    From: komar <k...@1...cc>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Automat + GAZ
    Date: Wed, 10 Feb 2010 09:38:52 +0100

    Witam,
    borykam się z takim problemem:
    Od niedawna mam założony gaz (sekwencja KME) w Nissanie Maxima 3.0 V6 z ASB. Na gazie

    wystepuje w nim taki problem:
    gdy zatrzymam się np. na światłach i trzymam hamulec (skrzynia w trybie D) i musze
    ruszyć,
    czyli puszczam hamulec i wciskam gaz - silnik gasnie (lub prawie gaśnie, obroty na
    chwilę
    zaraz po wciśnięciu gazu spadają prawie do zera). Ogólnie podczas pracy na LPG obroty

    biegu jałowego oscylują w okolicy 550-650 rpm, podczas gdy na benzynie trzymają się
    na
    850. Aktualnie, zeby ruszyć muszę odczekac około sekundy od puszczenia hamulca (auto
    musi
    się już toczyć), żeby móc wcisnąć gaz. Wielokrotnie zdarzyło mi się już zdusić silnik
    gdy
    skrzynia była w trybie D lub R, pewnie to nie wpłynie pozytywnie na jej trwałość?
    Instalacja jest na gwarancji ale regulacje nic nie dają - gazownik twierdzi że nie da
    się
    tego zgrać z komputerem. Dodam, że na benzynie auto jeździ poprawnie.

    Czym mogą być spowodowane takie objawy?

    komar