  • 1. Data: 2011-06-28 10:15:26
    Temat: zapinanie kasku
    Od: moonraker <m...@e...pl>

    Czy w kodeksie drogowym jest jakoś sprecyzowane że kask podczas jazdy ma
    mieć zapięty pasek pod broda? Pytam bo często widuje osobników z
    nonszalancko zatkniętym na czubek głowy kaskiem a po bokach powiewają
    sobie na wietrze zapięcia. Zwykle to stare zarozumiałe dziady na
    wypasionych skuterach. Wiem że to ich sprawa co robią ze swoją głową ale
    pytam z czystej ciekawości.
    moonraker
    Stara CZ i DRZ
    http://bikepics.com/members/moonraker/

  • 2. Data: 2011-06-28 10:39:37
    Temat: Re: zapinanie kasku
    Od: Ryba76 <jarek.janiszewski05@_NOSPAM_gmail.com>

    moonrakernapisal

> [...]
    > sobie na wietrze zapięcia. Zwykle to stare zarozumiałe dziady na
    > wypasionych skuterach. Wiem że to ich sprawa co robią ze swoją głową ale

    Dobre pytanie. Moim zdaniem wogóle nie powinno być obowiązku zakładania
    kasku. Jak ktoś jest kamikaze to i tak kupi garnek za 100 zł, który da mu
    nie wiele więcej co czapka z daszkiem. Sam powinienem decydować czy chcę
    ponosić ryzyko czy nie. W końcu to moje życie!!!

    P.S. osobiście jestem zwolennikiem kupowania kasków sprawdzonych no i
    zawsze go zapinam :)

  • 3. Data: 2011-06-28 10:48:44
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Ryba76" napisał w wiadomości grup
    y.scigacz.pl...

    moonrakernapisal

> [...]
    > mieÄ? zapiÄ(TM)ty pasek pod broda? Pytam bo czÄ(TM)sto widuje osobnikĂłw z
    > nonszalancko zatkniÄ(TM)tym na czubek gĹ,owy kaskiem a po bokach powiewajÄ...
    > sobie na wietrze zapiÄ(TM)cia. Zwykle to stare zarozumiaĹ,e dziady na
    > wypasionych skuterach. Wiem Ĺźe to ich sprawa co robiÄ... ze swojÄ... gĹ,owÄ...
    > ale
    > pytam z czystej ciekawoĹ>ci.

    Dobre pytanie. Moim zdaniem wogóle nie powinno być obowiązku zakładania
    kasku. Jak ktoś jest kamikaze to i tak kupi garnek za 100 zł, który da mu
    (...)

    ===========

    Jeśli kask za stówę spełnia normy bezpieczeństwa - to zapewnia ochronę
    porównywalną z tymi za 20 stów.

  • 4. Data: 2011-06-28 10:51:42
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-06-28 12:48:44 +0200, "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> said:

> [...]
    > (...)
    >
    > ===========
    >
    > Jeśli kask za stówę spełnia normy bezpieczeństwa - to zapewnia ochronę

    Bredzisz.

    de Fresz

  • 5. Data: 2011-06-28 12:04:15
    Od: Glub <g...@g...com>

    On 2011-06-28 12:15:26 +0200, moonraker said:

> [...]
    > nonszalancko zatkniętym na czubek głowy kaskiem a po bokach powiewają
    > sobie na wietrze zapięcia. Zwykle to stare zarozumiałe dziady na

    stare tak pod 16 lat na wypasionych zipach i kiłejach?

    --
    Glub
    SWT-400

  • 6. Data: 2011-06-28 12:13:02
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Ryba76" <jarek.janiszewski05@_NOSPAM_gmail.com> napisał w
    wiadomości news:0c9b565e47dd59db0fac20c87386bece$1@grupy.scigac
    z.pl...
    > Dobre pytanie. Moim zdaniem wogóle nie powinno być obowiązku zakładania
    > kasku.

    Tu pełna zgoda. Podobnie z pasami w samochodach.

    > Jak ktoś jest kamikaze to i tak kupi garnek za 100 zł, który da mu nie
    > wiele więcej co czapka z daszkiem.

    Napisz o tem cus wiency. Jakies badania wypadków w których zginęli
    motorzysci w chujowych garnkach a ci w drogich przeżyli. Weż cus podrzuć.

    > Sam powinienem decydować czy chcę ponosić ryzyko czy nie. W końcu to moje
    > życie!!!

    Pełna zgoda.

    > P.S. osobiście jestem zwolennikiem kupowania kasków sprawdzonych no i
    > zawsze go zapinam :)

    Sprawdzonych przez kogo? Ofiarę wypadku? Czy wiesz że większość ofiar
    wypadkó motocyklowych ginie od urazów organów wewnętrznych? Co z tego, że
    łeb masz cały jak reszty brak? :-)

    --
    Grzybol

    P.S. A z tym zapinaniem to nie przesadzaj - jak zapniesz, to potem ci z
    Hadesu mają kłopot z rozpięciem i identyfikacją, tylko utrudniasz ludziom
    robote...

  • 7. Data: 2011-06-28 12:24:35
    Od: moonraker <m...@e...pl>

    W dniu 2011-06-28 14:04, Glub pisze:
    > On 2011-06-28 12:15:26 +0200, moonraker said:
    >
    > stare tak pod 16 lat na wypasionych zipach i kiłejach?

    Nie.
    Ci pod 16 lat i na kiłejach to jeżdżą w kaskach zamkniętych.
    Ja mam na myśli tych 40+ z kasą co jeżdżą na skuterach 150ccm w z wyż
    (maxi-skuterach?) w kaskach typu Jet.

    Rafał W. Wałcz
    FireEngine 855 '96 B5252s podobno 178kkm
    CZ175 '62 Typ 450 1020km
    Suzuki DRZ400E '00 ??kkm
    SQ1KSF SR1WA

  • 8. Data: 2011-06-28 12:27:27
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "moonraker" <m...@e...pl> napisał w wiadomości
    > Ja mam na myśli tych 40+

    Ale se kurwa grabisz...

    --
    Grzybol

  • 9. Data: 2011-06-28 12:39:13
    Od: moonraker <m...@e...pl>

    W dniu 2011-06-28 14:27, Grzybol pisze:
    > Użytkownik "moonraker" <m...@e...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ale se kurwa grabisz...

    Dlaczego? Jesteś zarozumialcem co pozjadał wszystkie rozumy i jeździsz
    na skuterze w niezapiętym kasku?

  • 10. Data: 2011-06-28 12:39:39
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Ale se kurwa grabisz...
    Normalnie mi poprawiłeś humor na koniec pracy :)
    WOJO