  • 1. Data: 2021-12-09 00:51:20
    Temat: Autopay na A2?
    Od: scobowski <s...@g...com>

    Kolejna wycieczka do stolycy mi się szykuje; korzystał już ktoś z
    Autopay na państwowym odcinku A2? Jak wrażenia, jakie problemy?

  • 2. Data: 2021-12-09 01:10:47
    Temat: Re: Autopay na A2?
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 09.12.2021 o 00:51, scobowski pisze:
    > Kolejna wycieczka do stolycy mi się szykuje; korzystał już ktoś z
    > Autopay na państwowym odcinku A2? Jak wrażenia, jakie problemy?

    Kup se bilet na Orlę bez jebania w apce :]

    No chyba że lubisz się pierdolić z systemem. W sumie prosty ale nie myl
    aplikacji jak 80% idiotów i zainstaluj e-TOLL PL BILET
    https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.gov
    .mf.ebilet&hl=pl

    a nie e-TOLL PL
    https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.gov
    .mf.etoll&hl=pl

    To jest dla transportowców.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 3. Data: 2021-12-09 06:18:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.12.2021 o 01:10, LordBluzg(R) pisze:

    > Kup se bilet na Orlę bez jebania w apce :]

    Tylko nie kupuj przy okazji hotdoga i nie zapomnij im postawić klocka:P

    --
    Shrek

  • 4. Data: 2021-12-09 11:01:17
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 09.12.2021 o 06:18, Shrek pisze:

    > Tylko nie kupuj przy okazji hotdoga i nie zapomnij im postawić klocka:P

    Te hottdogi majo fajne :) Zawsze pacze jak one sie tak ładnie kulajo w
    tym kurzu a ludziny kaszlo na nie zza lady. Jak już tak nakaszlo i ten
    kurz je pooblepia, to widzę TIRowca, który to kupuje i zjada :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 5. Data: 2021-12-09 11:35:14
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 9 Dec 2021 01:10:47 +0100, LordBluzg(R) wrote:

    > Kup se bilet na Orlę bez jebania w apce :]

    Jest to jakas opcja, ale ten "e-TOLL PL BILET" chyba lepszy :-)

    Albo jednak Autopay, skoro jezdzi przez prywatne i panstwowe
    autostrady.

    Jak sobie Autopay radzi z rozpoznawaniem przejazdu przez bramki?
    Chyba sa gdzies bliskie odcinki zwyklych drog ?

    Niby niekoniecznie.

    J.

  • 6. Data: 2021-12-09 11:44:02
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 09.12.2021 o 11:35, J.F pisze:

    > Jest to jakas opcja, ale ten "e-TOLL PL BILET" chyba lepszy :-)
    >
    > Albo jednak Autopay, skoro jezdzi przez prywatne i panstwowe
    > autostrady.

    Dla jednej jazdy wte i wewte nie instalowałbym żadnej apki :]
    Mamy 2 ałtostrady na krzysz w Polsce więc problem jest marginalny.

    PiSiortwo na wschodzie Polski nawet nie ma smartfona ani ałtostrady więc
    ich to nie dotyczy w ogóle. Nie wiem czy by to ogarnęli jednak,te
    Ałtopaje :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 7. Data: 2021-12-09 11:57:36
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 9 Dec 2021 11:44:02 +0100, LordBluzg(R) wrote:

    > Dla jednej jazdy wte i wewte nie instalowałbym żadnej apki :]
    > Mamy 2 ałtostrady na krzysz w Polsce więc problem jest marginalny.
    >
    > PiSiortwo na wschodzie Polski nawet nie ma smartfona ani ałtostrady więc

    smartfona ma. No moze nie wszyscy, ale duzo ma.
    https://www.bankier.pl/wiadomosc/CBOS-z-telefonow-ko
    morkowych-korzysta-96-proc-doroslych-Polakow-8199397
    .html

    skoro 78% Polakow smartfona uzywa, to reszty nie starczyloby na
    wyborcow PiS :-)

    > ich to nie dotyczy w ogóle. Nie wiem czy by to ogarnęli jednak,te
    > Ałtopaje :)

    Autostrady moze nie maja (choc maja juz ekspresowki, oraz A4),
    a i tak placenie na Orlenie moze ich dobic :-)

    Tzn zapomna, nie kupia, a potem bedzie 500-

    J.

  • 8. Data: 2021-12-09 12:03:02
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 09.12.2021 o 11:57, J.F pisze:

> [...]
    .html

    > skoro 78% Polakow smartfona uzywa, to reszty nie starczyloby na

    Przecież ich jest 30% :) o te 8% się bijesz?

    > Autostrady moze nie maja (choc maja juz ekspresowki, oraz A4),
    > a i tak placenie na Orlenie moze ich dobic :-)
    >
    > Tzn zapomna, nie kupia, a potem bedzie 500-

    Dudeł ich ułaskawi pszeciesz, to swojaki :]

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 9. Data: 2021-12-09 12:10:41
    Od: K <n...@e...com>

    On 09/12/2021 11:03, LordBluzg(R) wrote:

    morkowych-korzysta-96-proc-doroslych-Polakow-8199397
    .html

    > Przecież ich jest 30% :) o te 8% się bijesz?

    30% z tych co chodza glosowac, a chodzi ile procent uprawnionych?

  • 10. Data: 2021-12-09 12:19:05
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 09.12.2021 o 12:10, K pisze:

    morkowych-korzysta-96-proc-doroslych-Polakow-8199397
    .html

    > 30% z tych co chodza glosowac, a chodzi ile procent uprawnionych?

    Przecież to ŻELAZO, oni będą się nawet czołgać, żeby zagłosować i nigdy
    nie odpuszczą, nawet jak powódź czy inne tromby powieczne będo :)
    Jak w domu ojciec jest PiSior to na bank wszystkich zawlecze do urny i
    pod groźbą wyrzucenia z domu każe głosować :D

    Inna sprawa, że to 8% z tych 30% nie ma samochodu więc i tak apka jest
    im niepoczebna :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>