  • 1. Data: 2016-11-24 22:23:19
    Temat: Policja vs kamerka
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Nie taka policja straszna.

    Dzisiaj dwa razy miałem spotkanie/zatrzymanie.

    Pierwsze, bo ich wyprzedziłem -- a podobno było ograniczenie do 70 i oni
    tyle jechali...
    Skrzyżowania nie zauważyli i ruch blokowali (z pięciu się w pociągu za nimi
    trzymało)

    Drugie, bo nadjechali z lewej, gdy omijałem (tak na podwójnej ciągłej na
    skrzyżowaniu) lebiegę, któremu silnik zgasł i awaryjne się włączyły, ale oni
    widzieli tylko jego lewą stronę i twierdzili, ze sygnalizował zamiar skrętu
    w lewo...

    W obu przypadkach wystarczyło, że pokazałem na mało widoczna kamerkę i
    "panowie podziękowali" za spotkanie i pojechali dalej. Każde spotkanie to
    mniej niż 10 sekund, ale znowu musiałem za pierwszym razem pociąg gamoni
    wyprzedzać.

    --
    'Tom N'

  • 2. Data: 2016-11-24 22:52:14
    Temat: Re: Policja vs kamerka
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > W obu przypadkach wystarczyło, że pokazałem na mało widoczna kamerkę i
    > "panowie podziękowali" za spotkanie i pojechali dalej.

    No fajnie. A jak wygląda sprawa przy kolizji i kamerce? Czy kamerka może
    być użyta przeciwko właścicielowi kamerki?
    Pamiętam, że na druku zgłoszenia jest pytanie o wideorejestrator.

    I.

  • 3. Data: 2016-11-24 23:10:48
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Irek.N."

> [...]

    No fajnie. A jak wygląda sprawa przy kolizji i kamerce? Czy kamerka może
    być użyta przeciwko właścicielowi kamerki?
    ---
    Oczywiście, że może. Natomiast właściciel zagrożony odpowiedzialnością
    (któremu postawiono taki zarzut) nie musi ujawniać dowodów które mogłyby
    świadczyć przeciwko niemu.

    Pamiętam, że na druku zgłoszenia jest pytanie o wideorejestrator.
    ---
    Jakiego zgłoszenia ? Pewnie rejestrator w sensie urządzenia o prawnie
    określonych cechach. Generalnie jak wyżej.

  • 4. Data: 2016-11-25 18:00:01
    Od: spider <"spajder78[wytnij]"@wp.pl>

    W dniu 2016-11-24 o 22:23, 007 pisze:
    > Pierwsze, bo ich wyprzedziłem -- a podobno było ograniczenie do 70 i oni
    > tyle jechali...

    Na podstawie takiego widzimisię i wskazania "na słowo" ich
    prędkościomierza chyba nie mogą kierowcy nic udowodnić. Ewidentnie
    liczyli chyba na wkładkę w dowodzie, albo na frajera co wszystko przyjmie.