  • 1. Data: 2016-11-24 22:15:18
    Temat: Bluetooth i autoodtwarzanie w samsungach
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    Mam pytanie do praktyków.
    Podłączyłem samsunga z androidem do systemu w samochodzie i wkurza mnie
    to, że co chwilę startuje jakiś player i puszcza mi przez łącze muzykę.
    Wyłączył bym audio w bluetooth i to załatwiło by temat, ale z drugiej
    strony chcę czasami coś posłuchać (chociaż by jakiegoś audiobooka).
    Podobno to znana przypadłość samsungów, więc liczę że ktoś podpowie co z
    tym cholerstwem zrobić.
    Googlownica nie daje mi sensownych odpowiedzi, pewnie słabo pytam.
    Nakierujecie mnie na temat?

    I.

  • 2. Data: 2016-11-24 22:33:07
    Temat: Re: Bluetooth i autoodtwarzanie w samsungach
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Irek.N. w

    > Mam pytanie do praktyków.
    [...]
    > Nakierujecie mnie na temat?

    Zmień samochód na kompatybilny z telefonem.

    --
    'Tom N'

  • 3. Data: 2016-11-24 22:49:23
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > Zmień samochód na kompatybilny z telefonem.

    Bardzo śmieszne :)
    A nie prościej ołówki w uszy? To rozwiązuje wszystkie problemy z
    dźwiękiem ;)

    I.

  • 4. Data: 2016-11-25 00:47:25
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Irek.N. t...@j...taki.jest.pl ...

    > Bardzo śmieszne :)
    > A nie prościej ołówki w uszy? To rozwiązuje wszystkie problemy z
    > dźwiękiem ;)

    W czasach kiedy flagowy samsung kosztuje pewnie z 3kpln a sprawne auto
    mozna kupić za 2kpln :))))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    udało im się znaleźć sposób, żeby z tym żyć." William Wharton

  • 5. Data: 2016-11-25 11:44:19
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 24 Nov 2016 22:15:18 +0100, "Irek.N."
    <t...@j...taki.jest.pl> wrote:
    > Podłączyłem samsunga z androidem do systemu w samochodzie i wkurza
    > mnie
    > to, że co chwilę startuje jakiś player i puszcza mi przez łącze
    > muzykę.

    Nic z tym łatwo nie zrobisz, ktetyństwo programistów. Ja nagrałem
    plik z ciszą który jest pidrzucony odtwarzaczowi. W tym.momencie
    przyszedł mi do głowy pomysł by przechwycić broadcast play ale nie
    jestem pewien czy to zadziała. Być może w sklepie play są aplikacje
    przechwytujace top zdarzenie tak aby odtwarzacz nie reagował.

    --
    Marek

  • 6. Data: 2016-11-25 12:03:04
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 24 Nov 2016 22:15:18 +0100, w <o17l8s$1jrl$1@gioia.aioe.org>, "Irek.N."
    <t...@j...taki.jest.pl> napisał(-a):

    > Podłączyłem samsunga z androidem do systemu w samochodzie i wkurza mnie

    Było kupić jakiś normalny telefon z czystym andkiem, a nie zaśmieconego
    samsunga :)

  • 7. Data: 2016-11-25 13:56:42
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-11-25 o 12:03, r...@k...pl pisze:

    > Było kupić jakiś normalny telefon z czystym andkiem, a nie zaśmieconego
    > samsunga :)

    Mam też cyanonoda (czy jakoś tak) na galaxyS2)
    Słucham radia internetowego (przeważnie)

    O ile po odłączeniu słuchawek na kablu granie się zatrzymuje to po
    utracie zasięgu słuchawek/zestawu BT telefon włącza odtwarzanie na
    głośniku.
    Nie chciałbym aby mi to robił. Tak samo zachowuje się tablet della ze
    starszym androidem.
    Jak żyć? :-)

  • 8. Data: 2016-11-25 16:41:06
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > W czasach kiedy flagowy samsung kosztuje pewnie z 3kpln a sprawne auto
    > mozna kupić za 2kpln :))))

    No, ale sprawne auto za 2k nie będzie miało BT. :(
    Fakt, to też rozwiązuje problem autoplay ;)

    I.

  • 9. Data: 2016-11-25 17:15:51
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 25 listopada 2016 16:40:59 UTC+1 użytkownik Irek.N. napisał:

    > No, ale sprawne auto za 2k nie będzie miało BT. :(
    Radio z bluetooth/zestawem głośnomowiącym to coś koło 200zł.
    Mam takie już w 3 aucie. Super działa z telefonem i nawigacją
    http://archiwum.allegro.pl/oferta/radio-samochodowe-
    renkforce-8006-bluetooth-mp3-usb-i3265163647.html

  • 10. Data: 2016-11-25 21:38:55

    W dniu 2016-11-25 o 17:15, Kris pisze:
> [...]
    > http://archiwum.allegro.pl/oferta/radio-samochodowe-
    renkforce-8006-bluetooth-mp3-usb-i3265163647.html

    Fajnie ale to nie rozwiązuje problemu bo chciałbym żeby muzyka leciała
    ze smartfona (radio internetowe np.) i mieć kontrolę nad włączeniem i
    wyłączaniem "play".

    Z ajfonami jest lepiej niż z androidem?