  • 1. Data: 2014-02-02 21:49:15
    Temat: Witam. Broblem ze skuterem ;/
    Od: sokl <kamil121-121@_NOSPAM_o2.pl>

    Witam wszystkich mam problem ze skuterem 50ccm zipp a odnośnie nie chce
    palić z rozrusznika ,słabo pali z kopniak a jak odpali to nie wchodzi na
    obroty tylko na wolnych chodzi i z silnika wydobywa się dziwny dźwięk taki
    metaliczny i jak by coś się w silniku popsuło i nie wiem co może być
    przyczyno, dodam ze jeździłem z 40min do godziny po śniegu nim i jak to
    nazwę wariowałem może coś się zalało przedtem chodził jak ta lala :(
    Proszę o pomoc, z góry dziękuję :)

  • 2. Data: 2014-02-03 08:15:37
    Temat: Re: Witam. Broblem ze skuterem ;/
    Od: MarcinJM <m...@o...pl>

    W dniu 2014-02-02 21:49, sokl pisze:
> [...]
    > być przyczyno, dodam ze jeździłem z 40min do godziny po śniegu nim i jak
    > to nazwę wariowałem może coś się zalało przedtem chodził jak ta lala :(

    Zalao siem.
    To bęzyna tak metalicznie stuka (spalanie stukowe)

    MarcinJM gg: 978510
    kompleksowe remonty youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
    przeróbki typu "panie, tego sie nie da zrobic"

  • 3. Data: 2014-02-03 10:41:04
    Od: "Seoman" <r...@t...op.pl>

    Użytkownik "sokl" napisał w wiadomości grup
    y.scigacz.pl...
    > [...]

    Na Odyna, to chyba troll, bo przecież SĄ granice...

    Pozdrawiam,
    Seoman

  • 4. Data: 2014-02-03 16:14:17
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    "Seoman" <r...@t...op.pl> wrote:

    >Na Odyna, to chyba troll, bo przecież SĄ granice...

    To bylo kiedys, teraz jest "Keine Grenzen".

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 5. Data: 2014-02-03 18:06:00
    Od: sokl <kamil121-121@_NOSPAM_o2.pl>

    Jak mogę to przyczynę usunąć??? bo on wcale nie chce wchodzi na obroty ?

  • 6. Data: 2014-02-03 18:36:56
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Jak mogę to przyczynę usunąć??? bo on wcale nie chce wchodzi na obroty ?
    Ja wiem, jak wiem - nie zapalaj.
    WOJO

  • 7. Data: 2014-02-03 18:48:00
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Użytkownik "Jacot" napisał

    >To bylo kiedys, teraz jest "Keine Grenzen".

    Nie rozumiecie... To jest typowy strumień świadomości. To co napisał sokl
    jest swoistym stylem, połączeniem umysłu rzeczywistej chwili i swoistą sumą
    odczuć jednej chwili. Dlatego czasowość zbudował z wielu pozornie realnych
    światów. Być może jest to nawet strumieniu świadomości drugiego znaczenia
    choć nie ma tu relacja narratora wszechwiedzącego...Jednak przestrzeń
    świadomości jest pełna świadomie ukazanej relatywistyczności prawdy!

    --
    Hinek

  • 8. Data: 2014-02-03 21:09:14
    Temat: Odp: Witam. Broblem ze skuterem ;/
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "Hinek" wciąga cuś mniut malyna:

> [...]
    > choć nie ma tu relacja narratora wszechwiedzącego...Jednak przestrzeń
    > świadomości jest pełna świadomie ukazanej relatywistyczności prawdy!

    Hinek, nie wiem co wciągasz, ale warte to każdej ceny.

    Pozdrawiam zazdrośnie Johnny ;-)

  • 9. Data: 2014-02-03 21:22:32
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

> [...]
    > choć nie ma tu relacja narratora wszechwiedzącego...Jednak przestrzeń
    > świadomości jest pełna świadomie ukazanej relatywistyczności prawdy!
    Następca Lema? :)
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 10. Data: 2014-02-03 22:07:15