  • 1. Data: 2011-06-28 10:54:42
    Temat: Buty - miasto/weekendowe latanie
    Od: Ryba76 <jarek.janiszewski05@_NOSPAM_gmail.com>

    Szukam i szukam i mętlik mam już w głowie.
    Szukam butów na nakeda (istotne info bo kowbojek nie chcę) do jazdy po
    mieście i czasem w weekendy jakiś dłuższy wypad.

    No i dylemat sportowe czy może turystyczne?

    No i jakie? Myślałem o SIDI, Dainesse, Held może Modeka

    Cena? No nie chcę przeginać myślałem o kwocie max 800 zeta ale oczywiście
    fajniej było by wydać mniej. Zależy mi na tym aby dopasować buty do
    potrzeb i żeby były bezpieczne.

    W czym jeździcie? Może ktoś coś doradzi?

  • 2. Data: 2011-06-28 11:39:11
    Temat: Re: Buty - miasto/weekendowe latanie
    Od: "Rudy" <r...@i...pl>

    Witam,
    Ja używam takich miejskich butow
    http://www.kawasaki.pl/accessory.asp?Id=340473B322D
    Powiem ze na krotkich trasach sie sprawdzaja
    Sa wykonane solidnie choc nie maja jakis wiekszych ochraniaczy.
    Ja ogolnie jestem bardzo zadowolony.

    Rudy
    Suzuki SV 650N `01

    6245 (20110627) __________

  • 3. Data: 2011-06-28 11:49:28
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Rudy <r...@i...pl> napisała rzekomo
> [...]
    > Powiem ze na krotkich trasach sie sprawdzaja
    > Sa wykonane solidnie choc nie maja jakis wiekszych ochraniaczy.

    A ja powiem tak:
    Dr Martens 1460 i będzie i wygodnie i trwale.

    Aha, maja jeszcze jeden plus: nie wygladasz jak clown-kosmita jak zsiadziesz
    z motocykla.

    --
    Jasio
    etz vfr

  • 4. Data: 2011-06-28 12:00:24
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Tue, 28 Jun 2011 13:49:28 +0200) ktos podajacy sie za Jasio
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > A ja powiem tak:
    > Dr Martens 1460 i będzie i wygodnie i trwale.
    >
    > Aha, maja jeszcze jeden plus: nie wygladasz jak clown-kosmita jak zsiadziesz
    > z motocykla.

    Za to pozniej w gipsie i na rehabilitacji mozesz wygladac kosmicznie :)

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 5. Data: 2011-06-28 12:14:45
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> napisała rzekomo
    > Dnia (Tue, 28 Jun 2011 13:49:28 +0200) ktos podajacy sie za Jasio
    > wyklawiaturowal co nastepuje:
    > Za to pozniej w gipsie i na rehabilitacji mozesz wygladac kosmicznie :)

    Kurdebele, przeciez to nie klapki, tylko wysokie sznurowane buty!
    Moze do dzidowania crossem po lesie nie nadaja sie, ale bez przesady -
    zapewniaja ochrone na pewno na wyzszym poziomie niz te kawausraki z linka.

    --
    Jasio
    etz vfr

  • 6. Data: 2011-06-28 12:47:56
    Od: Ryba76 <jarek.janiszewski05@_NOSPAM_gmail.com>

    Jasionapisal

> [...]

    > Moze do dzidowania crossem po lesie nie nadaja sie, ale bez przesady -
    > zapewniaja ochrone na pewno na wyzszym poziomie niz te kawausraki z linka.

    Niestety wydaje mi się że lepiej kupić buty dedykowane do jazdy na motorze
    ale ... wysokie.

    Ryba

  • 7. Data: 2011-06-28 15:08:21
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 179 roku bieżącego, Ryba76 zeznał(a) jak następuje:

    http://www.larsson.pl/index.php?c=r&no=ODI3MzIxOQ==

    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl

  • 8. Data: 2011-06-28 15:11:43
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2011-06-28 17:08, PawelK vel Pablo pisze:

    > http://www.larsson.pl/index.php?c=r&no=ODI3MzIxOQ==

    Na miasto
    http://allegro.pl/sportowe-buty-skorzane-adrenaline-
    sbr-210-43-i1667752240.html

    i pozniej dokupic cos dluzszego :)

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 9. Data: 2011-06-28 15:37:02
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Norbi" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    W dniu 2011-06-28 17:08, PawelK vel Pablo pisze:

> [...]

    ========

    "Na mieście" wydarza się najwięcej wypadków. Zwłaszcza słynnych wymuszeń
    przy skręcie w lewo. Czy w tym świetle - warto na miasto ubierać coś
    delikatniejszego?

  • 10. Data: 2011-06-28 15:51:14
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2011-06-28 17:37, Marcin N pisze:

    > ========
    >
    > "Na mieście" wydarza się najwięcej wypadków. Zwłaszcza słynnych wymuszeń
    > przy skręcie w lewo. Czy w tym świetle - warto na miasto ubierać coś
    > delikatniejszego?

    Porownujac z turystycznymi butami to nie sa wcale delikatne buty...
    w stricte sportowych wysokich bedzie Ci sie zle chodzilo i pieknie
    bedziesz skrzypial :)

    Norbi
    BLACK XX'03