  • 11. Data: 2021-11-06 12:25:10
    Temat: Re: Buczenie w głośnikach
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-11-06 o 08:43, trybun pisze:

    > To moje nie jest aż tak uciażliwe. Dość powiedzieć że usłyszałem je
    > dopiero po podłączeniu do nowego komputera. Wcześniej na starym odglosy
    > HDD czy pracujących wentylatorów całkowicie zagłuszały to buczenie z
    > głośników.

    Zainstalowałes przedtem sterowniki do karty dżwiękowej? Czy Twoje
    głosniki to zewnętrzne?
    A może potencjometry w głośnikach wysiadają. Pokręć gałkami głośności.

    Przez tyle czasu co piszesz o tym to ja już bym ze 20 razy problem
    naprawiła.

    --
    animka

  • 12. Data: 2021-11-06 23:00:47
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:sm5bno$9e5$3@gioia.aioe.org>
    user trybun pisze tak:

    > To już wyższa szkoła jazdy. Łatwiej wymienić na nowe, pytanie
    > tylko czy w takich najtańszych wada sie nie powtórzy..

    Loteria. Jeśli to głośniki usb to można spróbować zasilić je
    nie z portu kompa tylko z ładowarki od telefonu.

    > Więc chyba trzeba będzie przywyknąć, albo zamontować w kompie HDD
    > to zagłuszy te niepożądane buczenie z głośników?

    kupić telewizor-monitor z głośnikami z wejściem HDMI ;)
    Używałem mały tv, teraz mam duży i całkiem głośno grają.
    Skończyły się buczenia.

    --
    Piter

    człowiek chciał być królem planety
    więc matka natura dała mu koronę

  • 13. Data: 2021-11-07 11:43:33
    Od: trybun <C...@j...cb>

    W dniu 06.11.2021 o 23:00, PiteR pisze:
    > in <news:sm5bno$9e5$3@gioia.aioe.org>

    > Loteria. Jeśli to głośniki usb to można spróbować zasilić je
    > nie z portu kompa tylko z ładowarki od telefonu.

    Te moje są zasilane bezpośrednio z sieci (230V), to pewnie dlatego nadal
    buczą gdy komp wyłączony. Jest jakieś lekarstwo na taka wersję zasilania?

    > kupić telewizor-monitor z głośnikami z wejściem HDMI ;)
    > Używałem mały tv, teraz mam duży i całkiem głośno grają.
    > Skończyły się buczenia.

    Na to jeszcze za wcześnie. Niedawno kupiłem nowy monitor.

  • 14. Data: 2021-11-07 11:43:44
    Od: trybun <C...@j...cb>

    W dniu 06.11.2021 o 12:25, Animka pisze:

> [...]
    > A może potencjometry w głośnikach wysiadają. Pokręć gałkami głośności.
    >
    > Przez tyle czasu co piszesz o tym to ja już bym ze 20 razy problem

    Zewnętrzne i zasilane zewnątrz, tz zasilanie mają niezależne od komputera.

    Albo byś już dawno wyrzuciła do śmietnika.?

  • 15. Data: 2021-11-07 11:44:20
    Od: trybun <C...@j...cb>

    W dniu 06.11.2021 o 12:20, Animka pisze:

    > Może mikrofon działa.

    Mikrofon ma jakiś związek z głośnikami?

  • 16. Data: 2021-11-07 13:57:11
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid>

    Osoba podpisana jako trybun <C...@j...cb>
    w artykule <news:sm8am4$13mk$3@gioia.aioe.org> pisze:

    > Mikrofon ma jakiś związek z głośnikami?

    Sprzężenie zwrotne. Nawet Animka trafia na jakieś ziarno prawdy.

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień miejscami z<=>h w adresie)

  • 17. Data: 2021-11-07 19:18:57
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-11-07 o 11:43, trybun pisze:

    > Zewnętrzne i zasilane zewnątrz, tz zasilanie mają niezależne od komputera.
    >
    > Albo byś już dawno wyrzuciła do śmietnika.?

    Moje głośniki mają tyle lat co pierwszy zakup komputera w Optimusie. Też
    zakupione w Optimusie. Są bardzo ciężkie. Lepszych od nich już się nie kupi.
    Problem mam tylko z potencjometrem w pokrętle. Muszę uważać, żeby nie
    ruszyć poktętla np. przy odkurzaniu, czy przesuwaniu głośnika, bo potem
    muszę długo bawić się tym pokrętełkiem, żeby złapać odpowiedni głos.
    Kupiłam kiedyś jakieś niby modne i dobre, ale szybko je odnioslam do sklepu.

    --
    animka

  • 18. Data: 2021-11-07 19:24:39
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    > Te moje są zasilane bezpośrednio z sieci (230V), to pewnie dlatego nadal
    > buczą gdy komp wyłączony. Jest jakieś lekarstwo na taka wersję zasilania?

    Głośniki nie mają wyłącznika?
    Jak nie maja to wyłączaj je wtyczką z gniazdka.
    Jak Cię stać to oddaj do reperacji albo kup nowe.

    --
    animka

  • 19. Data: 2021-11-07 19:26:16
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-11-07 o 11:44, trybun pisze:

    > Mikrofon ma jakiś związek z głośnikami?

    Wyłącz mikrofon w systemie i zobacz czy się coś poprawi.

    --
    animka

  • 20. Data: 2021-11-07 19:29:42
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-11-07 o 13:57, Andrzej P. Wozniak pisze:
    > Osoba podpisana jako trybun <C...@j...cb>

    > Sprzężenie zwrotne. Nawet Animka trafia na jakieś ziarno prawdy.

    Cóż za stwierdzenie! Koń by się uśmiał.
    Swoje problemy komputerowo głośnikowe i systemowe naprawiam zawsze sama
    i raczej nie proszę nikogo o pomoc.

    --
    animka