  • 11. Data: 2010-02-15 20:23:19
    Temat: Re: Bagażnik dachowy Nissan xTrail
    Od: solar <s...@o...pl>

    KJ Siła Słów pisze:

    > 2 metrowa listewka 3x4 cm na powertape do relingow i po 5 minutach juz
    > wiesz :-)

    W 5 min to nawet nie osiągnę miejsca, gdzie mógłbym się tak rozpędzić. :)

    > http://www.boxcars.pl/p/pl/69/thule+9708+hangon.html
    > Jak widac tez da sie zrobic.
    > Wybor nalezy do Ciebie.

    Ogólnie jestem przeciwnikiem bagażników, ale zmniejszenie ładowności po
    zmianie Partnera na XTraila wymusza zastosowanie bagażnika, bo wrzucenie
    "na chwilę" do środka roweru znacznie się skomplikowało. Pozostanę więc
    przy "klasyce" dachowej. Choć widzę, że wciąż Thule albo nic...

    --
    Solar www.solar.blurp.org GG 1834424
    "Nie podobało mi się, że inteligentni ludzie wierzą tylko dlatego,