  • 1. Data: 2021-12-06 00:30:00
    Temat: Kolejna "zaleta" elektryków.
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    https://www.youtube.com/watch?v=lGW8fz03JcU

    Ale są i plusy, można już kupić "kanister" do elektryka.
    Ktoś się orientuje za ile?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2021-12-06 10:37:18
    Temat: Re: Kolejna "zaleta" elektryków.
    Od: K <n...@e...com>

    On 05/12/2021 23:30, RadoslawF wrote:
    > https://www.youtube.com/watch?v=lGW8fz03JcU
    >
    > Ale są i plusy, można już kupić "kanister" do elektryka.
    > Ktoś się orientuje za ile?
    >

    > Pozdrawiam

    Bylo juz o tym. Jest to jedna z wiekszych bzdur, bo niektore elektryki
    mozna holowac/pchac bez zadnych blokad. Niektore spalinowe automaty tez
    wymagaja gimnastyki zeby odblokowac skrzynie i jest to gimnasytka,
    ktorej na skrzyzowaniu bez podnosnika nie zrobisz.

  • 3. Data: 2021-12-06 16:55:49
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-12-06 o 10:37, K pisze:

> [...]
    > wymagaja gimnastyki zeby odblokowac skrzynie i jest to gimnasytka,
    > ktorej na skrzyzowaniu bez podnosnika nie zrobisz.

    To szkoda ze nie wiadomo jakie można.
    A co do automatów to nikt mnie nie namawia do kupna auta
    z automatem jak jest to z elektrykami.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2021-12-06 17:12:37
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2021-12-06 o 16:55, RadoslawF pisze:

    > To szkoda ze nie wiadomo jakie można.
    > A co do automatów to nikt mnie nie namawia do kupna auta
    > z automatem jak jest to z elektrykami.

    Ja Cię mogę ponamawiać.
    A poza tym "niektóre spalinowe automaty" oznacza mniej więcej
    tyle, że żadne się nie blokują.

  • 5. Data: 2021-12-06 18:08:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.12.2021 o 17:12, cef pisze:

    > Ja Cię mogę ponamawiać.

    Spróbuj mnie;)

    > A poza tym "niektóre spalinowe automaty" oznacza mniej więcej
    >  tyle, że żadne się nie blokują.

    Ja też nie znam - mój można "normalnie" holować - to znaczy z tego co
    pamiętam z ograniczeniem do 80km/h i nie dalej niż 80km. Czyli zupełnie
    normalnie bo nikt na takie odległości i szybciej się nie ciąga.

    --
    Shrek

  • 6. Data: 2021-12-06 18:48:35
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 06-12-2021 o 17:12, cef pisze:

    > A poza tym "niektóre spalinowe automaty" oznacza mniej więcej
    >  tyle, że żadne się nie blokują.

    Czyli wystarczy jeden kontrprzykład, żebyś oświadczał iż kłamałeś?

  • 7. Data: 2021-12-06 18:50:06
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2021-12-06 o 18:08, Shrek pisze:

    > Spróbuj mnie;)

    Wiem, że się nie uda a pewnie nie doczekasz czasów,
    że będzie to w standardzie.
    Czy da się obecnie kupić auto bez elektrycznie
    otwieranych szyb? Albo bez ABS?

  • 8. Data: 2021-12-06 18:58:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.12.2021 o 18:50, cef pisze:

    > Wiem, że się nie uda a pewnie nie doczekasz czasów,
    > że będzie to w standardzie.

    Już zaczyna być.

    > Czy da się obecnie kupić auto bez elektrycznie
    > otwieranych szyb? Albo bez ABS?

    No ale miałeś mnie przekonać a nie zmusić:P Dobra - mam automat i żałuję;)

    --
    Shrek

  • 9. Data: 2021-12-06 18:58:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.12.2021 o 18:48, Cavallino pisze:

    > Czyli wystarczy jeden kontrprzykład, żebyś oświadczał iż kłamałeś?

    Z ciekawości - którego nie da się ciągać?

    --
    Shrek

  • 10. Data: 2021-12-06 20:13:34
    Od: ii <i...@o...invalid>

    > Wiem, że się nie uda a pewnie nie doczekasz czasów,
    > że będzie to w standardzie.
    > Czy da się obecnie kupić auto bez elektrycznie
    > otwieranych szyb? Albo bez ABS?

    Twizy :-)