  • 1. Data: 2021-11-17 02:54:11
    Temat: Karolyna z Rybnika
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Ostatnio trenuję podskok na maskę gdyż zauważam coraz więcej
    zjebów np objeżdzających wysepki i jeżdzących pod prąd.

    https://www.polishexpress.co.uk/polka-pod-wplywem-wo
    dki-wjechala-w-policjanta-i-dwie-inne-osoby-miazdzac
    -im-nogi-brytyjski-sad-wydal-wyrok

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI i klimy

  • 2. Data: 2021-11-17 10:52:07
    Temat: Re: Karolyna z Rybnika
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Oglądają tych celebrytów: Najsztub, Kozidrak, Durczok...

    i myślą że tak można i kary nie będzie...

  • 3. Data: 2021-11-17 10:59:21
    Od: K <n...@e...com>

    On 17/11/2021 01:54, PiteR wrote:
> [...]
    >

    > https://www.polishexpress.co.uk/polka-pod-wplywem-wo
    dki-wjechala-w-policjanta-i-dwie-inne-osoby-miazdzac

    Kolo mnie mieszkala kiedys taka patologia, wszyscy juz sa w Polsce.
    Jedna miala jakies problemy z prawem wiec mozliwe, ze ja deportowali.

  • 4. Data: 2021-11-17 14:06:34
    Od: K <n...@e...com>

    On 17/11/2021 09:52, _Master_ wrote:
    > Oglądają tych celebrytów: Najsztub, Kozidrak, Durczok...
    >
    > i myślą że tak można i kary nie będzie...

    Blad, oni nie mysla. Widac, ze Karolina to przedstawicielka polskiej
    patolki w jukeju. Na szczescie, po brexicie i pierwszej fali pandemii
    duzo patoli wyjechalo i nie wrocilo. Mozliwe, ze robia teraz syf gdzies
    indziej.