  • 1. Data: 2009-10-05 07:11:44
    Temat: Brdów - zna ktos?
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Lekko oftopicznie, ale wlascicielem jest moturzystom :)

    http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C100868
    10

    Zna ktos? Auto i wlasciciela?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 2. Data: 2009-10-05 08:58:16
    Temat: Re: Brdów - zna ktos?
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:
    > Lekko oftopicznie, ale wlascicielem jest moturzystom :)
    >
    > http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C100868
    10

    > Zna ktos? Auto i wlasciciela?

    Z Ikarusa na Busa ? Nie za mocny ?

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 3. Data: 2009-10-05 14:35:12
    Od: "Zapek" <z...@k...pl>

    Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" napisal:
    > Lekko oftopicznie, ale wlascicielem jest moturzystom :)
    >
    > http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C100868
    10

    NTG.

    --
    Zapek
    xr600r

  • 4. Data: 2009-10-05 16:14:56
    Od: tango <t...@w...rzeszuf.pl>

    Kamil Nowak 'Amil' napisał:
    > Lekko oftopicznie, ale wlascicielem jest moturzystom :)
    >
    > http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C100868
    10

    > Zna ktos? Auto i wlasciciela?

    Wolna chata sie skonczyla ?
    Taniej wyjdzie przyczepa.

    --
    tango

  • 5. Data: 2009-10-05 17:53:40
    Od: Yatzek <s...@p...fm>

    On 5 Paź, 09:11, Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl> wrote:

    > http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C100868
    10

    To Wy Towarzyszu jesteście już tak obrzydliwie kasiaści na takie
    paści?
    Kurde, jakie moto miałbym za taką kasę...

    Pozdrawiam,
    Yatzek i pół litra Kawy

  • 6. Data: 2009-10-05 18:30:55
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Yatzek <s...@p...fm> wrote:

    Rany, zas duchy?:)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 7. Data: 2009-10-06 06:14:51
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Jacot napisał(a):
    > Yatzek <s...@p...fm> wrote:
    >
    > Rany, zas duchy?:)

    ej, wypierdalac z mojego wontka!

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 8. Data: 2009-10-06 11:10:32
    Od: "moskal" <p...@p...onet.pl>

    Kamil Nowak 'Amil' wrote:

    > ej, wypierdalac z mojego wontka!

    prawdziwy horror!

    a ten tego, ta kanapa zes tyłu to jest w multivanach przykrecana na sruby
    czy jakos szybkodemontowalna ? Bo moje piadzjo nie wejdzie w poprzek

    --
    pozdrrr...
    moskal

  • 9. Data: 2009-10-06 11:28:30
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    moskal napisał(a):
    > a ten tego, ta kanapa zes tyłu to jest w multivanach przykrecana na sruby
    > czy jakos szybkodemontowalna ? Bo moje piadzjo nie wejdzie w poprzek

    A nie wiem, ale ktorys z Was mi go podkupil! Koledzy! Rodzina motocyklowa!

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 10. Data: 2009-10-06 11:48:48
    Temat: Re: Brdów - zna ktos? [NTG]
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "moskal" <p...@p...onet.pl> wrote in message

    > prawdziwy horror!
    >
    > a ten tego, ta kanapa zes tyłu to jest w multivanach przykrecana na sruby
    > czy jakos szybkodemontowalna ? Bo moje piadzjo nie wejdzie w poprzek

    Marze o takim pojezdzie od ponad roku. Wnetrze Multivana modyfikuje sie w
    pare minut, mozna wygodnie spac lub zdemontowac wnetrze i wrzucic nawet 2
    moturki.
    Wybierajac pojazd leciwy sugeruje omijac sztuki ze szklanymi dachami lub
    szyberdachami (przeciekajace uszczelki). Dosc czesto trafia sie Webasto,
    lodowka (pod fotelem za siedzeniem kierowcy) i naped 4x4 (Syncro). Omijalbym
    1,9D na rzecz 2,4 D, chocby z racji tego ze wielu handlarzy kupuje Multivany
    by holowac nimi lawety po czym sprzedaja te "nowki" o slicznym wnetrzu lecz
    juz zameczonym ukladzie napedowym. 2,4 jest duzo trudniejszy do zabicia niz
    1,9. Zaturbione takze bym omijal.
    Generalnie, wybralbym cos w nienagannym stanie wizualnym (przede wszystkim
    blacha) i przygotowal sie finansowo do zainwestowania nawet kilku kPLN w
    naped by otrzymac niezawodny pojazd transportowo-campingowy na ladnych pare
    lat

    weFAQ&v=qvj