wstępnych ustaleń policjantów wynika, że jadący w stronę Augustowa
    > 25-letni kierowca audi zjechał z nieznanych przyczyn na przeciwległy pas
    > ruchu i uderzył czołowo w jadącego z naprzeciwka mercedesa"
    > "25-letni kierowca audi zginął na miejscu. Poinformowano, że 44-letni
    > kierowca mercedesa i jego pasażer nie odnieśli obrażeń"
    >
    > https://wiadomosci.wp.pl/tragiczny-wypadek-na-podlas
    iu-nie-zyje-25-latek-6708559368666048a
    >
    >
    > Czyli co, Audi było aż takim trupem (ze zdjęcia nie wygląda) czy to do
    > dupy auta?
    >

    Zderzyly sie dwa auta z roznych epok, kierowca Audi nie mial pasow, Audi
    juz mialo ta czesc prostowana albo wspawana z innego egzemplarza. Poza
    tym Mercedes mogl wazyc duzo wiecej niz to Audi.


  • 3. Data: 2021-11-25 17:07:34
    Temat: Re: Audi kontra mercedes, wypadek
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2021-11-25 o 16:14, K pisze:
    > On 25/11/2021 14:21, Janusz wrote:
    >> Dla nieklikających
    >> "Wypadek wydarzył się w środę przed godziną 13.30 w miejscowości
    >> Bargłów Dworny w powiecie augustowskim.
    >>
    >> - Ze wstępnych ustaleń policjantów wynika, że jadący w stronę
    >> Augustowa 25-letni kierowca audi zjechał z nieznanych przyczyn na
    >> przeciwległy pas ruchu i uderzył czołowo w jadącego z naprzeciwka
    >> mercedesa"
    >> "25-letni kierowca audi zginął na miejscu. Poinformowano, że 44-letni
    >> kierowca mercedesa i jego pasażer nie odnieśli obrażeń"
    >>
    >> https://wiadomosci.wp.pl/tragiczny-wypadek-na-podlas
    iu-nie-zyje-25-latek-6708559368666048a
    >>
    >>
    >> Czyli co, Audi było aż takim trupem (ze zdjęcia nie wygląda) czy to do
    >> dupy auta?
    >>
    >
    > Zderzyly sie dwa auta z roznych epok, kierowca Audi nie mial pasow,

    Skąd wiesz? w artykula nie ma o tym słowa.

    Audi
    > juz mialo ta czesc prostowana albo wspawana z innego egzemplarza. Poza
    Co nie zmienia faktu że skutki nie powinny być aż tak różne.

    > tym Mercedes mogl wazyc duzo wiecej niz to Audi.
    Ile razy? Przecież to nie była ciężarówka, nadal skutki nieproporcjonalne.

    --
    Janusz


  • 4. Data: 2021-11-25 17:51:24
    Temat: Re: Audi kontra mercedes, wypadek
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 25 Nov 2021 17:07:34 +0100, Janusz wrote:
    > W dniu 2021-11-25 o 16:14, K pisze:
    >> On 25/11/2021 14:21, Janusz wrote:
    >>> - Ze wstępnych ustaleń policjantów wynika, że jadący w stronę
    >>> Augustowa 25-letni kierowca audi zjechał z nieznanych przyczyn na
    >>> przeciwległy pas ruchu i uderzył czołowo w jadącego z naprzeciwka
    >>> mercedesa"
    >>> "25-letni kierowca audi zginął na miejscu. Poinformowano, że 44-letni
    >>> kierowca mercedesa i jego pasażer nie odnieśli obrażeń"
    >>>
    >>> https://wiadomosci.wp.pl/tragiczny-wypadek-na-podlas
    iu-nie-zyje-25-latek-6708559368666048a
    >>>
    >>> Czyli co, Audi było aż takim trupem (ze zdjęcia nie wygląda) czy to do
    >>> dupy auta?
    >>>
    >> Zderzyly sie dwa auta z roznych epok, kierowca Audi nie mial pasow,
    >
    > Skąd wiesz? w artykula nie ma o tym słowa.

    Tak jest, skad wiadomo, ile lat mial mercedes :-)

    >> Audi
    >> juz mialo ta czesc prostowana albo wspawana z innego egzemplarza. Poza
    > Co nie zmienia faktu że skutki nie powinny być aż tak różne.

    Slupki audi wygladaja na przeciete przez strazakow ... ale moze sie
    myle - przeciete byly po poprzednim dachowaniu, teraz pękły :-)

    >> tym Mercedes mogl wazyc duzo wiecej niz to Audi.
    > Ile razy?

    No wlasnie - ktos rozpozna model Audi?
    oni tez sie lubuja w duzych, solidnych limuzynach, choc jakies maluchy
    tez robia.


    >Przecież to nie była ciężarówka,

    No chyba, ze jednak byla :-)

    Poza tym cholera wie, czy audi po zderzeniu nie odbilo i nie uderzylo
    w cos jeszcze.

    J.


  • 5. Data: 2021-11-25 18:17:52
    Temat: Re: Audi kontra mercedes, wypadek
    Od: K <n...@e...com>

    On 25/11/2021 16:51, J.F wrote:
    > On Thu, 25 Nov 2021 17:07:34 +0100, Janusz wrote:
    >> W dniu 2021-11-25 o 16:14, K pisze:
    >>> On 25/11/2021 14:21, Janusz wrote:
    >>>> - Ze wstępnych ustaleń policjantów wynika, że jadący w stronę
    >>>> Augustowa 25-letni kierowca audi zjechał z nieznanych przyczyn na
    >>>> przeciwległy pas ruchu i uderzył czołowo w jadącego z naprzeciwka
    >>>> mercedesa"
    >>>> "25-letni kierowca audi zginął na miejscu. Poinformowano, że 44-letni
    >>>> kierowca mercedesa i jego pasażer nie odnieśli obrażeń"
    >>>>
    >>>> https://wiadomosci.wp.pl/tragiczny-wypadek-na-podlas
    iu-nie-zyje-25-latek-6708559368666048a
    >>>>
    >>>> Czyli co, Audi było aż takim trupem (ze zdjęcia nie wygląda) czy to do
    >>>> dupy auta?
    >>>>
    >>> Zderzyly sie dwa auta z roznych epok, kierowca Audi nie mial pasow,
    >>
    >> Skąd wiesz? w artykula nie ma o tym słowa.
    >
    > Tak jest, skad wiadomo, ile lat mial mercedes :-)
    >
    >>> Audi
    >>> juz mialo ta czesc prostowana albo wspawana z innego egzemplarza. Poza
    >> Co nie zmienia faktu że skutki nie powinny być aż tak różne.
    >
    > Slupki audi wygladaja na przeciete przez strazakow ... ale moze sie
    > myle - przeciete byly po poprzednim dachowaniu, teraz pękły :-)
    >

    No wlasnie dziwnie to wyglada bo ostatni slupek ma zagniecenia od
    przecinania ale przednie wygladaja jak uciete szlifierka, a tej strazacy
    raczej nie uzywaja. Na stronie PSP z Augustowa pisza, ze uzyli narzedzi
    hydraulicznych aby dostac sie do kierowcy.


    >>> tym Mercedes mogl wazyc duzo wiecej niz to Audi.
    >> Ile razy?
    >
    > No wlasnie - ktos rozpozna model Audi?
    > oni tez sie lubuja w duzych, solidnych limuzynach, choc jakies maluchy
    > tez robia.
    >
    >

    to jest stara A4, po Mercedesie mozna oszacowac roznice wieku na jakies
    10-14 lat:
    https://d-art.ppstatic.pl/kadry/k/r/1/2d/78/619ea458
    e7263_o_large.jpg

    >> Przecież to nie była ciężarówka,
    >
    > No chyba, ze jednak byla :-)
    >
    > Poza tym cholera wie, czy audi po zderzeniu nie odbilo i nie uderzylo
    > w cos jeszcze.
    >
    > J.
    >

    Wyglada jak C albo E klasa.


  • 6. Data: 2021-11-25 18:19:50
    Temat: Re: Audi kontra mercedes, wypadek
    Od: K <n...@e...com>

    On 25/11/2021 16:07, Janusz wrote:
    > W dniu 2021-11-25 o 16:14, K pisze:
    >> On 25/11/2021 14:21, Janusz wrote:
    >>> Dla nieklikających
    >>> "Wypadek wydarzył się w środę przed godziną 13.30 w miejscowości
    >>> Bargłów Dworny w powiecie augustowskim.
    >>>
    >>> - Ze wstępnych ustaleń policjantów wynika, że jadący w stronę
    >>> Augustowa 25-letni kierowca audi zjechał z nieznanych przyczyn na
    >>> przeciwległy pas ruchu i uderzył czołowo w jadącego z naprzeciwka
    >>> mercedesa"
    >>> "25-letni kierowca audi zginął na miejscu. Poinformowano, że 44-letni
    >>> kierowca mercedesa i jego pasażer nie odnieśli obrażeń"
    >>>
    >>> https://wiadomosci.wp.pl/tragiczny-wypadek-na-podlas
    iu-nie-zyje-25-latek-6708559368666048a
    >>>
    >>>
    >>> Czyli co, Audi było aż takim trupem (ze zdjęcia nie wygląda) czy to
    >>> do dupy auta?
    >>>
    >>
    >> Zderzyly sie dwa auta z roznych epok, kierowca Audi nie mial pasow,
    >
    > Skąd  wiesz? w artykula nie ma o tym słowa.
    >

    Nie wiem, zgadywalem. Teraz poszukalem zdjec i wychodzi, ze Mercedes
    jednak technologicznie byl duzo mlodszy.

    >  Audi
    >> juz mialo ta czesc prostowana albo wspawana z innego egzemplarza. Poza
    > Co nie zmienia faktu że skutki nie powinny być aż tak różne.
    >
    >> tym Mercedes mogl wazyc duzo wiecej niz to Audi.
    > Ile razy? Przecież to nie była ciężarówka, nadal skutki nieproporcjonalne.
    >

    Tego tez nie wiedzialem. Ze zdjec mozna oszacowac, ze wazyly podobnie
    1500-1700kg.


  • 7. Data: 2021-11-25 19:52:39
    Temat: Re: Audi kontra mercedes, wypadek
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    >> Zderzyly sie dwa auta z roznych epok, kierowca Audi nie mial pasow,
    >
    > Skąd  wiesz? w artykula nie ma o tym słowa.

    Wystrzeliła poduszka w kierownicy - ZTCW przy niezapiętych pasach nie
    zadziała.


  • 8. Data: 2021-11-25 21:16:24
    Temat: Re: Audi kontra mercedes, wypadek
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Uncle Pete.
    On 25.11.2021 19:52 you wrote:

    >>> Zderzyly sie dwa auta z roznych epok, kierowca Audi nie mial
    >>> pasow,
    >> Skąd  wiesz? w artykula nie ma o tym słowa.
    > Wystrzeliła poduszka w kierownicy - ZTCW przy niezapiętych pasach
    > nie zadziała.

    Wystrzeliła też pasażera, którego nie było.

    --
    Pete


  • 9. Data: 2021-11-25 21:20:35
    Temat: Re: Audi kontra mercedes, wypadek
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2021-11-25 o 17:51, J.F pisze:
    > On Thu, 25 Nov 2021 17:07:34 +0100, Janusz wrote:
    >> W dniu 2021-11-25 o 16:14, K pisze:
    >>> On 25/11/2021 14:21, Janusz wrote:
    >>>> - Ze wstępnych ustaleń policjantów wynika, że jadący w stronę
    >>>> Augustowa 25-letni kierowca audi zjechał z nieznanych przyczyn na
    >>>> przeciwległy pas ruchu i uderzył czołowo w jadącego z naprzeciwka
    >>>> mercedesa"
    >>>> "25-letni kierowca audi zginął na miejscu. Poinformowano, że 44-letni
    >>>> kierowca mercedesa i jego pasażer nie odnieśli obrażeń"
    >>>>
    >>>> https://wiadomosci.wp.pl/tragiczny-wypadek-na-podlas
    iu-nie-zyje-25-latek-6708559368666048a
    >>>>
    >>>> Czyli co, Audi było aż takim trupem (ze zdjęcia nie wygląda) czy to do
    >>>> dupy auta?
    >>>>
    >>> Zderzyly sie dwa auta z roznych epok, kierowca Audi nie mial pasow,
    >>
    >> Skąd wiesz? w artykula nie ma o tym słowa.
    >
    > Tak jest, skad wiadomo, ile lat mial mercedes :-)
    >
    >>> Audi
    >>> juz mialo ta czesc prostowana albo wspawana z innego egzemplarza. Poza
    >> Co nie zmienia faktu że skutki nie powinny być aż tak różne.
    >
    > Slupki audi wygladaja na przeciete przez strazakow ... ale moze sie
    > myle - przeciete byly po poprzednim dachowaniu, teraz pękły :-)
    Tylny jest cięty, przyjmijmy że przednie pękły, to o ile mogły zmienić
    wytrzymałość przodu? 10%? To nadal nieadekwatne do skutków. A na zdjęciu
    widać przekręcony fotel, czyli silnik 'wszedł' do kabiny czego raczej
    nie powinien zrobić, po to się właśnie klatkę robi.

    >
    >>> tym Mercedes mogl wazyc duzo wiecej niz to Audi.
    >> Ile razy?
    >
    > No wlasnie - ktos rozpozna model Audi?
    > oni tez sie lubuja w duzych, solidnych limuzynach, choc jakies maluchy
    > tez robia.
    >
    >
    >> Przecież to nie była ciężarówka,
    >
    > No chyba, ze jednak byla :-)
    >
    > Poza tym cholera wie, czy audi po zderzeniu nie odbilo i nie uderzylo
    > w cos jeszcze.
    Ale przodem? Jak oglądam wypadki i filmy to raczej tyłem wali.


    --
    Janusz


  • 10. Data: 2021-11-25 21:56:41
    Temat: Re: Audi kontra mercedes, wypadek
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2021-11-25 o 21:16, Pete pisze:
    > Hello, Uncle Pete.
    > On 25.11.2021 19:52 you wrote:
    >
    > >>> Zderzyly sie dwa auta z roznych epok, kierowca Audi nie mial
    > >>> pasow,
    > >> Skąd  wiesz? w artykula nie ma o tym słowa.
    > > Wystrzeliła poduszka w kierownicy - ZTCW przy niezapiętych pasach
    > > nie zadziała.
    >
    > Wystrzeliła też pasażera, którego nie było.

    Patrząc na wykręcony fotel i silnik w nim to czy miał pasy czy nie nie
    ma większego znaczenia.
    --
    Janusz

strony : [ 1 ] . 2



Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: