  • 11. Data: 2011-06-28 16:33:21
    Temat: Re: Buty - miasto/weekendowe latanie
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-06-28 17:51, Norbi pisze:
    > W dniu 2011-06-28 17:37, Marcin N pisze:

    > Porownujac z turystycznymi butami to nie sa wcale delikatne buty...

    Ino krótkie, kostka się skręci przy czymkolwiek wiecej niz gleba parkingowa.

    > w stricte sportowych wysokich bedzie Ci sie zle chodzilo i pieknie
    > bedziesz skrzypial :)

    Dobrze skrzypieć to jest lans.
    :-)

    KJ

  • 12. Data: 2011-06-28 17:26:03
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 28.06.2011 Ryba76 <jarek.janiszewski05@_NOSPAM_gmail.com> napisał/a:
    > Szukam i szukam i mętlik mam już w głowie.
    > Szukam butów na nakeda (istotne info bo kowbojek nie chcę) do jazdy po
    > mieście i czasem w weekendy jakiś dłuższy wypad.
    >
    > No i dylemat sportowe czy może turystyczne?
    >
    > No i jakie? Myślałem o SIDI, Dainesse, Held może Modeka

    Zobacz Daytony z serii XCR czy jakoś tak. Są z Gore i tańsze bz.
    Mam 3 sezon i są w miarę OK.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 13. Data: 2011-06-28 20:49:24
    Od: marider <m...@g...pl>

    W dniu 2011-06-28 18:33, KJ Siła Słów pisze:

    > Dobrze skrzypieć to jest lans.
    > :-)

    Ale strasznie to wk... i smarowanie nie daje. Mialem Alpinestars SMX
    Plus, nie polecam wlasnie ze wgledu na glupawe dzwieki, po wymianie na
    Supertechy problem zniknal.

    A koledze polecam Alpinestars GPS3 (albo GPS bez slizgacza na palcach).
    Bedzie zadowolony i da sie w tym polazic i turystycznie.

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 14. Data: 2011-06-29 05:22:15
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    Ryba76 napisał(a):
    > Jasionapisal

    > Niestety wydaje mi się że lepiej kupić buty dedykowane do jazdy na
    > motorze ale ... wysokie.

    Aha. A do silnika pewnie tylko dedykowane oleum lejesz?
    A porownywales ty kiedys porzadne glany z _dedykowanymi_ butami na
    motocykiel z dolnej polki?
    --
    zbigi i stopka zastepcza

  • 15. Data: 2011-06-29 06:10:13
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-06-29 07:22, zbigi pisze:

    > Aha. A do silnika pewnie tylko dedykowane oleum lejesz?

    Ale syntetyk czy mineral a moze polnapol ?

    > A porownywales ty kiedys porzadne glany z _dedykowanymi_ butami na
    > motocykiel z dolnej polki?

    Ja ja ja porownywalem! Glany sie nie nadaja bo maja mniej frendzli!

    pozdr
    newrom
    --
    Estrella - do sprzedania
    RD07 - dożywocie.

  • 16. Data: 2011-06-29 06:40:17
    Od: Ryba76 <jarek.janiszewski05@_NOSPAM_gmail.com>

    kakmarnapisal

    > Zobacz Daytony z serii XCR czy jakoś tak. Są z Gore i tańsze bz.
    > Mam 3 sezon i są w miarę OK.

    Niestety XCR nie na moją kieszeń.
    A co myślicie o butach Modeki???
    Nie widziałem nigdzie opinii o nich

    Ryba

  • 17. Data: 2011-06-29 07:35:57
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    Roman Niewiarowski napisał(a):

    > Ale syntetyk czy mineral a moze polnapol ?

    Kuref... Przed wyjazdem do Zuranskich odkurzylem Sikorke i postanowilem
    zrobic jej dobrze zmieniajac oleum wraz z filtrem. Rzucil mnie sie w oko
    siakis syntetyk 5W50 w dobrej cenie, to wzionem ze dwa literki. Zeby sie
    jednak Sikorce w dupie nie poprzewracalo, to zem do pelna dolal oleumem
    semisynthetic (nazwa dluzsza, to pewnie i lepsiejszy?) 15W40 i to z
    _otwartej_ rok temu (sic!) butelczyny...
    Sie jej nie poprzewracalo, bo nasz zawiezla i przywiezla i nawet tylko
    przez 15 minut zaliczylimy deszczyk poded Nowem Dworem.
    Moze kara byla ta chmura latajacego paskudztwa w drodze do Hartowca?

    > Ja ja ja porownywalem! Glany sie nie nadaja bo maja mniej frendzli!

    No i sie wydalo. Ale widze, ze kolega celuje w Modeke i szuka opinii.
    Moze trza mu podpowiedziec, ze Modeka nie ma takich z frendzlamy w
    ofercie? Heu? ;)
    --
    zbigi i stopka zastepcza

  • 18. Data: 2011-06-29 08:01:10
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-06-29 09:35, zbigi pisze:

    > Rzucil mnie sie w oko siakis syntetyk 5W50 w dobrej cenie, to wzionem ze dwa
    literki.

    W lidlu ? :)

    > Zeby sie jednak Sikorce w dupie nie poprzewracalo, to zem do pelna dolal oleumem
    > semisynthetic (nazwa dluzsza, to pewnie i lepsiejszy?) 15W40 i to z
    > _otwartej_ rok temu (sic!) butelczyny...

    oj tos dorobil, nie dosc ze zjelczaly to jeszcze sie pogryza i zrobi sie
    margaryna.

    > No i sie wydalo. Ale widze, ze kolega celuje w Modeke i szuka opinii.
    > Moze trza mu podpowiedziec, ze Modeka nie ma takich z frendzlamy w
    > ofercie? Heu? ;)

    Lepiej nie, nie wiadomo kto to czyta ;)

    pozdr
    newrom
    --
    Estrella - do sprzedania
    RD07 - dożywocie.

  • 19. Data: 2011-06-29 11:09:34
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Wed, 29 Jun 2011 06:40:17 +0000 (UTC), Ryba76 napisał(a):

    > A co myślicie o butach Modeki???
    > Nie widziałem nigdzie opinii o nich

    Jakiś model przetestowali swego czasu na motogenie - z tego co pamiętam
    jakieś b. słabe noty im przyznali.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 20. Data: 2011-06-29 15:23:22
    Od: pitti <p...@o...pl>

    > W czym jeździcie? Może ktoś coś doradzi?

    ja latam w Gaerne GRW. Trzeci sezon i nic sie nie dzieje zlego z nimi.
    Jedyny minus to slaba wentylacja w cieple dni. Ale jako uniwersalne
    polecam, + po zejsciu z moto mozna spokojnie funkcjonowac.
    link "pierwszy lepszy" z alledrogo
    http://allegro.pl/gaerne-g-rw-grw-buty-szosowe-r-45-
    nowosc-2011-i1648012122.html

    pzdr