  • 11. Data: 2009-01-03 21:01:50
    Temat: Re: Buty cross THOR
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@N...pl> napisał w wiadomości
    news:gjoho5$5qr$1@inews.gazeta.pl...

    > Moja rada - zapożycz się, pozbieraj dłużej, ale kup porządne (i raczej
    > nowe). Oszczędzisz sobie podwójnego wydatku i być może trochę zdrowia. W
    > enduro/cross buty, to jeden z najważniejszych elementów wyposażenia.

    wyszystko jest najważniejsze, od motocykla zaczynajac, przez kask, rekawice,
    buty zbroje, ochraniacze etc.
    Kupiłem Fly Viper i są ok, wprawdzie nie jeździłem w innych ale na razie
    niczego wiecej mi nie potrzeba

  • 12. Data: 2009-01-03 22:29:24
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-01-03 22:01:50 +0100, "Arbiter" <n...@h...com> said:

    > wyszystko jest najważniejsze, od motocykla zaczynajac,

    To jakby poza tematem.

    > przez kask,

    AGV za 300-400 zł daje wystarczającą ochronę i nie sądzę aby w kwestii
    bezpieczeństwa bardzo ustępował Szujowi za 2k zł.

    > rekawice,

    To pierdółka, a i tak jest szansa, że po sezonie-dwóch się zeszmacą.

    > zbroje,

    Utika za 300 zł też działa dobrze. Śmierdzi, pruje się, ale chroni.

    > ochraniacze etc.

    Zwykłe plastikowe nakolanniki za 130 zł dają radę.

    > buty

    I na tym właśnie bym nie oszczędzał. Znaczy raz przyoszczędziłem (a i
    tak to model ze średniej półki) i bedę kupował drugie - choć nie brak
    ochrony w moim przypadku jest główną motywacją do zmiany.

    > Kupiłem Fly Viper i są ok,

    A ile w nich jeździsz?

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 13. Data: 2009-01-04 09:52:50
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    > I na tym właśnie bym nie oszczędzał. Znaczy raz przyoszczędziłem (a i tak
    > to model ze średniej półki) i bedę kupował drugie - choć nie brak

    A co z nimi jest nie tak?

    > A ile w nich jeździsz?

    weekendowo lajtowo

  • 14. Data: 2009-01-04 18:49:59
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-01-04 10:52:50 +0100, "Arbiter" <n...@h...com> said:

    > A co z nimi jest nie tak?

    Ciekną na potęgę (wystarczy na nie splunąć, żeby poczuć wilgoć w
    środku); jak się przykurzą to do rozpinania przydałyby się obcęgi, a do
    zapinania młotek; ochrona stawu kostkowego mogłaby być lepsza; po 2
    latach ni stąd, ni z owąd jeden zaczął mnie obcierać na pięcie. Diadora
    MX2.

    > weekendowo lajtowo

    Ale ile czasu?