  • 1. Data: 2014-01-27 17:23:26
    Temat: Czy ktoś zna firmę Power-x?
    Od: Yorick <"USUŃ.TO_yorick"@poczta.onet.pl_ORAZ.TO>

    Witam,

    Od pewnego czasu rozglądam się powoli za regulowanymi klamkami do VT 600.
    Ostatnio w jakimiś czasopiśmie znalazłem reklamę tej firmy:

    http://www.power-x.pl/

    Niestety, powyższa strona jest bardzo uboga w informacje na temat samej
    firmy - żadnych danych, adresu, telefonu, nic, tylko jeden mail i tyle. W
    Googlu też niczego konkretnego o tej firmie nie znalazłem.

    Dlatego mam pytanie - czy ktoś może coś o nich wie, kupował coś od nich,
    lub miał ich produkty w ręku i może się podzielić opinią?

    --
    Yorick
    MG Nevada 750,