  • 1. Data: 2014-02-02 20:56:52
    Temat: Budyń/Pator/Anrzej
    Od: piomay <p...@m...com>

    Czesc, ja na chwile. Pilnie potrzebuje namiar na Budynia, Pastora badz Andrzeja
    (brata Budynia i Pastora)

    ktos, cos? jakby co to tu, albo p...@m...com.
    Dzieki za pomoc.

    pozdrowki dla starych niewidzianych znajomych i wszystkich ktorym sie jeszcze chce ta
    grupe utrzymywac przy zyciu :)

    --
    piomay
    kawasaki zzr 1100 - w szafie.