  • 31. Data: 2021-11-08 13:19:24
    Temat: Re: Buczenie w głośnikach
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid>

    Osoba podpisana jako trybun <C...@j...cb>
    w artykule <news:smb2n9$8h9$5@gioia.aioe.org> pisze:

    > Jaką wtyczkę masz na myśli? Ta w głośniku jest zamocowana na stałe.

    Wtyczka to takie coś z bolcami, co się wtyka do gniazda zasilania 230 V.
    Nie próbuj dorównać Animce w portaleniu, ona ma wieloletnią praktykę.

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień miejscami z<=>h w adresie)

  • 32. Data: 2021-11-08 13:49:53
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-11-08 o 12:47, trybun pisze:

    > Moje też nie są nowe. Ale poza tym buczeniem to sprawują się poprawnie.

    Przeinstaluj system albo zainstaluj od nowa sterownik karty muzycznej i
    wyłącz mikrofon. Jeszcze tego nie zrobiłeś?

    Jaką masz kartę muzyczną?

    Moje buczą tylko jak poruszę niechcący pokrętło lub podłączę niszczarkę
    dok....ale mam na to już sposób.

    Mikrofon wyłączony.

    --
    animka

  • 33. Data: 2021-11-08 13:55:25
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    > Jako że nie mam podpiętego mikrofonu to system go nawet nie włączył.

    Ja też nie mam, a system potrafi mi go pokazać jako włączony.
    Jako nagrywanie ustaw "wejście liniowe" (w dźwiękach).

    --
    animka

  • 34. Data: 2021-11-08 14:51:32
    Od: trybun <C...@j...cb>

    W dniu 08.11.2021 o 13:19, Andrzej P. Wozniak pisze:
    > Osoba podpisana jako trybun <C...@j...cb>

    > Wtyczka to takie coś z bolcami, co się wtyka do gniazda zasilania 230 V.
    > Nie próbuj dorównać Animce w portaleniu, ona ma wieloletnią praktykę.

    Wtyczki polączeniowe mają to do siebie że są na stałe albo podłączane.
    Także te do głośników. Zapytałem bo (sory za szczerość) obracanie
    wtyczki zasilającej głośniki z sieci wydało mi się niepoważne.

  • 35. Data: 2021-11-08 14:52:16
    Od: trybun <C...@j...cb>

    W dniu 08.11.2021 o 13:55, Animka pisze:

    > Ja też nie mam, a system potrafi mi go pokazać jako włączony.
    > Jako nagrywanie ustaw "wejście liniowe" (w dźwiękach).

    Możliwe że po włączeniu  jakichś słuchawek czy uruchomieniu Skype`a
    Windows włącza mikrofon.

  • 36. Data: 2021-11-08 14:52:34
    Od: trybun <C...@j...cb>

    W dniu 08.11.2021 o 13:49, Animka pisze:

> [...]
    >
    > Jaką masz kartę muzyczną?
    >
    > Moje buczą tylko jak poruszę niechcący pokrętło lub podłączę
    > niszczarkę dok....ale mam na to już sposób.

    To na nic, winne na 100% są tylko same głośniki. Pozostaje albo pogodzić
    się z buczeniem które nie jest zresztą zbyt dokuczliwe, albo wymienić na
    nowe.

  • 37. Data: 2021-11-08 15:19:05
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Mam niegdyś drogą belkę audio pod monitor Dell i też nieco buczy czy szumi na
    standby, dopiero pstryczek zasilania odłącza, ale
    wtedy belka sama się nie włączy po włączeniu monitora (zdalnym z kompa).
    Na dodatek bardziej szumi po wcześniejszym włączeniu jakichś funkcji dźwiękowych (w
    rodzaju poszerzania bazy stereo czy equalizera
    itp.) dla mnie pożytecznych i używanych, czyli raczej nie jest to kwestia zasilania,
    a toru dźwięku.
    A wyłączenie prztyczkiem zeruje ustawienia tych funkcji dźwiękowych i po włączeniu
    trzeba je ustawiać od nowa (sensorami dotykowo
    plusy minusy strzałki, długo trwa) - kwadratura koła.

    -----

  • 38. Data: 2021-11-08 19:39:33
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:smb2m4$8h9$4@gioia.aioe.org>
    user trybun pisze tak:

    > W głośniku. No cóż, służyły w kilku kolejnych komputerach przez
    > jakieś 20lat, a więc czas na emeryturę.
    >
    > A co nowego byś polecał aby nie generowało takiego buczenia?

    Wiesz nie wiem bo jestem elektronikiem. Te głośniki
    przerobiłbym (w dwie godziny w najgorszym przypadku) na oazę ciszy ;)

    --
    Piter

  • 39. Data: 2021-11-09 01:04:30
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-11-08, trybun <C...@j...cb> wrote:

    > Wtyczki polączeniowe mają to do siebie że są na stałe albo podłączane.
    > Także te do głośników. Zapytałem bo (sory za szczerość) obracanie
    > wtyczki zasilającej głośniki z sieci wydało mi się niepoważne.

    Nie jest niepoważne. Widziałeś takie testery z neonówką jakich uzywają
    np. elektrycy? Jak się przyłozy do jednej dziurki w gniazdku to neonówka
    świeci, do innej już nie. A kabel możesz włozyc na dwa sposoby i zdarzyc
    się może że będzie to inny sposób dla komputera i inny dla urządzenia
    zewnęterznego. Czasami robia się w związku z tym różne cyrki.

    --
    Marcin

  • 40. Data: 2021-11-09 07:59:03
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    On 08.11.2021 19:39, PiteR wrote:
    > Wiesz nie wiem bo jestem elektronikiem. Te głośniki
    > przerobiłbym (w dwie godziny w najgorszym przypadku) na oazę ciszy;)

    Nie będąc elektronikiem przerobiłbym je na oazę ciszy w mniej niż minutę ;)
    BPNMSP

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak